Waar erger je je aan? #20

Shockwave heb ik idd een aantal sessies van gehad. Leek wel wat te doen, tot nu dan :skull_and_crossbones:.

Kom maar door met de tips want dit duurt me echt veel te lang. Nog ff en ik ben in staat om een spreuk op Etsy te bestellen.

Ik heb 2 lange voicememos die ik nog moet afluisteren. En ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Oke ik ga het nu doen :skull:

3 likes

Misschien transcriptoptie gebruiken? (Aan te zetten in instellingen->chats->transcripten van spraakberichten.)

5 likes

Oh wow, wist ik niet dit. Thanks!!

Mijn buik ziet er al de hele dag uit alsof ik zwanger ben, zo opgezet onder m’n navel. Ik kon niet eens een bralette aan, zo’n zeer deed het. :confused:

4 likes

Ik kwam laatst een vrouw op TikTok tegen dje een goede kapper zoekt voor haar “krulletjes” :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:
Ze bleef het ook zeggen brrr

1 like

Mijn moeder heeft het soms over mijn ‘mannetje’.

Mijn vriend dus :nauseated_face:

4 likes

Ook zo goor. Net als “slipje”
Brrrrrrrr

4 likes

Hahaha volgens mij weet ik wie je bedoelt ja 🫠

2 likes

Hahaha ja heb het net even opgezocht maar het is @iris.maureen
“Hoe ze krulletjes stijlen” rillingen

3 likes

Zelfde ellende gehad (is nu 90% weg), ik heb nog wel een kortingscode voor een spreuk :crazy_face:

Ook shockwave gehad (doet zeer, deed niks), steroïden injecties in de hielen gehad (doet nog meer zeer, hielp tijdelijk), zooltjes uiteraard en naar een voet therapeut geweest. De therapeut heeft mij niet echt kunnen helpen maar liet mij wel meer nadenken over de natuurlijke stand van de voet, deze versterken en de barefoot richting. Daardoor ben ik uitgekomen op deze schoenen en Hallelujah. Ik denk dat met name de flinke demping heeft geholpen (is niet barefoot proof overigens) en misschien heeft de vorm van de schoen ook bijgedragen. Ik loop nu al een jaar op niks anders in ieder geval.

Ter vergelijking: jaren klachten gehad waarvan de laatste maanden elke stap voelde als glas in je hielen, heb jankend op de bank gezeten omdat ik niet wilde opstaan en lopen naar de wc. Autorijden was ook pijnlijk omdat je rechterhiel op de grond leunt bij het gaspedaal.
Nu heb ik alleen soms een zeurend gevoel, vergelijkbaar met een hele dag te hebben gewandeld.

Misschien heb je hier wat aan. Succes in ieder geval, dit kan zo veel invloed op je hebben.

1 like

Wakker worden van een NL Alert om 6.30 met de melding blijf binnen. :upside_down_face:

5 likes

Ik ben gewoon best wel chagerijnig. Ik zit op dit moment op cursus vanuit werk - OR. Gisteren zijn we om half 10 begonnen en hebben we uurtje lunch gehad (gezamelijk) om vervolgens tussen 17 en 1730 een half uurtje zelf op de kamer te hebben. Vervolgens door naar het avond programma. Toen ging we pas om 1930 aan tafel. Het was een 3 gangen diner. Ik heb alleen het hoofdgerecht gehad toen de rest het voorgerecht kreeg. Erna ben ik naar mijn kamer gegaan. Je moet de hele dag aan staan. Ik had echt zo’n behoeft aan tijd voor mezelf. Dat zat er gewoon echt niet in. Vandaag beginnen we om 0915 en hopelijk maar tot 16 uur. Ik lig er echt helemaal af.

En zo nuttig vind ik deze cursus nog niet eens.

12 likes

Ik reed gisteravond naar huis. Ik reed op de snelweg en dan over zo’n stukje met blokken beton aan beide kanten dus je kon me niet inhalen. Het was een bocht dus ik reed niet al te hard maar ook niet super traag.

Reed er een busje achter me, ik reed blijkbaar niet snel genoeg. Hij ging echt heel dicht achter me rijden en deed ook nog eens zijn grote licht aan? Ik schrok er echt van, mijn hart zat in m’n keel. Doe normaal joh

Wat pittig! Bij ons zoeken ze ook mensen voor de OR en toen ik zag dat je met elkaar een paar dagen weg zou gaan, ben ik afgehaakt :sweat_smile: Dat lijkt me zo intens!
Succes vandaag! Mag je daarna naar huis?

3 likes

T zijn ook altijd busjes die dat doen.
Ik zet tegenwoordig als iemand loopt te drukken op een plek waar het niet kan (als er mensen voor mij zitten op een eenbaansweg, in de file, andere plekken waar je simpelweg niet opzij kan gaan) mijn achterruit vloeistof aan.
Super petty, maar t is precies irritant genoeg dat ze dan wel meer afstand houden :joy:

13 likes

Het is ook best intens en bij mijn bedrijf heb je verschillende commissies. We zijn met een groep van 17 en ik ken 2 mensen.

Ja om 16 uur ga ik heel snel naar huis.

3 likes

De verbouwing van de buren. Ik woon in een oud rijtjeshuis, dus alles dreunt door.

Ze zijn al bezig sinds oktober en het gaat waarschijnlijk door tot eind mei. Aannemer begint om 07.15u, buren zelf klussen in de avonden en weekenden door. Heb praktijk aan huis, dus zit al maanden op een noodlocatie die financieel me niet in de koude kleren gaat zitten. Ik wil russssssst en m’n huis terug.

3 likes

Hier wordt er tijdens die tweedaagse gezellig geborreld en rollen de laatsten om 4 uur 's nachts in bed met een fles wijn achter de kiezen. Kan ook heel gezellig zijn! (En pittig om de volgende dag fris en fruitig aan training 2 te beginnen haha)

8 likes

Pittig, maar wel goed voor de teambuilding dit soort dingen heb ik gemerkt :smiley:

5 likes