Je kan bij de ah paracetamol in capsule vorm halen🤞🏼
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-paracetamol-ovaal-500mg-tabletten/p/5532262
Betaal ik met liefde 5 cent ipv 3 cent voor tablet voor
Ja, hierdoor had ik laatst bij de Etos de ‘filmomhulde’ paracetamol gekocht. Maar die zijn dus helemaal niet echt glad zoals ibuprofen, voel me echt verraden.
Ja je moet idd die ovale vorm hebben zoals @Acquiesce linkte. Zijn gewoon de huismerkversie van Panadol gladde tablet.
First world problem hier
Ik had echt zin om tijdens werk vaak de OS op mijn telefoon aan te zetten. Dat kan best makkelijk als achtergrond namelijk.
Maar ons wifi netwerk staat in de UK geregistreerd, niks werkt daardoor.
Nu moet ik mijn data volledig verbruiken hiervoor :’(
Die van de Etos zijn ook ovaal, ik denk dat het gewoon aan mij ligt haha
Ik was dit weekend ziek en heb me vandaag ziekgemeld om uit te zieken (en mijn collega’s niet lastig te vallen met mijn gekuch en gesnuf) en had me echt verheugd op chillen op de bank en Netflix kijken. Nu is er geen internet door een Ziggo storing, echt kut.
Oh haha, ja dat denk ik dan ook. Ik dacht die vieze ronde versie.
Of oplossen
Ook niet via bbc dan ofzo? In de UK kijken ze toch ook gewoon Olympische spelen
Ik geloof dat je daar een account met postcode voor nodig hebt, maar ga ik checken
Gewoon een random postcode uit Engeland gebruiken dan ![]()
Je hebt een tv-licence nodig, dan maar mijn data haha
Gewoon zeggen dat je die hebt als de pop up omhoog komt. Kunnen ze verder toch niet nakijken.
Ik zoek altijd een McDonalds voor dit soort dingen in het land waar ik het nodig heb ![]()
Wow! Thanks!!
De smaak van rauwe rode ui blijft altijd zo lang in je mond hangen
gisteren gegeten maar ik proef het gewoon nog steeds, bah.
Ja ik haat dit ook. Love rode uit maar skip het hierdoor echt vaak.
Haha dit heb ik ook geleerd. Of het laten oplossen in een glas water. En dat je lichaam het dan ook veel sneller opneemt. Geen idee of dat waar is maarja. Ik slik misschien eens in de zoveel maanden een paracetamol. Ik haat die dingen
Mijn moeder legde de tablet altijd op een lepel en duwde er met de achterkant van een andere lepel op zodat de tablet fijngemalen werd. Die methode gebruik ik nog steeds