Mijn vriend die in een enorme aansteller veranderd zodra hij verkouden is
we hebben een kind van 11 maand dus dit gaat de komende jaren vaak gebeuren, god sta me bij
Je kan de tactiek toepassen dat je gelijk zegt dat je je ook niet lekker voelt. Dan moet je toch alle twee gewoon je normale ding blijven doen en als hij dan klaagt zeg je jaaaa echt he, ik ook / bij mij ook….en dan klaar.
Gefeliciteerd met je tweede kind ![]()
Nah ga eens van het internet af jij
Hee hee ik zei “minder tijd”
Ik negeer gewoon de zielige opmerkingen de hele tijd haha.
Haha deze reactie, reageer dan niet meer of geef gewoon toe dat je fout zat
Je hebt gelijk, ik zat er helemaal naast. Vaders weten niks van hun kinderen. Superbegrijpelijk dat alle communicatie op mama gericht is!
Waarom nou zo’n zwart witte reactie? Je snapt zelf ook wel dat niet alle vaders hetzelfde zijn. Het ging mij erom dat je deed alsof @Kauai gek was en te veel op internet zat, terwijl @AmazoneSlash duidelijk aangeeft dat dit wel degelijk regelmatig voorkomt. Ook in Nederland dus (neem even aan dat ze in Nederland gewerkt heeft).
Maar goed, jij zit altijd wel lekker op je high horse geloof ik.
Ah ik vind dit wel lief van je, dankje
, maar het is ook allemaal maar een forum hè. Verschillen lijken veel groter dan irl omdat het meteen zwart op wit staat met 34 likes. Een gewone opmerking wordt hier een statement. Communicatie in tekst tussen anonieme mensen, dat gaat er denk ik ook gewoon een beetje anders aan toe.
Vind deze reactie een beetje overtrokken eigenlijk? Het ging om de uitspraak dat mannen geeneens de geboortedatum van hun kinderen weten en dat is natuurlijk ook enorme onzin. Die sukkels zullen er vast zijn, maar dat zijn ook de mensen die je onthoud omdat het zo dom is.
Dan is de ervaring van 1 persoon (die niet per se over dat soort info ging) toch ook niet opeens een weerlegging dat het delen van dat soort Amerikaanse viral social media filmpjes als ‘bewijs’ niet dom is.
Haha ik heb niet gezegd dat geen enkele man de geboortedatum van z’n kind weet, dat zou een idioot statement zijn. En de Amerikaanse filmpjes zijn uiteraard geen ‘bewijs’ van said idiote statement maar ter illustratie (ze zijn er) en entertainment (kijk hoe bizar dit).
Echt een petty ergernis is dit maargoed dit topic is ervoor: mensen die op een station voor een bankje gaan staan. Als je niet wilt zitten gun dan een ander de zitplek ![]()
Omdat de aanleiding een persoonlijke ergernis is, die vervolgens door meerdere mensen herkend wordt en gewoon echt irritant is (Even ter illustratie: zelfs de vraag of mijn vriend mee wil doen aan een vaderschapsprogramma, wordt via mij gesteld). Dan is de reactie dat het ook wel logisch is, als professionals dat doen, want vaders zus en zo. Ik vraag waar dat idee vandaan komt en de onderbouwing is twee voxpops in een land waar nog niet eens universeel zwangerschapsverlof is. Dan denk ik - en ik denk dat hier wel vaker - daar bouw je toch geen denkbeelden op, meine gute en maak daar een grapje van (en ja ik weet dat dit soort vaders ook echt bestaan). Ik schat Kauai dan in als iemand die dat ook wel kan hebben. Zij maakt weer een sneertje terug en we gaan door met ons leven toch?
Wow zo volwassen!!
(Dit meen ik
)
Je bedoelt wijs ![]()
Jaaaa o never forget toen een vriendin van mij slingers ging ophangen omdat hun kind 1 werd en hij vroeg voor welke gelegenheid. Hij was het vergeten. Ik zou zeggen dumpen maar ja 2 kinderen verder in de Vinex wijk daaag
Netflix had seizoen 3 van Ghosts aangekondigd, het zou maandag erop staan maar door rechten komt het (nog) niet online. Nu ik grieperig thuis zit, vind ik die dode mus buitengewoon kut.
Ik dacht al dat ik gek was! Had afgelopen maandagavond echt zin in een bankhangavond met het nieuwe seizoen, maar dacht al dat ik mij had vergist😂
Bij mij staan er 10 afleveringen op van seizoen 3, die zijn nieuw toch? (Ik woon in nl)