O bij mij niet, ook nog de laatste minuten van seizoen 2 erbij gepakt, maar hij ging niet door naar seizoen 3
Nou wat gek, hopelijk staan ze er bij jou ook snel op
Omg kutzooi ik word net wakker van een per ongeluk dutje
helemaal delulu wakker geworden, dus geen lekkere dut ofzo pff en dan zo laat nog
Echt SAME. Ben er misselijk van ![]()
En hier ook
het hangt in de lucht
Aan vrouw zijn, aan die hormonen, aan perimenopauze klachten. Aan wakker worden midden in de nacht door menstruatiekramp, bloeden ĂŒberhaupt, menstruatieklachten in het algemeen. Aan het hebben van een baarmoeder.
Kokosgeur in haarproducten. Het geeft zon gigantische walm om iemand heen.
Ik erger me aan snot. Kappen nou.
Al drie dagen een opgeblazen buik
Dag 1 door een gembershotje, dag 2 door de koffie op kantoor waar ik het altijd door krijg en vandaag door god knows what. Of nouja volgens mij focus ik nu teveel op hoe ik slik en zit er spanning in mân nekspieren, dus veroorzaak ik het vandaag vooral zelf. Echt waarom ben ik zo.
Snackbar was iets vergeten te leveren bij de bestelling, ik had direct gebeld en het is er na 45 min nog niet. Irritant
Het heeft er op gestaan want heb alles gekeken maar was alleen met Duitse of Engelse audio en 0 ondertiteling opties. Vond dat al heel gek maar was dan waarschijnlijk een rechtensituatie inderdaad. Ik kon de afleveringen destijds zelfs downloaden.
Edit: Net gekeken en staat er gewoon op met alle audio opties nu en in ieder geval meerdere ondertitelingopties alleen geen Nederlands maar heb altijd Engels CC aan staan
Mijn moeder stuurt een reel op insta door van een baby die overduidelijk ai is. Ze stuurt vaker dingen door die overduidelijk ai zijn, maar waarvan zij denkt dat het echt is. En ik erger me daar dus zo hard aan het feit dat ze gewoon niet ziet dat het nep is.
Dat ik nog steeds niet ongesteld ben. Was altijd mooi regelmatig. Ben ook niet zwanger.
Kortzichtige mensen.
â Vriendâ (man, wit) van mij gebruikt het N woord. Ik geef aan dat ik niet fijn vind als hij dat gebruikt. Gaat het gesprek hele andere kant op. Dat ik denk ??? Ben je echt zo? Alle cliches noemt ie op.
Ben serieus de vriendschap aan het heroverwegen.
Ik heb zoân hekel aan racist collegas dat ik een andere baan overweeg
Dit mobieltje in deze kleur. Fucking lelijk. Als ik mensen op socials en tv met dit ding zie word ik zo agressief.
Die wordt dus roze met de tijd. ![]()
En ook het geld dat mensen er aan uitgeven tegenwoordig. Kapitalisme gone bad hoor

Voel me ook helemaal TeamNL deze dagen
dat is toch altijd geweest met de iphones lol