Waar erger je je aan? #20

Ik ga echt stuk ook als dit een sneer naar @Enthusiasm is, die volgens mij jarenlang complex en superbelangrijk werk doet/deed :skull::skull: HoE hErKeN jE iEmAnD zOnDeR iNlEvInGsVeRmOgEn HaHa

11 likes

of je raakt de SD kaart kwijt :joy::joy:

8 likes

Zelf helemaal de hele dag e-mailen

3 likes

Dat is mijn leven. Maar dan als videograaf. En het is ook best wel stressvol en hopen dat alles goed gaat elke keer :sweat_smile:

5 likes

Ik vond dit ook wel een mooi verhaal. Slim opgelost maar wat een stress zal die fotograaf gehad hebben.

4 likes

Eh dus ze ging sowieso al voor de kleine gasten bepalen dat ze geen ranja mochten? En dan tegen jou zo doen? Wat een gezelligheid ja

2 likes

Geen flauw idee wat zij voor werk doet?
Ik vind het vooral raar dat het ergste dat je kan bedenken is dat trouwfoto’s mislukken. Als het gebeurd is het klote en zul je balen maar je bent toch nog steeds getrouwd en hebt hopelijk een leuke dag gehad. Het is niet dat je een fout maakt als hersenchirurg, betonconstructeur of pm-er.

Hahahaha geloof me (ik doe idd (nog steeds) heel complex, zwaar en gevoelig werk @anon30197667 thank u for having my back 🫶🏻) en ik mag in in mijn werk in principe geen fouten maken maar alsnog) JA MAN nog steeds lijkt bruiloft fotografie me idd heel moeilijk en zou ik echt niettt aandurven

Girl ik ben niet getrouwd èn ben geen bruiloft fotografe maar met een beetje inlevingsvermogen kun je je toch wel bedenken hoe klote dat is :clown_face: en denk je dat dat nou het ergste is wat ik me kan bedenken? Hahaha

65 likes

Weer last minute koffers pakken nu ook voor 3 personen. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Snurkende mensen op de camping. Wat een narigheid, brr.

4 likes

Nothing beats a Jet2 Holiday

28 likes

Ik ben gevoelig voor gaatjes in mijn gebit en nu kan ik een jaar (ja ja) niet naar de tandarts en heb ik een nieuw gaatje gespot. Ik wil dus hier in het buitenland een afspraak maken om het te laten vullen, maar ik ging net met een lampje schijnen en nu ben ik bang dat ik tussen mijn tanden nog meer gaatjes heb. Ik heb afgelopen half jaar niet elke dag kunnen stoken en nu weet ik niet of ik hypochondrie heb of gewoon realistisch ben met mijn angst :sob: (ik ben dus een keer 2 jaar niet naar de tandarts geweest door verhuizingen en toen ik weer ging had ik 6! gaatjes. Was wel voor de periode dat ik netjes elke dag stookte!)

Mensen die midden op zo’n hete dag als vandaag hun tuin gaan water geven :smiling_face_with_tear:. Totale waterverspilling: het verdampt meteen, je plant heeft er werkelijk geen reet aan.

4 likes

Ik zag bij eentje de automatische sproeier voor het gras aanstaan. Vol in de zon

3 likes

Ik zie gemeente werkers het ook weleens doen, twijfelachtig beleid

Het verdampt echt niet allemaal direct. Het beste moment is voor mij toch echt het moment dat het je uit komt om het te doen. Als dat midden op de dag is dan is dat alsnog beter dan het niet doen.

6 likes

Je kan er ook je planten/gras mee verbranden inderdaad

7 likes

Nee dat is achterhaald, er zijn bijna geen planten die verbranden door water.

15 likes

O, dat wist ik niet. Fijn.

Ik zie in mijn moestuin toch echt wel verbranding als ik jonge planten in de ochtend water geef en het op de bladeren komt. En als ik erover lees verdampt er makkelijk 50%. Ik heb iig van een ervaren tuinder geleerd het altijd in de ochtend vroeg of laat in de avond te doen

2 likes