Waar erger je je aan? #20

Ik heb vandaag een trampoline opgezet en wat is dat een fysiek zware afschuwelijke ervaring

9 likes

Het is echt oneerlijk maar ik vind het zo irritant als mijn vriend ziek is, omdat mijn immuunsysteem mij haat en ik nu al weet dat ik volgende week dan gevloerd ben. Terwijl hij altijd heel lief is als ik ziek ben :cry:

1 like

De instellingen van mn account veranderd naar Engels heeft gewerkt! Nu bij aflevering 6.

2 likes

Van die moeders die heel hard tegen hun kind praten als ze in een winkel zijn. Bijv “NU GAAN WE NOG EVEN BIJ DE SCHOENEN KIJKEN HE MILA”. En dan loopt dat kind gewoon naast de moeder. Of het moet toeval zijn maar dat valt me vaker op.

8 likes

Misschien was dat Esmee en Mila was aan de andere kant van de winkel :grin:

Maar nee ik geloof niet dat ik dat vaak meemaak

2 likes

Oh dat kan me echt niks boeien. Als iemand er veel aan wil uitgeven houd ik ze niet tegen.
De kleur daarentegen
 :upside_down_face:

M’n situationship die niet direct wil eten wanneer onze thuisbezorgd bestelling binnen is.
Hoe dan?
Hij wil eerst nog een film uitkiezen of er moet nog een salade bij worden gemaakt. Ik heb dit nu 4x meegemaakt en ik heb ook tegen hem gezegd dat ik niet meer pas na 20 minuten de tas open ga maken dus ik heb nu mijn smash burger al op en hij is nog aan het rommelen.

17 likes

Daar heb je dan tijdens het wachten op het eten toch tijd voor gehad :tired_face:

27 likes

Haha wat is dit voor rare tik

5 likes

Oh wauw. Ik zou met zo iemand niet kunnen leven. Ik wil gewoon warm eten als ik dat zo heb besteld.

12 likes

Überhaupt een salade maken als ik heb besteld is volgens mij nog nooit bij mij voorgekomen haha

55 likes

Goede reden wel om te kappen met je situationship, de negativiteit van lauw eten heb je niet nodig in je leven.

55 likes

Dat zijn diezelfde mensen die altijd groenten willen eten als ze een keer p.arat hebben gehaald. Vreselijk

34 likes

Eens
Ik twijfel nu ook of ik niet stiekem met een psychopaat aan het daten ben.

5 likes

Absoluut

10 likes

Dat ben je

4 likes

Ik krijg steeds van die filmpjes op mijn socials met asociale leerlingen die rijles krijgen en dan jolig zitten te doen met hun instructeur die steeds moet ingrijpen. Bloedirritant die mensen.

4 likes

Zei hij nog eet smakelijk :joy:

2 likes

Als je een paracetamol neemt en die blijft steken in je keel

Gadverrrrr

19 likes

Och ja! Dit had ik laatst ook, hij zat echt vast en kreeg er geen beweging in. Nu ben ik weer angstig om ze te slikken.

3 likes