Waar erger je je aan? #20

Ik vroeg aan een collega of zijn vakantie leuk was en wat hij gedaan had en toen zei hij ‘ik heb polarsteps’

Tot zover de smalltalk bij lunch ga weg man

13 likes

Haha ik heb een vriend die ook achteraf al zijn vakanties er nog in zet. Zelfs Rimini 2008 haha. Maar die kickt er enorm op dat hij zoveel mogelijk plekken kan bezoeken. Als ik 3 weken in één land ben, dan heeft hij in die tijd ook de 3 buurlanden ‘bekeken’. Kan hij dat allemaal afvinken in polar steps.

3 likes

Wat een sneuneus hahahha

Ik zit in de trein richting Brabant (gewoon woon werkverkeer) maar die zit nu natuurlijk vol met carnavalsgangers. Noem mij een zure Trien maar er wordt echt keihard geschreeuwd en ook gerookt en gevapet in de trein. Bah wat haat ik het dat alle regels en ieder fatsoen gewoon lijkt te verdwijnen als het carnaval is.

31 likes

Ooh yes please! Wat zijn de cliches?

2 likes

Ohhh ja ik woon dus in Brabant en ben op familiebezoek buiten Brabant en wilde eigenlijk nu niet gaan, omdat ik dan morgen op weg naar huis in een trein vol carnavalgangers zit. Toch maar gegaan want had geen ander moment, maar snap helemaal wat je bedoelt. Vind carnaval echt vreselijk :joy:

2 likes

Maar dit klinkt nog wel… ik bedoel dit is wat mensen doen toch, lijstjes maken, dingen bijhouden? Of verwacht ie dan dat z’n vrienden en familie dat gaan bekijken heel de tijd?

‘Vanochtend moesten we voor dag en dauw op voor excursie/trein/vliegtuig’, ‘de weergoden waren ons goed-/slechtgezind’, ‘moe maar voldaan…’, ‘voor dat geld kun je in Nederland echt geen koffie meer krijgen’, klagen over plekken met veel toeristen, neerbuigend doen over typisch toeristische dingen (maar die dingen wel doen, maar dan ironisch of in ieder geval met het statement dat jij echt anders bent dan al die andere toeristen), noem maar op haha

21 likes

Oh dat denk ik niet hoor. Ik krijg wel altijd een uitnodiging voor een nieuwe reis, maar niet voor alle vakanties uit het verleden die hij nog invoert.

2 likes

Echt he. Ik woon zelf midden in het centrum van een stad. Echt tussen de winkels. En zelfs daar laten mensen hun rond los rennen.

3 likes

Ja ook zo irritant als ze dan zeggen “hij doet niks” terwijl een hond op je afrent, en op je springt. Dat is dus wel iets doen??

Ben zelf niet bang maar ik vind dit gewoon niet ok.

21 likes

Ik had dus laatst dat ik wel in het bos liep, maar niet in een losloopgebied, en er een hondenuitlater iets van 8 honden aan het uitlaten was (niet aan de lijn). Die kwamen dus met z’n allen blaffend op me afgerend, waaronder ook wel een paar grote jachthonden (en een corgi haha die was wat minder indrukwekkend). Uiteindelijk sprong er maar 1 tegen me op maar die uitlater (hoe noem je zoiets?) erkende mijn bestaan niet eens??? Ik ben echt niet bang en bleef rustig maar anders had ik echt in mijn broek geplast denk ik :joy:

Zo ergerlijk en ook dat het zo normaal moet zijn om je hond los te hebben. Ik kreeg van de week een sneer omdat ik vroeg of een vrouw haar 2 loslopende hond bij mijn aangelijnde hond wilde weghouden. (Overigens om te zorgen dat mijn hond haar jonge hond geen snauw zou geven). Hou gewoon je hond bij je.

6 likes

Haha ja ook mijn ergernis, maar vind het ook wel fijn als familie dit doet. Anders staat namelijk de hele dag de familieapp vol met “we zijn nu op dit plein” met 5 foto’s van dezelfde toren. En ik voel me altijd verplicht om te reageren omdat ik het anders ook sneu vind (ja dat ligt aan mij). Of na de vakantie samen de 500 foto’s kijken.
En nu check ik savonds 1 keer polarsteps en dan is het klaar👌🏻

2 likes

Ik zit in de trein en er zit iemand een lolly of zo te eten, maar echt met tering veel ranzige smakgeluiden. Gadverdamme.

En achter me zit iemand steeds half een hoest in te houden. Wordt een lange treinrit.

3 likes

Same. Heb al jaren de droom om Cruella de Vil stijl alle loslopende honden te ontvoeren. Mogen ze terug in ruil voor een halsband en excuses.

Maar goed, ben bang voor honden dus lastig om mee te krijgen.

6 likes

Dat irritante hoge gezoem van de dronecamera’s bij de Olympische Spelen

17 likes

Ik had echt zin in tata Chinees, maar dacht oh makkelijk ik bestel gewoon een menu en dat was ook makkelijk maar wel echt tering veel eten maar ik heb bodemdrang dus veeeeeeel te veel gegeten en nu zweet ik helemaal en kan op geen enkele manier meer comfortabel zitten.

23 likes

Doe het!!!

Ik heb overigens buren (in een flat) die hun hond loslaten in de lift en in de gang, waardoor je soms opeens bijna een hond binnen in je huis hebt (ik woon aan het trappenhuis). Ik ben echt bang voor honden, wil ze niet in mijn huis, maar ben ook te bang om te zeggen dat ze hun fucking hond aan de lijn moeten houden (zijn namelijk nogal pittige types).

4 likes

Ik heb me vanavond ook geërgerd aan een hond of eigenlijk de baasjes. Ik zat in een restaurant en naast mij ging een stel met een hond zitten. Heb ik al een mening over maar oké. Die hond lag eerst rustig onder tafel maar werd op een gegeven moment nieuwsgieriger, ging staan, beetje naar mij toe lopen, staart kwam tegen mijn been etc. Die eigenaren “ja zeg maar hoor als je er last van hebt dan houden we hem dichterbij ons”

Waarom moet ik dat aangeven haha how about dat je je hond gewoon bij je houdt of überhaupt niet meeneemt

28 likes