Waar erger je je aan? #20

Waarom zou hij niet mee mogen als het restaurant het toestaat?

4 likes

Hygiƫne, stank, blaffen en de overlast die beschreven wordt?

32 likes

Wel de moeite waard om er even goed met een wolkammetje overheen te gaan! Bij het maken van een trui komen er altijd losse wolvezels ā€˜vast’ te zitten tussen de steken en die werken zich er met de eerste periode dragen uit. (Hangt dan ook nog weer van het type wol af hoeveel losse vezels er achter blijven omdat iedere soort weer een andere vezellengte heeft.) Het is dus vrij normaal dat een wollen trui in het begin pilt maar dat dat na ƩƩn of soms een paar keer ontpillen echt aanzienlijk minder wordt of stopt.

10 likes

Er zijn genoeg restaurants waar ze toegestaan zijn, zelfs die er mee adverteren op hun website. Tuurlijk moet je je hond bij je houden en zorgen dat ie niet blaft of bedelt maar als je echt zo’n honden hater bent ga dan niet naar een hondvriendelijk restaurant

11 likes

Vind dit wel een beetje de omgekeerde wereld hoor. (En ben geen hondenhater maar vind ze juist wel gezellig, ook in restaurants). Een restaurant is voor mensen, niet voor honden. Zo’n beest heeft daar niet zoveel aan. Dus zeggen dat mensen moeten thuisblijven voor andermans hond vind ik bizar :joy: Let gewoon op je dier en heb fatsoen, klaar.

53 likes

Dat zeg ik toch ook?? Zorg ervoor dat ie bij je blijft en niet bedelt en blaft??? Maar zij is überhaupt tegen honden meenemen in een restaurant en daar zit mijn probleem want waarom zou dat niet mogen als het restaurant het toe laat???

1 like

Het gaat er toch om dat die hond niet bij de baasjes bleef en die mensen het maar bij haar neerlegde, ipv zelf actief die hond bij zich te houden. Als je/je hond dat niet kan dan kan ā€˜ie beter thuisblijven ja. En een hondvriendelijk restaurant is niet per se hetzelfde als een restaurant dat honden toelaat.

5 likes

Niet alleen.

Het is toch overduidelijk dat ze tegen honden meenemen is

Je valt echt over het verkeerde ding dan hoor. En dan nog, je gaat toch niet als niet-honden eigenaar bij elk restaurant waar je heen gaat checken of ze honden toelaten?

17 likes

Anyway, klaar met honden. TV’s waar je 3 afstandsbedieningen voor nodig hebt om alles aan en werkend te krijgen. Fokking irritant.

19 likes

Dit vind ik wel echt ideaal aan smart tv’s. Gewoon 1 afstandsbediening :heart:

4 likes

Haha bepaal jij dat?
Ik moet altijd zo lachen om die gepikeerde reacties over honden in restaurants die blijkbaar onrust veroorzaken terwijl ze niks doen behalve… liggen? Dus stel je niet zo aan :kissing_smiling_eyes:
@50193905 ik ben nog nooit in een restaurant geweest waar honden niet welkom zijn

8 likes

Ja voor mensen als in, die leveren geld op. Een hond krijgt daar geen lekker maaltje toch? Die is er alleen maar omdat zijn baasje erheen wil.
Nogmaals ik vind zelf een hond alleen maar gezellig en die mag ook lekker bij me komen liggen/snuffelen/om een kroel vragen, ook in een restaurant, alleen maar gezel. Maar vind het wel de omgekeerde wereld dat mensen dan maar moeten opzoeken waar honden welkom zijn en dan maar daar gewoon niet heen moeten gaan??? Dat vind ik pas aanstelleritis haha.

8 likes

Mijn hond krijgt gewoon drinken hoor en soms vragen ze zelfs of hij een snack wil ja. Maar boeiend. Ditzelfde kun je toch ook over kinderen zeggen en die zijn ook gewoon welkom, ook als ze de tent afbreken. Deal with it dat in 9/10 restaurants honden gewoon welkom zijn en dat dat erbij hoort, en als je dat irritant vindt dan blijf je toch lekker thuis (nee dat is niet de omgekeerde wereldĀæ)

3 likes

Ik vind eten naast een hond echt mega goor. Maar zou ook never in een restaurant gaan zitten waar dat mag. Echt hollands om te doen alsof er geen verschil is tussen kind en hond.

86 likes

Ja kinderen zijn erger dat snap ik!

15 likes

Hahaha ik ben echt gefascineerd door wat er gebeurt als mensen een hond nemen. Gaat met een deel echt niet goed.

76 likes

Ja een bak water waar je niks voor betaalt, dus daar heeft een restauranteigenaar helemaal niks aan :joy: Dit is dus precies die arrogantie wat hierboven ook wordt besproken met loslopende honden in de stad… mensen moeten je hond maar leuk vinden en anders ben jij een aansteller. Vind dat zo’n rare houding… maar goed agree to disagree :pray:

43 likes

Jij hebt vast een hond.

8 likes

Extreem goor ja. Die lucht die (vrijwel altijd) van ze afkomt. Dat uitschudden als ze opstaan, overal haren, bleh. Ik heb gelukkig in geen tijden meegemaakt dat ik in een restaurant een hond zag, maar als ik dat zou zien zou ik zorgen dat ik er ver vandaan kon zitten.

Hondeneigenaren die hier zo extreem defensief op reageren doen bevestigen m.i. alleen maar hoe bizar het is.

49 likes