Haha dit heb ik ook geleerd. Of het laten oplossen in een glas water. En dat je lichaam het dan ook veel sneller opneemt. Geen idee of dat waar is maarja. Ik slik misschien eens in de zoveel maanden een paracetamol. Ik haat die dingen
Mijn moeder legde de tablet altijd op een lepel en duwde er met de achterkant van een andere lepel op zodat de tablet fijngemalen werd. Die methode gebruik ik nog steeds
Je kan volgens mij ook als die paracetamol is opgelost in water er een beetje siroop aan toevoegen toch? Dit moest ik wel eens doen bij mn oppaskinderen. En ik denk altijd dat dat goed is omdat die moeder huisarts is maar ik heb zelf geen flauw idee haha.
haha ik kauw ook mijn paracetamol in stukken voor ik hem doorslik en mijn vriend kijkt me elke keer aan alsof ik een vogel onthoofd als ik dat doe.
Het is wel vies maar dat-ie in je keel vast blijft zitten vind ik nog véél naarder. En ik heb wel viezere dingen vrijwillig geproefd in mijn leven
Ik ben ook zo blij dat iemand op het forum dit ooit tipte. Ovale ipv ronde paracetamol maakt voor mij echt een wereld van verschil.
doormidden breken! dan heb je vier kleine stukjes, doe ik altijd.
Was ook mijn grote ergernis aan hello fresh altijd die rode ui. Ik verving die dan door sjalot, is wat zachter in smaak zowel rauw als gekookt.
Hahaha als je goed knakt klinkt het net zo ![]()
Ik las tablet als in iPad en dacht huh een tablet tussen een lepel ![]()
Ja ik doe dus altijd eerst een klein roggeltje. Dan slipt hij zo weg met een slok water.
Sorry dit staat echt heel goor zie ik haha
Ik doe altijd eerst een klein slokje water in mijn mond, dan de pil en dan met nog een grote slok water doorslikken, dan proef je helemaal niks van die smerige pil
Hahaha ja heel eerlijk, toen ik het typte dachte ik het zelf ook ![]()
Stelletje kleuters allemaal ![]()
Ik vind ringlings chips super lekker maar die blijft ook nog 2 dagen in je mond hangen
Ik los paracetamol op in water
lekker vies maar blijft tenminste niet hangen en anders idd capsules
alles leuk en aardig en ik probeer dat ook want wie heeft er zin om een half of jaar van te voren wat vast te leggen. Voor een hoofdprijs. Maar dan pies je dus naast de pot of hoe het gezegde ook gaat. Of je zit qua timing net verkeerd dat meerdere last minute besluiters allemaal voor dat goedkopere kaartje gaan en je alsnog niet goedkoper uit bent en hele tijd ticketswap moet verversen voor überhaupt nog een kaartje.
Voor gewilde concerten lukt het helemaal nooit
Hele dag zit ik bovenop die kut ticketswap om mee te doen met een kut loting met kans 1 op 250. Ik ben nog voor geen een concert dat ik dit dagenlang heb zitten doen geslaagd.
Mensen.
Mijn kookskills.
Ben al geen keukenprinses maar afgelopen week mislukt oprecht alles?
Carrotcake was aangebrand en botercrème klopte niet goed op of de verhoudingen klopte niet oid want was alsof je gewoon een hap boter neemt.
Chili sin carne gisteren was superzuur?
En volgens mij is de glutenvrije spaghetti van de AH veranderd van receptuur want een recept wat ik vaker maak mislukte net volledig omdat de spaghetti één aan elkaar klevende klont werd
![]()
Oh ik vind het knap dat het normaal bij jou wel lukt de spaghetti. Ik koop het echt nooit daardoor
Ik heb wel goede ervaringen met deze, daar lukt zelfs dit recept mee, waar je alles dus in 1 pan maakt en de pasta al het water laat opnemen ipv gewoon koken. Maar met die van de AH lukte dat dus voor geen meter opeens ![]()