Waar erger je je aan? #20

En Barilla?
Die lukt mij soms. Met heeeeeeeel veel water

1 like

Aan iedereen op insta, en vooral op Linkedin die een afbeelding posten met een maak een afbeelding van mij em alles wat je van me weet prompt

16 likes

Waarom krijgen we een ex-militair op woningbouw?

1 like

relevante vakervaring is nog nooit een vereiste voor een ministerspost geweest

7 likes

Nee weet ik ook wel, maar ik vind dat eigenlijk gewoon niet zo handig voor geen enkel ministerie

4 likes

Denk om snel met geweld huizen uit de grond te stampen.

23 likes

En hopelijk de woningbouwcoörporaties dreigend achter hun kont aan te zitten :joy:

5 likes

Maatvoeringen die van s/m naar l/xl gaan
Uhh wat moet ik dan als ik tussen m/l zit?

2 likes

Vind die combinatiematen sowieso stom ja! Ik wilde laatst ook een vestje kopen, maar dan is mijn keuze 32/34 (te klein) of 36/38 (te groot). Doe gewoon één maat per kledingstuk.

4 likes

Ik wil echt gillen ahhh

Waarom zijn die kutstreamers zo fucking kut dat ze blokkeren dat je iets op een ander scherm kijkt? Ik heb gewoon een HBO abonnement, wil met een schuin oog shorttrack kijken tijdens werk. M’n laptop is verbonden aan twee externe schermen maar als ik dat aangesloten houd dan krijg ik dus zwart beeld. Echt AHHHH

Tweede keer dit jaar dat ik met de trein naar het werk ben. Ik ga op tijd terug. MAAR NEE HOOR. Mijn trein heeft 29 minuten vertraging en de volgende haal ik de verbinding ook niet.

Nu dus maar in een brakke sprinter gestapt maar die heeft geen tafel dus kennie werken :unamused:

4 likes

Netflix bij nummer 1 film. Het is een hele een tragische documentaire over een vrouw die misschien onterecht vastzit voor de rest van haar leven. Ja wat een topfilm.

Ik heb een huisgenoot die zo weinig praat en contact maakt en ik word er helemaal ongemakkelijk van ugh

4 likes

Wij hebben altijd vergadering of overleg tot 17.00. En die duurt altijd tot 17.00 EN DAN GAAN MENSEN nog vragen stellen allemaal prima was het niet dat de pont maar 2x per uur gaat en ik wil die van 17.10 hebben echt irritant :tired_face: überhaupt zo laat op de dag nog een vergadering

17 likes

Ja meetings om 9 uur en na 4 uur moeten echt verboden worden.

Ik heb maandagochtend om 9 uur meteen een meeting meg mn manager en ik wil altijd gillen

17 likes

HIJ WAS DUS OVAAL! Maar had wel een slok op dus kan daaraan liggen

4 likes

Sorry jongens ik moet de pont halen, fijne avond!

No one cares

18 likes

Leip hoe snel snot zich kan vormen in je holtes. Echt elke 10 min voelt het alsof ik mn hersenen eruit snuit.

8 likes

Hoe on specifiek de gezondheidsvragenlijst va CBR is…
Heeft u ooit een angststoornis gehad?
Opties: ja - nee

Kies je ja? Dan kom je in een langdurig en overdreven duur (vind ik haha) traject terecht :sweat_smile:
Dat het bijna 15jr geleden is en je klachtenvrij bet, ja dat maakt CBR niet uit, dat mag een psychiater voor 200€ gaan opschrijven 🫠

Kunnen we die psychiaters niet beter inzetten ?

5 likes

Ik begrijp wel dat het mooi meegenomen is als een minister iets weet over zijn/haar portefeuille, maar in principe heb je een heel ministerie onder je waar honderden mensen met vakkennis rondlopen, dus echt nódig is het niet.

3 likes