Hahaha love jouw reactie!! Top dat je daar op dat moment ook op kwam.
Wel achterlijk van die vent, dat terzijde.
Wat was z’n reactie?
Hahaha love jouw reactie!! Top dat je daar op dat moment ook op kwam.
Wel achterlijk van die vent, dat terzijde.
Wat was z’n reactie?
“hmpfrghff” oid en toen liep hij door.
Typisch! Wel goed gezegd iig
ja het verschilt ook zo per land hoe mensen omgaan met/kijken naar honden, in Duitsland zijn mensen in mijn ervaring veel hondvriendelijker en -toleranter, ook in de stad etc. Maar in mijn ervaring nemen hondeneigenaren ook wel meer verantwoordelijkheid in Duitsland (houden zich aan een aanlijnplicht, ruimen poep op, hebben meer kennis van gedrag etc); vind de hondencultuur in nederland eigenlijk echt heel kut ![]()
Die ruiken dat niet meer
Die ruiken vaak zelf zo
Ik vind het echt bijzonder om honden niet vies te vinden maar katten dan weer wel.
Dit is toch gewoon als je niet van honden houdt vind je ze vies, als je niet van kinderen houdt vind je ze vies, als je niet van katten houdt vind je ze vies.
Ik sta eigenlijk best neutraal tegenover zowel katten als honden en kinderen van het vrouwelijke geslacht.
Ik heb als kind en honden eigenaar eigenlijk wel liever honden in een restaurant dan schreeuwende/huilende/lachende kinderen
Want helaas is het nog niet sociaal geaccepteerd om jengelende kinderen aan te lijnen en een muilkorf om te doen?
Ik erger me echt aan iedereen hierboven die zijn persoonlijke ervaring met een vieze gore grote kleine weet ik veel wat voor hond zit te delen.
Als het buiten een kinder topic zo over kinderen zou gaan was het al lang afgekapt.
hahahahhaha dit is de grootste onzin gepost in deze discussie vgm
Ik heb een tijdje in een kroeg gewerkt en een collega van mij sas helemaal leip van honden altijd helemaal aaien enzo
Naja prima you do you
MAAR DAARNA NIET EVEN DR HANDEN WASSEN
BAH
Ik ken een honden eigenaar die die zijn honden meeneemt naar lunchplekjes omdat hij ze niet te lang alleen thuis wil laten omdat ze anders constant huilen? Heb geen verstand verder van honden en hun gedrag hoor, maar kunnen ze daar niet op getraind worden? Ze blaffen ook echt veel naar kinderen dus snap die keuze om ze mee te nemen ook niet heel goed.
Voor iedereen die honden zo vies vind en mensen zo schoon, jullie hebben zeker nooit schoonmaak werk gedaan
mensen zijn vieze beesten
Een sluit het ander niet uit. Of het nou een hond is die zich uitschud naast m’n tafel of vrouwen die het nodig vinden als ze hun jas aantrekken naast je om met hun haar te wapperen boven m’n eten, of mannen die teenslippers acceptabel schoeisel vinden in een restaurant, een kind dat op tafel wordt gezet, een kattencafé met eten, etc etc.
Ik vind iedereen even goor 🫶🏽
Edit: om maar even dit oneindige onderwerp af te sluiten: ik ben nog steeds wakker omdat ik een boek aan het lezen was en ik moet over 2,5 uur op. Ik ben godverdomme te oud hiervoor, weet nu al dat ik een zombie ga zijn.
Hoezo sta je zo vroeg op op zondag, is een rustdag!!!
Meid stoooooop
Hahaha welk boek was het?