M’n rijles instructeur gaf me daarom het advies om overal gewoon ‘nee’ op te antwoorden. ![]()
Daar heb je geen actieve herinnering aan toch?
Ja alleen… als je dan een keer echt iets in de shit rijdt, dan kunnen ze dit toch gewoon terug opvragen…?
Gewoon stom, is voor BE rijbewijs dus al gewoon jaren op de weg en nu moet er ineens een keuring komen ![]()
@Philo vrees dat na het invullen CBR wel actieve herinnering aan die Ja heeft dus dat terugdraaien niet meer kan haha
Ik zou dan die angststoornis/pijn aan m’n vinger/whatever na het invullen van hun vragenlijst op hebben gelopen.
Eerlijk is het niet nee haha, maar ik had ook geen zin in een onnodig traject.
Dit heb ik ook gedaan, had toen gediagnosticeerde adhd maar slikte geen medicatie. Nu 10 jaar later slik ik wel medicatie en ik vind het echt heel vervelend dat ik het niet aangegeven heb want ben toch bang dat ik een ongeluk maak en op die medicatie gepakt word (?). Maar ik weet ook niet zo goed wat ik er nu aan moet doen, of wat je moet als je later gediagnosticeerd wordt.
Wie heeft een tip voor mij? Ik wil graag een koffie to go beker, heb er nu eentje via Ali express.
Maar als ik wil drinken gaat mijn neus tegen die beker, zo takke irritant. En vaak komt er ook nog condens op mijn neus
.
En heb geen zin om die beker steeds open te draaien, wil ook in de auto kunnen drinken.
Edit: heb de beker die Takkie aanraad gekocht, dus geen tips meer nodig
.
Auto’s die, als je ze op slot doet, ‘toet toet’ doen
Ik heb geen verstand van welke je dan moet hebben maar eentje met een rietje? Neem aan dat je sowieso voorzichtig drinkt uit zo’n beker
Haha @Snork ik vroeg mijn man laatst, moeten ze dat geluid maken maar dat kun je gewoon uitzetten?
Ik heb deze: heel fijn en makkelijk ook uit te drinken in de auto:
Koffiebeker to go kopen | Herbruikbare thermosbekers | Kambukka – Kambukka BE Kaffeebecher kaufen | Wiederverwendbare Thermobecher | Kambukka – Kambukka BE
Ik heb de Mepal Ellipse, mega fijn! Neem deze altijd mee in de auto, ik draai ‘m een keertje open en laat het zo tijdens het rijden.
Conclusie van het verhaal. Er zit blijkbaar zo’n lap rubber onder de voordeur aan de buitenkant via daar heeft die zich naar binnen gegeten en daardoor was er binnen ook maar een gat aan 1 kant. Dat gat is nu gedicht met staalwol (?) en waarschijnlijk is mijn muizenprobleem dus opgelost. Moet alleen nog een losse reparateur komen om dat rubber te vervangen.
Auto’s die automatisch remmen, waarvan de bestuurder constant zit te bumperkleven.
Als je erachter rijdt schrik je constant van de remlichten en heb je geen idee waarom hij de godganse tijd remt. ![]()
Ik heb gisteravond broccoli gemaakt in de oven maar het hele huis ruikt er nu nog naar.
Gelukkig was het wel heel lekker.
Ja je hoeft niks denk ik?
Dit geval met deze angststoornis is na B rijbewijs en nu dus een probleem voor BE… maar niemand die ooit iets gezegd heeft over dat je iets moet melden voor dat al bestaande rijbewijs ![]()
Vind het ook raar, bij depressie krijg je wel de vraag: is dit langer dan 5jr geleden? En als dat zo is is het goed. Bij angststoornis niet?
Zou het niet zijn dat paniek in de auto voor ongelukken kan zorgen, dat er daarom geen termijn aan zit?
Ja oké maar angst is ook heel breed?
Dat of vanwege de medicatie die soms wordt voorgeschreven bij mensen met een angst- paniekstoornis. Die kunnen versuffend werken
Maar ook dit is een andere vraag toch? Vind het wel apart iig.
We waren deze ochtend aan de late kant om de dochter klaar te maken voor school.
Dus ik zeg tegen mijn partner, “kan jij rijden naar school, dan stap ik uit met de dochter en doe haar naar de klas en kan jij ondertussen naar de bakker (in dezelfde straat).”
Ik zet dochter af, ga naar de bakker en ik zie zijn auto geparkeerd staan voor de bakker, dus ik denk hij is al naar binnen geweest, ik steek over. Hij ziet mij en stapt uit om naar de bakker te gaan.
Dan denk ik, had jij nu al bij de bakker geweest dan konden we meteen doorrijden, nu staan we daar gelijk twee idioten achter een brood en sandwiches.
Ja een depressie kan ook zorgen dat je tegen een boom aan rijdt (al dan niet bewust zeg maar) en de medicatie ervoor heeft net zo als bij angst bij werkingen.
Nouja lappen en wachten en door met het leven dan maar helaas ![]()