En meteen die arme kinderen in de discussie erbij betrekken hahah
Sorry, maar de lĂșcht die van de gemiddelde tot grote hond afkomt, vooral als ze nat zijnn geweestâŠdan denk ik al, je zal er maar de hele dag in zitten als baasje. Laat staan dat ik daar naast wil zitten in een restaurant.
Ik ben geen honden hater maar vind ze wel vies bij mijn eten. Ik heb wel kinderen maar vind ze ook vies bij mijn eten. Ik snap dat mensen daar ook niet op zitten te wachten dus wij hebben regels. Mijn kinderen mogen niet van een borrelplank graaien en moeten aanwijzen wat ze willen zodat ik het aan ze kan aangeven. Kinderen die op bezoek zijn hier krijgen ook eventueel een eigen bakje snacks.
Ik snap ook niet wat een hond zou hebben aan meegaan naar een restaurant.
Aan het eind van een lange wandeling ergens op een buiten/terras bij het bos/strand/natuur even zitten snap ik nog maar uitgebreid tafelen is toch niks aan voor een hond.
Voor een kind ook niet. Ik hoef echt geen rondrennende/gillende/jankende/met herrie speelgoed kinderen om me heen met eten.
Maar goed ik haat uit eten sowieso dus niet mijn probleem dit.
Ik haat kinderen en vind mensen vaak dom die hond overal heen slepen want is zelden in belang van hond.
Ik houd van honden, maar herken inderdaad wel dat beeld van hondeneigenaren. Dingen als âhond doet niksâ vind ik altijd heel raar ook, want dan leg je de verantwoordelijkheid automatisch bij een ander. Dit wordt vaak ook nog eens gezegd bij een hond die niet goed is opgevoed imo.
Anyways, je kan toch wel naar een restaurant zonder je hond. Laat je huisdier lekker thuis. Of ga naar een terras of boscafé of iets dergelijks.
Ik liep laatst met mijn twee kinderen op straat. Kwam er een man aan met twee kleine keffertjes die alle kanten op sprongen en blaften. Mijn kinderen liepen er in een boog om heen, zegt die man: âja, pas maar op, ze hebben nog niet gegetenâ. Toen zei ik wel terug: âpas maar op, wij ook nog nietâ. Eikel.
Hahaha love jouw reactie!! Top dat je daar op dat moment ook op kwam.
Wel achterlijk van die vent, dat terzijde.
Wat was zân reactie?
âhmpfrghffâ oid en toen liep hij door.
Typisch! Wel goed gezegd iig
ja het verschilt ook zo per land hoe mensen omgaan met/kijken naar honden, in Duitsland zijn mensen in mijn ervaring veel hondvriendelijker en -toleranter, ook in de stad etc. Maar in mijn ervaring nemen hondeneigenaren ook wel meer verantwoordelijkheid in Duitsland (houden zich aan een aanlijnplicht, ruimen poep op, hebben meer kennis van gedrag etc); vind de hondencultuur in nederland eigenlijk echt heel kut ![]()
Die ruiken dat niet meer
Die ruiken vaak zelf zo
Ik vind het echt bijzonder om honden niet vies te vinden maar katten dan weer wel.
Dit is toch gewoon als je niet van honden houdt vind je ze vies, als je niet van kinderen houdt vind je ze vies, als je niet van katten houdt vind je ze vies.
Ik sta eigenlijk best neutraal tegenover zowel katten als honden en kinderen van het vrouwelijke geslacht.
Ik heb als kind en honden eigenaar eigenlijk wel liever honden in een restaurant dan schreeuwende/huilende/lachende kinderen
Want helaas is het nog niet sociaal geaccepteerd om jengelende kinderen aan te lijnen en een muilkorf om te doen?
Ik erger me echt aan iedereen hierboven die zijn persoonlijke ervaring met een vieze gore grote kleine weet ik veel wat voor hond zit te delen.
Als het buiten een kinder topic zo over kinderen zou gaan was het al lang afgekapt.
hahahahhaha dit is de grootste onzin gepost in deze discussie vgm
Ik heb een tijdje in een kroeg gewerkt en een collega van mij sas helemaal leip van honden altijd helemaal aaien enzo
Naja prima you do you
MAAR DAARNA NIET EVEN DR HANDEN WASSEN
BAH