Op zich is dat bij Femke Wiersma en Monica Keijzer natuurlijk ook helemaal goedgekomen.
Je kunt via het CBR gewoon een zogenoemde eigen verklaring invullen, dan geef je actief door dat je “iets” mankeert. Moeten mensen met diagnose dementie bijv ook.
pakketjes versturen. ik had een incompleet product gekregen van h&m en dus ik moest het terugsturen en ik vind dat altijd zo’n kuttaak die ik altijd uitstel. daarom verkoop ik ook bijna niks op vinted; dat is nog erger. dan moet ik ook nog zelf bedenken hoe ik het verpak en in het ergste geval een of ander kutetiket gaan printen. ik kan me er gewoon nooit toe zetten
Hahaha ik keek laatst een tv-serie waarin de hoofdpersoon zo’n auto had en daar vond in het al irritant ![]()
![]()
Dankjewel! Ga ik doen
Edit: potverdorie nou moet ik ook m’n diagnose angststoornis invullen maar ik herken me daar zo niet in
.
Maar die vergeten dat zeker vaak
Dat er altijd wel iets mis gaat met mijn spullen tijdens een verhuis.
Deze keer is er een glazen tafelblad kwijt van een vintage tafeltje.
En er is een hap uit mijn bureau.
Ik heb eerst geïnformeerd naar dat tafelblad (is waarschijnlijk in de vrachtwagen blijven liggen) en pas als ze bevestigen dat ze het hebben gevonden, wil ik de schade aan mijn bureau melden, maar nu loopt de termijn waarin ik mag klagen bijna af ![]()
Dat ik dagelijks mails krijg van aanmaningen, vergeten rekeningen en achterlopende betalingen van m’n creditcard.
En dat het allemaal fake is.
Vooral die tandarts rekening had ik bijna betaald ![]()
Dat ik mijn auto naar de garage heb gebracht en honderden euro’s mocht aftikken, en nu een brief krijg met een soort parkeerboete van een of ander commercieel bedrijf dat ik voor het parkeren had moeten betalen (parkeerplaats van de garage is naast die van een supermarkt - is dus geen officiële parkeerboete). Grappenmakers.
Haha doei lekker negeren die brief.
Bij ons is de buurtsupermarkt helemaal in parkeerwachtersmode. Krijg je ook allemaal dreigende briefjes tussen je ruitenwisser als je de parkeerplaats gebruikt on ook even naar de bakker/apotheek te gaan😂. En die parkeerplaats staat nooit helemaal vol.
Aan mijn vader die ik al zolang ik me herinner VVD stemt en nu helemaal verontwaardigd is over de VVD dingen die de VVD wil doen? AOW omhoog, WW omlaag. Je stemt hier zelf op he?
Mijn nieuwe dure trui is helemaal aan het pillen, hier betaal ik toch geen honderd euro voor??
Vanaf volgende week word er 2 keer per week reforner pilates gegeven bij mijn sportschool.
Nu zijn de lessen gelijk helemaal volgebowkt tot eind april. Terwijl je normaal maar 2 weken vooruit kan inschrijven
Ik erger me kapot aan loslopende honden (in de stad, in een woongebied). Mijn kind is er doodsbang voor en de bazen van de hond reageren steevast geïrriteerd als mijn kind huilt en wegrent. Nee, doe je dier gewoon aan de lijn, hufters.
Nou dit! Ben zelf doodsbang voor honden, want ik heb zenuwletsel overgehouden aan een beet. En de hoeveelheid mensen die het allemaal maar oké lijken te vinden dat hun hond keihard op je afrent en tegen je opspringt.
Ik vraag tegenwoordig ook altijd aan die mensen of ze nou echt denken dat dit oké is. Zin om zelf een keer op zo iemand af te rennen en dan te gaan springen en gillen.
Mensen die voor elke oninteressante kutvakantie van zes dagen een POLARSTEPS aan gaan maken
Waarbenjij.nu all over again (voor wie zich dat nog herinnert)
En dan ook beledigd zijn als je ze niet gaat volgen hè
Jep ik ken ze . Zooo niet interessant
Die van mijn vader en zijn vrouw is zo kneuterig en schattig. Maar misschien vind ik dat vooral omdat ik zo blij ben dat mijn vader het zo fijn heeft met haar na een kuthuwelijk van >40 jaar met mijn moeder.