Waar erger je je aan? #20

Ik ken een honden eigenaar die die zijn honden meeneemt naar lunchplekjes omdat hij ze niet te lang alleen thuis wil laten omdat ze anders constant huilen? Heb geen verstand verder van honden en hun gedrag hoor, maar kunnen ze daar niet op getraind worden? Ze blaffen ook echt veel naar kinderen dus snap die keuze om ze mee te nemen ook niet heel goed.

Voor iedereen die honden zo vies vind en mensen zo schoon, jullie hebben zeker nooit schoonmaak werk gedaan :joy: mensen zijn vieze beesten

3 likes

Een sluit het ander niet uit. Of het nou een hond is die zich uitschud naast m’n tafel of vrouwen die het nodig vinden als ze hun jas aantrekken naast je om met hun haar te wapperen boven m’n eten, of mannen die teenslippers acceptabel schoeisel vinden in een restaurant, een kind dat op tafel wordt gezet, een kattencafĂ© met eten, etc etc.

Ik vind iedereen even goor đŸ«¶đŸœ

Edit: om maar even dit oneindige onderwerp af te sluiten: ik ben nog steeds wakker omdat ik een boek aan het lezen was en ik moet over 2,5 uur op. Ik ben godverdomme te oud hiervoor, weet nu al dat ik een zombie ga zijn.

21 likes

Hoezo sta je zo vroeg op op zondag, is een rustdag!!!

4 likes

Meid stoooooop

23 likes

Hahaha welk boek was het?

2 likes

Mijn zus gaat verhuizen en bij ALLES wat ze niet mee gaan verhuizen stuurt ze een foto of iemand het wil hebben. Koffiefilters, een fietspomp, een doos monopoly die ze nu dubbel hebben, een oud toetsenbord en muis. Ja prima dat je het weg wil geven/wil verkopen, maar zet alles bij elkaar op een foto ipv 80 losse foto’s te gaan sturen.

10 likes

Hahaha dit doen wij ook
 Inclusief de praatknoppen waar je het over hebt😅
We hebben inmiddels zo’n 25 knoppen, die ze ook echt begrijpen Ă©n goed gebruiken.

Overigens laat ik mijn honden altijd thuis (ik blijf zelf ook het liefst thuis, daar niet van), mogen ze niet los lopen of naar mensen toe gaan en vind ik natte hond ook stinken.

Het zijn 2 grote honden van ongeveer 50 kg per stuk en ik snap heel goed dat andere mensen ze niet zo leuk en lief vinden als dat ik ze vind.

1 like

Ik heb een collega die dit doet in de werk groepsapp. Of ze neemt het gewoon mee en legt het dan op kantoor zodat mensen het kunnen meenemen.

Of mijn persoonlijke favoriet: ze vult een tasje met troep en geeft dat dan aan je zo van hier leuk voor baby karl! Ja dankjewel hoor

7 likes

Aan mensen die overal moeten verkondigen hoe erg ze carnaval haten. Ik heb er zelf ook niks mee maar waarom zo zuur erover doen. Stel je niet zo aan.

3 likes

Andersom vind ik het heel irritant dat er dan een nieuwsitem wordt gemaakt waarin inwoners van Breda lopen te zeuren over mensen van ‘boven de rivieren’ die carnaval komen vieren en dat er entree moet worden gerekend als je niet in Breda woont etc.

Echt doe maar rustig hoor, ik hoef niet naar je platte zuipfeest, maar blijf deze zomer dan ook in Breda please en kom niet hier op het strand liggen.

46 likes

Ja tijdens ADE slopen ze hier de hele stad, maar owee als we naar beneden komen.

13 likes

Oh dat had ik nog niet meegekregen. Ja dat is wel een dubbele standaard dan idd. Oke, fuck carnaval en kom niet boven de rivieren ja!! Gekke brabo’s!

3 likes

Ik had een collega die ging verhuizen en haar afval in de container van werk pleurde. Mensen in rep en roer want wij dachten dat buurtbewoners de container half gevuld hadden met afval.
En toen vertelde collega dus dat ze had opgeruimd en het op het werk had gedumpt.

2 likes

Ook weer typisch dit, alsof ze zelf die container betalen :joy:

3 likes

Hier zit ik ff over na te denken hĂš

Hier wordt papier los opgehaald. Maak ik nooit gebruik van want ik neem m’n papier/karton mee naar de plaatselijke supermarkt, waar je in een container je papier weg mag gooien. Btw bestel ik zelden/bijna nooit dus heb ook echt niet veel papier.

Plastic scheid ik en word dus apart opgehaald, in zakken.

Rest afval heb ik nooit want ik scheid m’n afval. En bij grote klussen of taken oid ga ik naar de milieustraat waar dan die restafval wordt weggegooid. Soms verzamel ik dus ook van die losse dingen tot ik die afspraak heb

Heb dan alleen groen. En die raakt na 2 weken ook niet meteen vol dus eens in de 4 weken. Krijg ik dan ook een boete :joy:omdat ik de andere containers al 1,5 jaar niet op straat heb gezeten + beduidend minder per jaar waarschijnlijk mn groen buiten zet

1 like

Er is toch ook afval wat niet in een van die categorieen past? Bijv netjes van citroenen (zeg maar even iets), die moeten bij restafval, niet bij plastic.

3 likes

M’n toevoeging net voordat je reageerde

2 likes

Heb je nooit vieze verpakkingen ofzo? Dat moet bij rest ipv het plastic. Nooit restafval hebben kan eigenlijk niet.

13 likes

Sorry had ik idd nog niet gelezen. Maar bij grote klussen kan ik me dat goed voorstellen.

1 like