Pfff zooooo irritant. Net dure medicijnen laten liggen bij de Kruidvat ![]()
Pffff zouden ze me morgen geloven als ik terugga met de bon en aangeef dat ik die heb laten liggen
Hoe bewijs je dat überhaupt haha. Van mij mogen ze op de camerabeelden kijken
Pfff zooooo irritant. Net dure medicijnen laten liggen bij de Kruidvat ![]()
Pffff zouden ze me morgen geloven als ik terugga met de bon en aangeef dat ik die heb laten liggen
Hoe bewijs je dat überhaupt haha. Van mij mogen ze op de camerabeelden kijken
Heb je het bij de kassa laten liggen? Daar hangen gewoon camera’s dus kunnen ze makkelijk checken.
Ja bij de kassa idd, ja ik hoop het
Het mooie is dat ik nooit bonnen vraag maar nu wel omdat ik daarna nog de supermarkt inliep, komt dat nu goed uit
Dat mag al een tijd wel.
Dit verschilt denk ik per gemeente, want hier mag dat niet
Als ik dit zo lees over dat PMD afval ben ik zo blij dat het in onze gemeente niet gescheiden hoeft te worden.
Nou zoveel moeite is het echt niet en alle kleine beetjes helpen toch? Gek dat het in sommige gemeentes niet hoeft, dacht dat het overal nu wel gangbaar was.
Het hoeft niet, omdat de apparaten waarmee ze kunnen scheiden dat beter doen dan mensen. Dus uiteindelijk wordt het wel gescheiden, maar ik hoef het niet meer te doen.
En toen ze het nog apart ophaalde, deed ik het wel zelf, maar vind het nu wel erg fijn dat ik gewoon 1 prullenbak in de keuken heb ipv al die verschillende bakken.
In sommige gemeenten is dat weer terug gedraaid.
Oh! Dat wist ik helemaal niet dat dat kon, wat goed!
Oops I did it again
Nouja niet besteld maar de rest opgegeten en dat was nog steeds een bovenmenselijke hoeveelheid en ik voel overal gasopbouw in mn hele lijf ![]()
Dat we toen we onze tuin lieten doen, aan de hovenier lieten weten dat we in ons voortuintje planten willen die in de winter ook nog wel groen zijn ipv dood omdat ze de winter niet aankunnen want vind dat geen gezicht. Kon allemaal prima. Drie keer raden wie er nu dode planten in de tuin heeft ipv groene… Urgh.
Ik had dit een tijdje terug bij de Action, toen hebben ze inderdaad camerabeelden bekeken en kreeg ik het mee. Zou zeker teruggaan!
Hoop ook echt dat ze het hier gaan terugdraaien
Zit nu met zo’n grote oranje container en krijg mijn restafval ook nooooit vol en heb 4 containers
En dan schijnt het idd ook helemaal niet echt te helpen, waar doen we het dan voor ![]()
Dat alle makeup oranje en glimmend is.
Koele tinten zijn verboden en gecombineerde en vette huidtypes bestaan blijkbaar niet meer.
Amerikaanse toeristen. Ze zijn ZO LUID, hun stemgeluid en accent is heel ‘penetrant’ en ze lopen overal rond alsof ze de plek ownen.
De reclames op youtube zijn ineens echt teringlang? Lijken wel halve films joh wtf.
Dit!
Heel leuk dat er veel twintigers zijn met een niet vette, gladde huid zonder poriën en warme ondertoon.
Maar ik wil er als veertiger met een vette huid niet uit zien als een glimmende oranje oliebol waarbij alles wat niet mooi is extra geaccentueerd wordt.
En daarnaast heb ook geen zin en tijd om allerlei higlighters en shaping aan te brengen op m’n gezicht.
Ik zou al blij zijn met een neutraal koel oogschaduwpalet zonder teveel glitters en zonder roze want dan zie ik eruit alsof ik de hele nacht heb liggen janken.
De IKEA, love de IKEA normaal. Maar had een bestelling voor een kast geplaatst en bij het afrekenen is een deel niet beschikbaar voor bezorgen, terwijl dat volgens de productpagina wel zo zou moeten. Toch de resterende onderdelen besteld en een losse afhaalbestelling geplaatst voor de missende onderdelen, beetje onhandig maar oké.
Krijg ik net mail dat de helft van die missende onderdelen ook bij het filiaal niet aanwezig zijn
maar moet ik wel heen om een paar plankjes af te halen en mis ik nog steeds een groot deel
Benieuwd hoe zoiets dan werkt want ik ken meerdere mensen met een bedrijf die privé afval meenemen naar de zaak en het daar storten.