Waar erger je je aan? #20

O ik vind dit juist heerlijk kneuterig haha, vooral omdat ze allemaal hetzelfde zijn en je een soort bingokaart kunt maken van alle Polarsteps-clichés.

4 likes

Dat de droger ineens niet meer aan gaat. Dat ding is net vier jaar oud :cry: hopelijk kan het gerepareerd worden maar zal wel niet goedkoop zijn.

Heb je ook alle filters nagekeken? Er is er eentje die je zelf beetje moet loshalen en als die vol zit dan stopt hij uit veiligheid ermee. Kan je nog even proberen als je dat nog niet hebt gedaan.

2 likes

Nee hij gaat letterlijk niet aan. Het schermpje gaat niet eens aan dat er een foutmelding op kan staan. En er staat wel elektriciteit op het stopcontact. Filters uiteraard al gecheckt maar dat lijkt me niet uit moeten maken om de machine überhaupt aan te kunnen zetten.

Hij staat ook al vier dagen niet aan dus ook geen oververhitting ofzo.

1 like

Ik snap het wel, kreeg net deze melding terwijl ik al maanden thuis ben :joy:

3 likes

Ik vroeg aan een collega of zijn vakantie leuk was en wat hij gedaan had en toen zei hij ‘ik heb polarsteps’

Tot zover de smalltalk bij lunch ga weg man

13 likes

Haha ik heb een vriend die ook achteraf al zijn vakanties er nog in zet. Zelfs Rimini 2008 haha. Maar die kickt er enorm op dat hij zoveel mogelijk plekken kan bezoeken. Als ik 3 weken in één land ben, dan heeft hij in die tijd ook de 3 buurlanden ‘bekeken’. Kan hij dat allemaal afvinken in polar steps.

3 likes

Wat een sneuneus hahahha

Ik zit in de trein richting Brabant (gewoon woon werkverkeer) maar die zit nu natuurlijk vol met carnavalsgangers. Noem mij een zure Trien maar er wordt echt keihard geschreeuwd en ook gerookt en gevapet in de trein. Bah wat haat ik het dat alle regels en ieder fatsoen gewoon lijkt te verdwijnen als het carnaval is.

31 likes

Ooh yes please! Wat zijn de cliches?

2 likes

Ohhh ja ik woon dus in Brabant en ben op familiebezoek buiten Brabant en wilde eigenlijk nu niet gaan, omdat ik dan morgen op weg naar huis in een trein vol carnavalgangers zit. Toch maar gegaan want had geen ander moment, maar snap helemaal wat je bedoelt. Vind carnaval echt vreselijk :joy:

2 likes

Maar dit klinkt nog wel… ik bedoel dit is wat mensen doen toch, lijstjes maken, dingen bijhouden? Of verwacht ie dan dat z’n vrienden en familie dat gaan bekijken heel de tijd?

‘Vanochtend moesten we voor dag en dauw op voor excursie/trein/vliegtuig’, ‘de weergoden waren ons goed-/slechtgezind’, ‘moe maar voldaan…’, ‘voor dat geld kun je in Nederland echt geen koffie meer krijgen’, klagen over plekken met veel toeristen, neerbuigend doen over typisch toeristische dingen (maar die dingen wel doen, maar dan ironisch of in ieder geval met het statement dat jij echt anders bent dan al die andere toeristen), noem maar op haha

21 likes

Oh dat denk ik niet hoor. Ik krijg wel altijd een uitnodiging voor een nieuwe reis, maar niet voor alle vakanties uit het verleden die hij nog invoert.

2 likes

Echt he. Ik woon zelf midden in het centrum van een stad. Echt tussen de winkels. En zelfs daar laten mensen hun rond los rennen.

3 likes

Ja ook zo irritant als ze dan zeggen “hij doet niks” terwijl een hond op je afrent, en op je springt. Dat is dus wel iets doen??

Ben zelf niet bang maar ik vind dit gewoon niet ok.

21 likes

Ik had dus laatst dat ik wel in het bos liep, maar niet in een losloopgebied, en er een hondenuitlater iets van 8 honden aan het uitlaten was (niet aan de lijn). Die kwamen dus met z’n allen blaffend op me afgerend, waaronder ook wel een paar grote jachthonden (en een corgi haha die was wat minder indrukwekkend). Uiteindelijk sprong er maar 1 tegen me op maar die uitlater (hoe noem je zoiets?) erkende mijn bestaan niet eens??? Ik ben echt niet bang en bleef rustig maar anders had ik echt in mijn broek geplast denk ik :joy:

Zo ergerlijk en ook dat het zo normaal moet zijn om je hond los te hebben. Ik kreeg van de week een sneer omdat ik vroeg of een vrouw haar 2 loslopende hond bij mijn aangelijnde hond wilde weghouden. (Overigens om te zorgen dat mijn hond haar jonge hond geen snauw zou geven). Hou gewoon je hond bij je.

6 likes

Haha ja ook mijn ergernis, maar vind het ook wel fijn als familie dit doet. Anders staat namelijk de hele dag de familieapp vol met “we zijn nu op dit plein” met 5 foto’s van dezelfde toren. En ik voel me altijd verplicht om te reageren omdat ik het anders ook sneu vind (ja dat ligt aan mij). Of na de vakantie samen de 500 foto’s kijken.
En nu check ik savonds 1 keer polarsteps en dan is het klaar👌🏻

2 likes

Ik zit in de trein en er zit iemand een lolly of zo te eten, maar echt met tering veel ranzige smakgeluiden. Gadverdamme.

En achter me zit iemand steeds half een hoest in te houden. Wordt een lange treinrit.

3 likes