Same. Heb al jaren de droom om Cruella de Vil stijl alle loslopende honden te ontvoeren. Mogen ze terug in ruil voor een halsband en excuses.
Maar goed, ben bang voor honden dus lastig om mee te krijgen.
Same. Heb al jaren de droom om Cruella de Vil stijl alle loslopende honden te ontvoeren. Mogen ze terug in ruil voor een halsband en excuses.
Maar goed, ben bang voor honden dus lastig om mee te krijgen.
Dat irritante hoge gezoem van de dronecameraās bij de Olympische Spelen
Ik had echt zin in tata Chinees, maar dacht oh makkelijk ik bestel gewoon een menu en dat was ook makkelijk maar wel echt tering veel eten maar ik heb bodemdrang dus veeeeeeel te veel gegeten en nu zweet ik helemaal en kan op geen enkele manier meer comfortabel zitten.
Doe het!!!
Ik heb overigens buren (in een flat) die hun hond loslaten in de lift en in de gang, waardoor je soms opeens bijna een hond binnen in je huis hebt (ik woon aan het trappenhuis). Ik ben echt bang voor honden, wil ze niet in mijn huis, maar ben ook te bang om te zeggen dat ze hun fucking hond aan de lijn moeten houden (zijn namelijk nogal pittige types).
Ik heb me vanavond ook geĆ«rgerd aan een hond of eigenlijk de baasjes. Ik zat in een restaurant en naast mij ging een stel met een hond zitten. Heb ik al een mening over maar okĆ©. Die hond lag eerst rustig onder tafel maar werd op een gegeven moment nieuwsgieriger, ging staan, beetje naar mij toe lopen, staart kwam tegen mijn been etc. Die eigenaren āja zeg maar hoor als je er last van hebt dan houden we hem dichterbij onsā
Waarom moet ik dat aangeven haha how about dat je je hond gewoon bij je houdt of überhaupt niet meeneemt
Waarom zou hij niet mee mogen als het restaurant het toestaat?
Hygiƫne, stank, blaffen en de overlast die beschreven wordt?
Wel de moeite waard om er even goed met een wolkammetje overheen te gaan! Bij het maken van een trui komen er altijd losse wolvezels āvastā te zitten tussen de steken en die werken zich er met de eerste periode dragen uit. (Hangt dan ook nog weer van het type wol af hoeveel losse vezels er achter blijven omdat iedere soort weer een andere vezellengte heeft.) Het is dus vrij normaal dat een wollen trui in het begin pilt maar dat dat na ƩƩn of soms een paar keer ontpillen echt aanzienlijk minder wordt of stopt.
Er zijn genoeg restaurants waar ze toegestaan zijn, zelfs die er mee adverteren op hun website. Tuurlijk moet je je hond bij je houden en zorgen dat ie niet blaft of bedelt maar als je echt zoān honden hater bent ga dan niet naar een hondvriendelijk restaurant
Vind dit wel een beetje de omgekeerde wereld hoor. (En ben geen hondenhater maar vind ze juist wel gezellig, ook in restaurants). Een restaurant is voor mensen, niet voor honden. Zoān beest heeft daar niet zoveel aan. Dus zeggen dat mensen moeten thuisblijven voor andermans hond vind ik bizar
Let gewoon op je dier en heb fatsoen, klaar.
Dat zeg ik toch ook?? Zorg ervoor dat ie bij je blijft en niet bedelt en blaft??? Maar zij is überhaupt tegen honden meenemen in een restaurant en daar zit mijn probleem want waarom zou dat niet mogen als het restaurant het toe laat???
Het gaat er toch om dat die hond niet bij de baasjes bleef en die mensen het maar bij haar neerlegde, ipv zelf actief die hond bij zich te houden. Als je/je hond dat niet kan dan kan āie beter thuisblijven ja. En een hondvriendelijk restaurant is niet per se hetzelfde als een restaurant dat honden toelaat.
Niet alleen.
Het is toch overduidelijk dat ze tegen honden meenemen is
Je valt echt over het verkeerde ding dan hoor. En dan nog, je gaat toch niet als niet-honden eigenaar bij elk restaurant waar je heen gaat checken of ze honden toelaten?
Anyway, klaar met honden. TVās waar je 3 afstandsbedieningen voor nodig hebt om alles aan en werkend te krijgen. Fokking irritant.
Dit vind ik wel echt ideaal aan smart tvās. Gewoon 1 afstandsbediening ![]()
Haha bepaal jij dat?
Ik moet altijd zo lachen om die gepikeerde reacties over honden in restaurants die blijkbaar onrust veroorzaken terwijl ze niks doen behalve⦠liggen? Dus stel je niet zo aan ![]()
@50193905 ik ben nog nooit in een restaurant geweest waar honden niet welkom zijn
Ja voor mensen als in, die leveren geld op. Een hond krijgt daar geen lekker maaltje toch? Die is er alleen maar omdat zijn baasje erheen wil.
Nogmaals ik vind zelf een hond alleen maar gezellig en die mag ook lekker bij me komen liggen/snuffelen/om een kroel vragen, ook in een restaurant, alleen maar gezel. Maar vind het wel de omgekeerde wereld dat mensen dan maar moeten opzoeken waar honden welkom zijn en dan maar daar gewoon niet heen moeten gaan??? Dat vind ik pas aanstelleritis haha.
Mijn hond krijgt gewoon drinken hoor en soms vragen ze zelfs of hij een snack wil ja. Maar boeiend. Ditzelfde kun je toch ook over kinderen zeggen en die zijn ook gewoon welkom, ook als ze de tent afbreken. Deal with it dat in 9/10 restaurants honden gewoon welkom zijn en dat dat erbij hoort, en als je dat irritant vindt dan blijf je toch lekker thuis (nee dat is niet de omgekeerde wereldĀæ)
Ik vind eten naast een hond echt mega goor. Maar zou ook never in een restaurant gaan zitten waar dat mag. Echt hollands om te doen alsof er geen verschil is tussen kind en hond.