Dat alle makeup oranje en glimmend is.
Koele tinten zijn verboden en gecombineerde en vette huidtypes bestaan blijkbaar niet meer.
Dat alle makeup oranje en glimmend is.
Koele tinten zijn verboden en gecombineerde en vette huidtypes bestaan blijkbaar niet meer.
Amerikaanse toeristen. Ze zijn ZO LUID, hun stemgeluid en accent is heel ‘penetrant’ en ze lopen overal rond alsof ze de plek ownen.
De reclames op youtube zijn ineens echt teringlang? Lijken wel halve films joh wtf.
Dit!
Heel leuk dat er veel twintigers zijn met een niet vette, gladde huid zonder poriën en warme ondertoon.
Maar ik wil er als veertiger met een vette huid niet uit zien als een glimmende oranje oliebol waarbij alles wat niet mooi is extra geaccentueerd wordt.
En daarnaast heb ook geen zin en tijd om allerlei higlighters en shaping aan te brengen op m’n gezicht.
Ik zou al blij zijn met een neutraal koel oogschaduwpalet zonder teveel glitters en zonder roze want dan zie ik eruit alsof ik de hele nacht heb liggen janken.
De IKEA, love de IKEA normaal. Maar had een bestelling voor een kast geplaatst en bij het afrekenen is een deel niet beschikbaar voor bezorgen, terwijl dat volgens de productpagina wel zo zou moeten. Toch de resterende onderdelen besteld en een losse afhaalbestelling geplaatst voor de missende onderdelen, beetje onhandig maar oké.
Krijg ik net mail dat de helft van die missende onderdelen ook bij het filiaal niet aanwezig zijn
maar moet ik wel heen om een paar plankjes af te halen en mis ik nog steeds een groot deel
Benieuwd hoe zoiets dan werkt want ik ken meerdere mensen met een bedrijf die privé afval meenemen naar de zaak en het daar storten.
Nou ja je ondertoon en huidtype hebben niet echt iets met je leeftijd te maken natuurlijk. Klinkt direct zo boomer.
Ik had dit gezeik ook
Heb je de kast besteld met directe bezorging of pas over een tijdje? In geval van het laatste kan je een melding aan zetten voor de missende producten en zodra ze er zijn bellen om ze toe te laten voegen aan je bezorg bestelling. Wel 3x moeten bellen, maar was bij mij voor de PAX kast binnen 2 weken wel compleet!
@SleepingBeauty @VickyViolence koreaanse en chinese makeup heeft meer koele tinten! op yesstyle hebben ze heel veel en sommige producten hebben zelfs een schaal waar ze op geplaatst worden obv de kleuranalyse seizoenen.

echt van blush tot wenkbrauwpotlood zijn er veel meer cool toned opties en ook best wat producten die matte opdrogen.
maar ik deel de ergernis dat de westerse merken het niet hebben want in een winkel kopen is veel fijner en dan hoef je niet eerst 380 filmpjes en reviews te kijken maar kan je gewoon testen + k&cbeauty is vaak niet mega gepigmenteert
Iemand heeft z’n kind (jaar of 6) meegenomen naar de sportschool… ze gedraagt zich prima (rent wel rond en zit wel aan touwen te hangen enzo, maar niks heftigs haha) maar ik ben verbaasd dat dit mag?? Al moet ik zeggen dat ik ook nog helemaal geen medewerker heb gezien. Dit lijkt me voor veiligheidsredenen toch ook helemaal niet okee??
Welk kammetje gebruik jij hiervoor? Ik zie wat verschillende en ik lees vooral dat mensen zo’n elektrische ontpluizer gebruiken.
Ja ik vind een elektrische zelf een beetje eng omdat het voelt alsof ik minder controle heb, ik gebruik gewoon zo’n klein normaal wolkammetje. Mijne is van de dille en kamille maar je hebt ze van allerlei merken, volgens mij maakt dat verder niet zoveel verschil
Werkt ook goed bij wollen sokken!
jaaaa chinese en thaise makeupmerken zijn zo underrated! koreaans is ook goed maar dat is wel normaal rated haja
Ik zie dat altijd op Instagram in CrossFitachtige sportscholen of als ze zelf de eigenaar zijn, maar bij mijn SportCity mag het echt niet. Misschien was deze persoon ook geïnspireerd door social media.
Super, dank je ![]()
Bizar. Wij hebben in onze gym kinderen van rond de 10-12 die gewoon aan de apparaten hangen etc, vind ik ook niet normaal. Maar ben al zo’n Karen die altijd zeikt over de mannen die op hun telefoon zitten in het zwembaddeel (met kans op foto’s maken).
Ik ben ook gewoon oud en zuur, sorry.
Maar feit is wel dat je als twintiger sowieso al iets meer kunt hebben dan met een oudere huid en dat deze ‘mode’ met veel highlighters en glimmende producten en dergelijke niet echt fijn zijn met een oude huid. Misschien ook gewoon bij een wat slechtere huid met een grovere structuur in het algemeen. Nog naast de warme ondertonen, dat komt er dan nog bij.
Oh maar dit kan je toch gewoon aangeven bij de leiding van de sportschool? Je bent geen Karen hoor, het is geen speeltuin voor kinderen. Zit hier ook niet op te wachten en zou het zeker melden, ook de telefoons in het zwembad.
Dat vind ik echt helemaal niet Karen maar 100% terecht. Bij mijn sportschool is het gelukkig een regel en houdt iedereen zich daar ook aan, zou ik ook echt niet tof vinden als ik daar in mijn badpak/bikini loop en er iemand foto’s kan maken