Ja ik vind het ook terecht van mezelf en ik geef het ook aan, het is meer dat ze het niet oppakken en ik op een gegeven moment dan maar stop.
Ga naar Mac en stel zelf je pallet samen.
Ja dat moet ik weer een keer doen. Heb ik in het verleden ook wel gedaan. Nu heb ik veel losse kleuren va verschillende merken, dat is niet handig. En ik be geen enorme make-up drager, ik wil gewoon een kleine basis. Dus ik ga binnenkort weer ff langs de Douglas.
Je kan ook een leeg magnetisch palet kopen en uit je huidige paletten alleen de pan halen die je gebruikt en daarin doen.
omg dit doet me denken aan de keer dat ik op zaterdagmiddag in een druk zwembad baantjes ging trekken, en dat er toen een man een hele fotoshoot ging doen met een vrouw in een piepklein stringbikiniātje. Dus ze ging op het trappetje staan, half in het water, half op de rand opgetrokken etc in allemaal verschillende poses.
Dit was een gewoon sportzwembad waar alleen maar baantjes werden getrokken (dus geen tropisch zwemparadijs o.i.d.). De mensen die aan het zwemmen waren moesten echt om haar heen en stonden ongetwijfeld op de foto. Voelde echt zo ontzettend raar en de badmeesters deden helemaal niks. Ik wist niet of ik er er iets van moest zeggen of niet, en ik voelde me ook helemaal niet chill om in mijn bikini bij iemand verhaal te gaan halen. Ik ben uiteindelijk maar weggegaan en ook nooit meer naar dat zwembad teruggegaan.
Dit kan tegenwoordig ook bij de hema, hebben ze ook allerlei kleuren
Bijholteontsteking, ik haat die pijn in mān gezicht en je kan gewoon haast niks doen zonder pijn te hebbenš Ik vind pijnstillers ook altijd slecht werken hiertegen
Volgens mij kun je beter een dewy foundation gebruiken dan zoān matte klei laag bij een oudere huid.
Maar waar zijn alle natuurlijke en satin finishes naartoe? ![]()
Ik heb dan wel geen rimpels, maar wel normale tot droge huid op mijn wangen en een vette t-zone ![]()
Ik heb bij Notino wel een foundation van By Terry kunnen scoren voor 9 euro (was volgens mij per ongeluk zo afgeprijsd), de Hyaluronic Hydra-Foundation, die ondanks de naam een matte afwerking zou hebben. Ik ben benieuwd!
Heb echt zoān grote onderhuidse pukkel op mijn kin, ziet er echt niet uit. Kan niet wachten tot ik thuis ben en hem even goed kan bekijken ![]()
Ik gebruik meestal een sheer foundation. En met een beetje dewy is niks mis, maar het aanbod is nu wel heel veel Charlotte Tilbury achtig en dat staat me echt niet.
Het werd nog erger, heb gewoon geen bericht gekregen dat mijn bestelling klaar lag en tijdslot is al geweest. Helpdesk in de chat was ook super vaag.
Maar bestelling zou komende week geleverd moeten worden, maar goede tip. Ga het nog even in de gaten houden!
Ik vind het echt zo kut dat ik dit nog steeds heb, alsof ik nog een zweterige puber ben oid. Echt elke dag ongedacht wat ik opsmeer heb ik aan het einde zoān vettige neus en plek tussen mn wenkbrauwen.
Ik heb wat verkocht via Vinted en volgens de track en trace was het vorige week al afgeleverd.
Nu heeft de koper het vandaag opgehaald maar heeft niet doorgegeven aan Vinted dat ze
het pakket binnen heeft. En ik kan dus nu wachten op mijn geld. Ik snap dat niet.
Ik verwacht niet dat iemand direct het pakket ophaalt maar zo snel mogelijk en dan daarna doorgeven dat je het binnen hebt gekregen lijkt mij toch niet te veel gevraagd.
Dat Ikea de Sortera bakken nu alleen in Beige heeft.
Ik wil gewoon.wit!
Je hebt daar toch 2 dagen voor? Ik pak dat dan eerst thuis uit (kan soms ook even duren voordat ik thuis ben en nog even voordat ik iets met dat pakket ga doen) om te kijken of alles oke is, als je eenmaal bevestigd hebt aan vinted kan je niet meer terug nl.
Same! Maar als het goed is krijg je wel minder snel rimpels bij een vettere huid.
Ja en soms even in daglicht bekijken is ook fijn.
Het zou inderdaad kunnen dat dit 2 dagen is. Dus het mag, klopt. Maar in dit geval gaat het om
een boek wat een week geleden al afgehaald kon worden, dat duurde al even en nu zie ik dat het pakket vanochtend is opgehaald. Volgens mij is het een kleine moeite om dan door te geven dat je het boek in goede orde hebt ontvangen. Ik vind het gewoon een beetje gek dat je wel vraagt of ik het snel kan versturen (heb het daarom dezelfde
dag verzonden) maar dat je zelf dan zo handelt.