Waar erger je je aan? #20

Ja kinderen zijn erger dat snap ik!

15 likes

Hahaha ik ben echt gefascineerd door wat er gebeurt als mensen een hond nemen. Gaat met een deel echt niet goed.

76 likes

Ja een bak water waar je niks voor betaalt, dus daar heeft een restauranteigenaar helemaal niks aan :joy: Dit is dus precies die arrogantie wat hierboven ook wordt besproken met loslopende honden in de stad… mensen moeten je hond maar leuk vinden en anders ben jij een aansteller. Vind dat zo’n rare houding… maar goed agree to disagree :pray:

43 likes

Jij hebt vast een hond.

8 likes

Extreem goor ja. Die lucht die (vrijwel altijd) van ze afkomt. Dat uitschudden als ze opstaan, overal haren, bleh. Ik heb gelukkig in geen tijden meegemaakt dat ik in een restaurant een hond zag, maar als ik dat zou zien zou ik zorgen dat ik er ver vandaan kon zitten.

Hondeneigenaren die hier zo extreem defensief op reageren doen bevestigen m.i. alleen maar hoe bizar het is.

49 likes

Wanneer ze de vacht uitschudden… wil je echt niet naast zitten eten. En tegenwoordig lijken alle tafeltjes al zó dicht op elkaar te staan! (Ook een grote ergernis).

11 likes

Een tijd geleden blokkeerde een oudere dame het pad met haar (grote) hond. Ik kon er zelf wel door het gras langs, maar had een kind in de buggy bij dus stond te wachten tot ze haar hond aan de kant deed zodat ik er langs kon met de buggy over het pad. Kreeg ik een opmerking dat ik gewoon door kan lopen omdat ‘de hond niks doet’. Ja sorry maar ik ken je hond niet en wil niet mijn kind zonder afscherming als bulldozer gebruiken om een onbekende hond aan de kant te duwen?! Het pad was ook echt te klein om te passeren, dus het was werkelijk die hond aan de kant duwen. Bovendien is mijn jongste ook gewoon bang van honden. Ga gewoon aan de kant of houd je hond sowieso in het gras.

7 likes

Er was mij zon beloofd door het weerbericht maar ik zie alleen maar wolken.

Maar wel fijn dat dit mijn grootste probleem is vandaag. Voel nu echt de neiging dit af te kloppen, ik erger me er ook aan dat ik soms toch een klein beetje bijgelovig ben.

2 likes

Haha gewoon volgende keer zeggen ‘Ja oké, maar mijn kind bijt wel’.

21 likes

Ik was paar weken geleden ziek, geen griep maar wel paar dagen in bed met verhoging, en ik heb het nu gewoon weer opnieuw? Ik ben dan meteen bang dat ik mijn ziekmeldingen al heb “verbruikt”. Ziek is ziek maar ik vind het toch altijd een vervelend iets om je te moeten ziekmelden met in mijn achterhoofd een afweging of ik niet toch kan werken etc en mijn werk ziet me aankomen? Na 3 weken een nieuwe ziekmelding. Maar ik draaf door: misschien voelt het maandag alweer heel anders
maar überhaupt, zo snel, eigenlijk direct nadat mijn lichaam dat vorige virus helemaal had opgeruimd, weer iets oppikken? Hoe dan?

3 likes

Er heerst van alles dus het is niet gek dat je opnieuw een virus oppikt. Daarnaast is je weerstand waarschijnlijk nog wat lager waardoor je ook sneller klachten ervaart van een nieuw virus. Beterschap!

1 like

Hollands? Nederland is een honden land maar mensen voelen zich altijd beter dan dieren

Nou ja de meeste mensen vreten hun eigen kak en kots niet op dus ik denk wel dat je de mens gemiddeld genomen als hygiënischer kunt bestempelen dan dieren.

25 likes

Kinderen zitten ook aan hun kont gat en graaien dan in de chips schaal

Maar niet aan jouw restauranttafel.

Jezus de mentale gymnastiek die mensen uitvoeren om hun hond te excuseren.

105 likes

Haha maar wel op feesten, verjaardagen en borrels waar je zogenaamd een borrelplank moet delen etc en kinderen stiekem overal aan likken en aanzitten want ouders zien ook niet alles :joy:

Ik neem mijn hond in Nederland overigens nooit mee in een restaurant alleen in het buitenland op vakantie en dat is 90% van de gevallen op een terras. Maar de mensen bij restaurants in Frankrijk, Duitsland, Italië zijn altijd super aardig en honden zijn praktisch altijd welkom.

1 like

Doe normaal a.u.b. hahaha een hond is niet te vergelijken met een mens
Punt

Je wringt je in allerlei onnodige bochten hoor

37 likes

Ik denk nog steeds terug aan die keer dat ik zag dat iemand haar hond had geleerd om haar vriend en haarzelf papa en mama te noemen. En dat de hond broertjes en zusjes had in de vorm van haar kinderen. :skull:

???

Meid je ziet spoken

11 likes

Ik ben even helemaal in de war nu

6 likes