Sinds gebruik van xylo neusspray zijn mijn volle bijholtes lang niet meer zo pijnlijk dan wanneer ik het nog niet gebruikte.
Hm ja dat gebruik ik ook al maar eerlijk gezegd doet die neusspray echt pijn in mijn neus als ik het gebruik haha, het brandt heel erg
Ik gebruik het nog maar een dag dus het kan niet komen door te langdurig gebruik
er is een speciaal topic voor vinted/marktplaats zaken. Maar take it easy, ik vind het zelf heel irritant als mensen er zo bovenop zitten (ga mensen andersom ook niet vragen of ze het snel kunnen versturen)
Gebruik je de kinderversie al? Die is minder sterk en die doet bij mij geen pijn, terwijl het bijna net zo goed werkt.
Ja ik heb wel super droge wangen inmiddels, das dan weer jammer.
Oh wat een goed idee, thanks!
Ik heb zoān droge porum deze winter echt niet normaal. Mn voorhoofd heeft gewoon schilfers echt god sta me bij
Ik gebruik in de winter cetomacrogol creme met 50 % vaseline. Is voor de zeer droge huid. Voor mij het enige wat dan helpt. Heb het wel van de apotheek weetbiet of die van kruidvat evengoed werken maar vastwel.
Ik heb gewoon op twee plekken op mijn lip een koortslip. Wat een overdreven gedoe.
Mensen die een krekelemoticon sturen als je niet snel genoeg op ze reageert. Zo kinderachtig.
tering doen mensen dit? wat erg
Stuur ze vanaf nu alleen nog maar brieven, joe joe
Haha ja ik heb een vriendin die dit altijd in groepsapps doet als ze niet binnen 24u een reactie krijgt.
Stuur je dan niet gewoon de middelvinger emoji terug?
Zou ik eigenlijk moeten doen maar ik ben zoān persoon die de lieve vrede wil bewaren maar er wel over klaagt op een forum
Dat ik door mijn fulltime onderwijsbaan alleen kan winkelen in het weekend en dan is het druk, of in schoolvakanties doordeweeks maar dan nemen veel mensen hun kinderen mee die dan ook vrij zijn
ik wil ook lekker rustig kleding winkelen in uitgestorven winkels op een dinsdagochtend ofzo.
En ja dit is echt een luxeprobleem, Iām aware haha
Zaterdag- of zondagochtend is ook rustig!
Hier helaas niet, ons centrum is op zaterdag extreem druk vanwege veel Duitsers die hier komen winkelen. En er is hier maar een keer per maand koopzondag en dan alleen in de middag, living the village life haha
Maar toch winkel ik het liefst in mijn dorp, zeker voor kleding en schoenen, dus ik doe het er maar mee haha.
Mijn auto zit te kutten met de accu dus nu sta ik soms ergens en DOET DIE HET INEENS NIET!! Heb al een nieuwe accu dus dat is het probleem niet.
Nu heb ik zoān auto acculader standaard bij me dus het goede nieuws is wel dat ik me ineens een vet professionele automonteur voel en binnen 1 minuten dat kreng weer aan heb
Maaaaar uiteraard bloed irritant dus morgen met een bloedgang naar de garage succes ermee