Ja dat klopt, maar als het midden op de dag of niet is dan is midden op de dag alsnog veel beter. Kijk met zo’n automatische sproeier is het natuurlijk hartstikke stom en zonde. Maar een gemeentewerker is veel voordeliger uit het midden op de dag te doen.
In mijn geval heb ik er soms avonden op rij geen zin in en dan doe ik het liever overdag dan weer niet.
Ja heb je een punt, maar ten tijden van extreme droogte en watertekorten vind ik het wel echt zonde.
Wel ook zonde als alle begroeiing dood gaat in zo’n periode toch? Heeft ook weer effect op ecosysteem
Ja maar geef dan in de ochtend lijkt me
In mijn stad zijn ze de doorgaande weg aan het verbouwen, en nu hebben ze op 1 stuk allemaal bochtjes in de weg gemaakt, duidelijk om de snelheid eruit te halen. Je mag op die weg 50, maar nu rijden heel veel mensen daar echt 35 ofzo terwijl je makkelijk nog steeds gewoon 50 kan rijden.
Volgens mij zijn de bruine/zwarte kleine puntjes die je ziet niet per definitie gaatjes die gevuld moeten worden! Ik zie altijd wel iets en al jaren op rij geen nieuwe vullingen gekregen.
Ja deze heb ik ook op mn kiezen, maar heb geen gaatjes.
Klopt! Ik heb dit eens nagevraagd bij de tandarts en juist die zwarte stipjes zijn geen gaatjes over t algemeen. Als het een andere kleur wit is, is het eerder een gaatje.
Tenzij het echt al ver is, dan is het wel weer bruin/zwart maar dan zie je ook echt een ‘gat’.
Ja offff ze hebben een regenwaterput? Die van mij is weer goed gevuld🤗. Maar ik doe er de was mee, en spoel de toiletten ermee door dus dat is prio 1. Zat al in t huis, zo chill en blij mee!
Zwarte puntjes zijn niet meteen altijd gaatjes! Zou zeker een controle laten doen maar ook als het lukt weer stoken en goed poetsen.
Ik heb morgen een afspraak met twee directieleden omdat ik een goed idee
heb voor de organisatie.
Maar ik heb ook een hele sleeve op mijn arm omdat ik dat toen ook een goed idee vond, maar nu wat minder en die bedek ik dan bij dit soort dingen normaal liever. Maar dat is door het weer nu een beetje lastig. Vind het dan nu echt lastig om een keuze te maken qua kleding.
Ben echt blij dat ik normaal werkkleding aan heb en hier niet over na hoef te denken
Heb je een linen of dunne katoenen blouse bijv? Dat is echt goed te doen binnen en als je klaar bent doe je hem gewoon snel weer uit (bij voorkeur als je buiten staat niet nog in het kantoor van de vergadering).
Nee wel een linnen pak met een mouwLOOS gilet
ik heb wel blousjes maar die vallen dan bij mijn armen alsnog open en dan zien ze het toch.
Ergens heb ik zoiets van ja fuck it jullie willen mij spreken. Maar ik heb hun outlook foto uitgebreid geanalyseerd en ik weet gewoon dat ze er iets van vinden.
Ok waar is de gele trui
Ik zag op TikTok een vrouwke wat haar tattoo-been-sleeve (?) helemaal weg-camoufleerde met een of andere super foundation/corrector als ze naar haar opa en oma ging, echt impressive.
Verkocht op vinted
Ja ik geef sowieso altijd al bruin af op alles en iedereen dus dit is wel een goed idee
Goed bezig! Alvast veel succes!
Wat zeg je me nou? De bewuste gele trui verkocht? de forumtrui!