Waar erger je je aan? #20

Ik heb als kind en honden eigenaar eigenlijk wel liever honden in een restaurant dan schreeuwende/huilende/lachende kinderen

17 likes

Want helaas is het nog niet sociaal geaccepteerd om jengelende kinderen aan te lijnen en een muilkorf om te doen?

2 likes

Ik erger me echt aan iedereen hierboven die zijn persoonlijke ervaring met een vieze gore grote kleine weet ik veel wat voor hond zit te delen.
Als het buiten een kinder topic zo over kinderen zou gaan was het al lang afgekapt.

10 likes

hahahahhaha dit is de grootste onzin gepost in deze discussie vgm

6 likes

Ik heb een tijdje in een kroeg gewerkt en een collega van mij sas helemaal leip van honden altijd helemaal aaien enzo
Naja prima you do you
MAAR DAARNA NIET EVEN DR HANDEN WASSEN
BAH

7 likes

Ik ken een honden eigenaar die die zijn honden meeneemt naar lunchplekjes omdat hij ze niet te lang alleen thuis wil laten omdat ze anders constant huilen? Heb geen verstand verder van honden en hun gedrag hoor, maar kunnen ze daar niet op getraind worden? Ze blaffen ook echt veel naar kinderen dus snap die keuze om ze mee te nemen ook niet heel goed.

Voor iedereen die honden zo vies vind en mensen zo schoon, jullie hebben zeker nooit schoonmaak werk gedaan :joy: mensen zijn vieze beesten

3 likes

Een sluit het ander niet uit. Of het nou een hond is die zich uitschud naast m’n tafel of vrouwen die het nodig vinden als ze hun jas aantrekken naast je om met hun haar te wapperen boven m’n eten, of mannen die teenslippers acceptabel schoeisel vinden in een restaurant, een kind dat op tafel wordt gezet, een kattencafĆ© met eten, etc etc.

Ik vind iedereen even goor šŸ«¶šŸ½

Edit: om maar even dit oneindige onderwerp af te sluiten: ik ben nog steeds wakker omdat ik een boek aan het lezen was en ik moet over 2,5 uur op. Ik ben godverdomme te oud hiervoor, weet nu al dat ik een zombie ga zijn.

21 likes

Hoezo sta je zo vroeg op op zondag, is een rustdag!!!

4 likes

Meid stoooooop

23 likes

Hahaha welk boek was het?

2 likes

Mijn zus gaat verhuizen en bij ALLES wat ze niet mee gaan verhuizen stuurt ze een foto of iemand het wil hebben. Koffiefilters, een fietspomp, een doos monopoly die ze nu dubbel hebben, een oud toetsenbord en muis. Ja prima dat je het weg wil geven/wil verkopen, maar zet alles bij elkaar op een foto ipv 80 losse foto’s te gaan sturen.

10 likes

Hahaha dit doen wij ook… Inclusief de praatknoppen waar je het over hebtšŸ˜…
We hebben inmiddels zo’n 25 knoppen, die ze ook echt begrijpen Ć©n goed gebruiken.

Overigens laat ik mijn honden altijd thuis (ik blijf zelf ook het liefst thuis, daar niet van), mogen ze niet los lopen of naar mensen toe gaan en vind ik natte hond ook stinken.

Het zijn 2 grote honden van ongeveer 50 kg per stuk en ik snap heel goed dat andere mensen ze niet zo leuk en lief vinden als dat ik ze vind.

1 like

Ik heb een collega die dit doet in de werk groepsapp. Of ze neemt het gewoon mee en legt het dan op kantoor zodat mensen het kunnen meenemen.

Of mijn persoonlijke favoriet: ze vult een tasje met troep en geeft dat dan aan je zo van hier leuk voor baby karl! Ja dankjewel hoor

7 likes

Aan mensen die overal moeten verkondigen hoe erg ze carnaval haten. Ik heb er zelf ook niks mee maar waarom zo zuur erover doen. Stel je niet zo aan.

3 likes

Andersom vind ik het heel irritant dat er dan een nieuwsitem wordt gemaakt waarin inwoners van Breda lopen te zeuren over mensen van ā€˜boven de rivieren’ die carnaval komen vieren en dat er entree moet worden gerekend als je niet in Breda woont etc.

Echt doe maar rustig hoor, ik hoef niet naar je platte zuipfeest, maar blijf deze zomer dan ook in Breda please en kom niet hier op het strand liggen.

46 likes

Ja tijdens ADE slopen ze hier de hele stad, maar owee als we naar beneden komen.

13 likes

Oh dat had ik nog niet meegekregen. Ja dat is wel een dubbele standaard dan idd. Oke, fuck carnaval en kom niet boven de rivieren ja!! Gekke brabo’s!

3 likes

Ik had een collega die ging verhuizen en haar afval in de container van werk pleurde. Mensen in rep en roer want wij dachten dat buurtbewoners de container half gevuld hadden met afval.
En toen vertelde collega dus dat ze had opgeruimd en het op het werk had gedumpt.

2 likes

Jaren geleden toen bij ons het afval per kilo afgerekend ging worden had onze buurman opeens nooit meer de container aan de straat. Die gooide ook alles op het werk weg. Bij het uitlezen van de chip kwam er een enorme boete want niemand heeft nul afval per jaar. Het was goedkoper geweest als ie het thuis gewoon had weggegooid uiteindelijk

5 likes