Waar erger je je aan? #20

Ik wil misschien een paard en dan het liefst van een bepaald ras. Achter ons huis ligt een stalling en heb geïnformeerd of er nog een plek is maar ook te horen gekregen dat ze paarden van dat ras liever niet hebben. Stom. Paarden discriminatie dus

9 likes

Welk ras :open_mouth:

2 likes

Ik ben nieuwsgierig, waarom zouden ze tegen een bepaald type paardenras zijn? En welk ras is het dan? Een heethoofdige volbloedarabier? Een belgisch trekpaard? Een Fries?

Zoveel vragen :smile:

4 likes

Omg Duitsers zijn echt heftig :scream:

2 likes

Ja een (Belgisch) trekpaard! Omdat ze die wat te lomp/eigenwijs, groot en zwaar vinden. Snap ik ergens wel. Maar toch wel beetje jammer want ik hou daar juist wel van :joy:

5 likes

Hahahah nee is een Nederlandse eigenaar! Hele straat is Nederlands eigenlijk, zelfs de Duitsers spreken Nederlands 🫶🏻

3 likes

Mag een tinker wel? Of gewoon zeggen ok geen belgisch trekpaard :slightly_smiling_face: en dan met een clydesdale komen

4 likes

Aahh, dat vind ik zielig. Zijn toch superleuke paarden!
Klinkt alsof hij/zij denkt ze niet goed aan te kunnen.

3 likes

Lijkt mij eerder dat het om het formaat gaat

1 like

Ja, maar als te lomp/eigenwijs ook als reden wordt genoemd, is dat toch gek.

Groot/zwaar snap ik nog enigszins met weidegang e.d.

Nouja, hoe dan ook is het stom, @Karl_Lagerfeld

2 likes

Ik moest om 7u aan de keuring zijn, echt inhoudelijk uur en nu zijn ze ook tering traag aan het werken

1 like

Wat voor keuring?

1 like

Aan m’n huisarts assistent. Ik heb 1x gemaild, nou dat was niet de bedoeling daar hadden ze een portaal voor. (Wist ik niets van, staat ook nergens). Toen in het portaal gemaild, kreeg ik op m’n flikker dat het niet bedoeld was om een afspraak te maken.

Ik heb toch geen zesde zintuig voor medische portalen. Als jullie nergens communiceren dat jullie met een portaal werken en wat daar dan de regels van zijn, dan weet ik dat toch niet.

5 likes

autokeuring

Nu hebben ze hem ook nog afgekeurd omdat iets aan mijn achterbank los is terwijl ik nooit passagiers vervoer :smiling_face_with_tear:

Ik gebruik uitsluitend cmd+spatie om via spotlight apps etc op m’n macbook te openen (en ook vaak voor specifieke documenten oid) en ineens krijg ik daar allemaal nutteloze dingen en niet wat ik nodig heb? Ik weet amper hoe ik excel anders geopend krijg??

Ik heb met van die kraskaarten van AH zo een gratis PrOTeiNe halfvolle yoghurt gehaald. Ik zit dat echt tegen heug en meug te vreten. Snap dit product eigenlijk niet zo goed, vreet gewoon kwark. Nog meer veel meer eiwit nog ook, dus moet nu nog extra moeite doen om dat weer aan te vullen.

O, en nog iets wat ik in een bespaarbui heb gedaan. Ik heb rozenharissa bij AH gehaald omdat het in de bonus was ipv bij de Marokkaanse supermarkt en het smaakt werkelijk waar nergens naar.

7 likes

Ik heb die yoghurt ook en ik vind ‘m ook niet veel meerwaarde hebben. Ik eet normaal gewone halfvolle yoghurt. Deze is veel dikker, waardoor de verpakking heel onhandig is. Als je zuivel met veel eiwit wil, kan je inderdaad beter kwark eten.

2 likes

Ja ik vind de textuur/ bijsmaak ook niet echt prettig. Dan heb ik idd liever gewoon normale yoghurt en het verschil in eiwit is nu ook weer niet extreem.

2 likes

Ik had ook allemaal van die waardeloze producten haha, heel veel proteïne dingen idd en ook oven plaat mixen??? Wat een ontzettend nutteloos product, want het is gewoon een kruiden mix en je moet alle verse ingrediënten nog kopen dus waarom zou je dat in godsnaam kopen ipv gewoon zelf je eigen kruiden op de bakplaat te gooien.

5 likes

Ik erger me sowieso er aan dat alles over proteïne gaat. Ook allemaal vrienden die amper sporten die dan op hun proteïne letten en smerige kwark eten (en daarover klagen dat 't smerig is)

23 likes