Waar erger je je aan? #20

Ik had die ook idd en ook een flesje (plat) water van 500ml :pray:

1 like

Bij de vorige kras-actie hadden we zo’n Honig mix voor een overschotel. Weet niet meer welke maar was niet te doen zo vies.

4 likes

Shit die heb ik gekrast en opgehaald :joy: nog niet gebruikt.

2 likes

Ja dat was deze denk ik, ik heb m niet gehaald haha

4 likes

Ik had een zak Doritos. Blessed :sparkles:

21 likes

Ik heb een chup a chup drankje, ben benieuwd of mn tanden uit mn mond vallen omdat het zo zoet is.

7 likes

Ik heb havermelk :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: en een waarschijnlijk goor proteinedrankje :joy: Snelll naar de appie!

2 likes

Kreeg een boete voor te hard rijden , 8km te hard maar prima te hard is te hard.
Maar dan zit er dus 9 euro administratiekosten bij maar betalen gaat eigenlijk via de qr-code.
Waarvoor zijn dan die fucking 9 euro administratiekosten ? Uberhaupt 9 euro vind ik absurd.

6 likes

Ja iemand moet het knopje aanzetten van de computer die controleert of jouw betaling wel binnen is hè.

3 likes

Ik krijg net een parkeerboete door :sob: echt mega kut, want ik heb nog steeds geen inkomen, dus ik leef van het geld wat terug gestort is na een gecancelde duik.

Ik voel me ook zo dom, omdat ik echt overtuigd was dat het gratis was en ondertussen doe ik dingen als minder vaak douchen om geld te besparen en dan moet ik nu €79 overmaken omdat ik 2 uurtjes ergens stond zonder te betalen :sob:

2 likes

Als je op de laatste dag dat het kan bezwaar indient hebben zij weer een x aantal weken om dat te beoordelen en dat duurt vaak echt lang. Heb eens een boete gehad op 20 juli, bezwaar ingediend want was echt niet mijn fout maar oké dat was afgewezen en hoefde pas uiterlijk 20 januari te betalen. Misschien niet helemaal the way to go als het een terechte boete was, maarja geeft jou wel ff wat ademruimte.

6 likes

Slim! De auto staat alleen nog wel op de naam van mn moeder (want ik heb geen geld om hem te laten overzetten), dus hopelijk vind ze dat niet erg.

Oh nee dat werkt niet want je moet met je digi d inloggen en dat is dus die van mn moeder

1 like

Oh bij mij was het toen ook mijn moeders auto, zij had dus bezwaar ingediend. Ik zou het gewoon aan je moeder vragenZ

2 likes

Hoe duur sociale huurwoningen zijn. Vroeger dacht ik dat een huis van €1.000 in de maand echt luxe was, maar tegenwoordig zijn huizen uit de jaren 80 in deze wijk al €910.
Hoe moet ik een huis vinden dat niet mijn maandsalaris is?

3 likes

Ik ging dus ook laatst dat huurpunten ding invullen voor m’n appartement want beetje bangmakerij door die plannen van het kutkabinet (verplichte inkomenstoets voor zittende huurders oid) en toen kwam ik er dus achter dat qua punten er 400 euro meer huur gevraagd mag worden dan ik betaal :face_holding_back_tears: dan is er niks sociaals meer aan, maar toch…

5 likes

Ja tinker mocht wel maar trekt (lol) minder!

En @Fredje gaat inderdaad om de weidegang, afrastering etc. Maar ook het op de wei zetten dus het hanteren van het paard. Dan vonden ze dat geen fijn ras want als ze iets niet willen dan doen ze het niet. Maar dat vind ik tbh van alle paarden en pony’s

4 likes

Habibi come to Germany

9 likes

Ik haal gewoon alles op en dan zet ik wat ik niet wil in het voedselkastje hier in de wijk. Een optie voor als je iets hebt wat je niet zo lekker lijkt/vindt!

2 likes

Thanks goede tip wij hebben hier ook zo’n kastje in de buurt idd

2 likes

Ik ben voor het eerst sinds +2 jaar weer ongesteld. Blij dat ik er zo lang vanaf was (yay voor toch een lichamelijk voordeel aan een kind krijgen), maar ben toch een beetje sip nu.

2 likes