Waar erger je je aan? #20

IKEA :rage: Ik heb een bestelling in z’n geheel geretourneerd, maar krijg m’n bezorgkosten niet terug “want er is geleverd”. Ja, het maakt niet uit dat er geleverd is, ik heb gewoon recht op dat ik m’n bezorgkosten ook terugkrijg.

Ligt er toch aan of je daar van te voren over geĂŻnformeerd bent? Dacht dat als dat vermeld was ze die kosten gewoon in rekening mogen brengen.

2 likes

Nee. https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/online-aankopen-retour

2 likes

Stuur ikea de link van hun eigen website. Daar staat inderdaad dat je bezorgkosten terug krijgt als je binnen 14 dagen retour stuurt.
Of verwar je bezorgkosten met retourkosten?

3 likes

Wow heb dit nooit geweten.

8 likes

Nee, heb het namelijk in de winkel geretourneerd.
Maar bedankt, want dan stuur ik inderdaad de link even!

Ging ook nog even aan mezelf twijfelen, maar heb het ook gewoon binnen 14 dagen teruggebracht

@JustinBieber volgens mij heb ik het ook ooit via het forum geleerd

4 likes

Ik ook niet

Wat onlogisch, ben het er wel mee eens eigenlijk hahaha, er is toch geleverd
Snap de logica niet van dat je dat dan ook terug zou krijgen

Maar good for you en handig om te weten

16 likes

Ja en dan verbaasd dat ze geconstipeerd geraken. Ja no shit (no pun intended) sherlock.

4 likes

Ik vind het echt irritant dat je op insta niet een overzicht hebt met vriendschapsverzoeken die je hebt gestuurd, maar alleen degene die je ontvangt kan zien.

Ik doe vaak tering lomp dus stuur wel eens per ongeluk een verzoek, althans dat denk ik dus want ik kan ze nergens zien. Echt irritant dat je dan handmatig naar profielen moet gaan terwijl ik vaak juist per ongeluk klik bij voorgestelde profielen en die weet ik daarna niet meer.

6 likes

Same twee zakken zelfs en dit

1 like

Deze had ik ook, die smaakten echt naar niks.

5 likes

Dat mijn werk AI gegenereerde afbeeldingen gebruikt voor bijvoorbeeld vacatures. Echt pleur op hoor

1 like

Mijn vorige werk laat allemaal professionele foto’s maken van personeel om die vervolgens door Ai op te fokken. Zag een vacature voorbij komen met foto van oud collega’s met allemaal misvormde gezichten :face_exhaling: :face_exhaling:

3 likes

Ik zag gisteren deze :sob::sob:

17 likes

Hahahaha stel je voor zo’n unit

1 like

Ja ik denk tbh dat zijn figuur wel echt is eigenlijk :joy: want in zijn omschrijving staat wel dat hij overgewicht heeft waar aan gewerkt moet worden.

4 likes

Same here! Er hangen ook allemaal posters op de toiletten met AI gegenereerde beelden, met van die teksten als: “join the [universiteit] excellence programme” en dan een of ander super shoddy ChatGPT beeld erbij. Not very excellent of you

Dat ik altijd de laatste ben in de rij als er iemand langskomt voor iets in huis. Zit dat vanaf 8uur ‘s ochtends klaar en zo komen altijd in het laatse half uur van het tijdslot.

Ik kan niet ontspannen daarvoor ook of echt iets nuttigs doen

3 likes

Oh ja heb ik ook als er bijv een pakketje komt tussen 14 en 17, zit dan de hele dag zo van “kan niks doen want er komt zo een pakketje!!” đŸ« 

3 likes

Ik lees nu dat het groengekleurd vanilleijs bevat :clown_face: