Waar erger je je aan? #20

Het hoeft niet, omdat de apparaten waarmee ze kunnen scheiden dat beter doen dan mensen. Dus uiteindelijk wordt het wel gescheiden, maar ik hoef het niet meer te doen.

En toen ze het nog apart ophaalde, deed ik het wel zelf, maar vind het nu wel erg fijn dat ik gewoon 1 prullenbak in de keuken heb ipv al die verschillende bakken.

13 likes

In sommige gemeenten is dat weer terug gedraaid.

4 likes

Oh! Dat wist ik helemaal niet dat dat kon, wat goed!

5 likes

Oops I did it again

Nouja niet besteld maar de rest opgegeten en dat was nog steeds een bovenmenselijke hoeveelheid en ik voel overal gasopbouw in mn hele lijf :hot_face:

12 likes

Dat we toen we onze tuin lieten doen, aan de hovenier lieten weten dat we in ons voortuintje planten willen die in de winter ook nog wel groen zijn ipv dood omdat ze de winter niet aankunnen want vind dat geen gezicht. Kon allemaal prima. Drie keer raden wie er nu dode planten in de tuin heeft ipv groene… Urgh.

2 likes

Ik had dit een tijdje terug bij de Action, toen hebben ze inderdaad camerabeelden bekeken en kreeg ik het mee. Zou zeker teruggaan!

2 likes

Hoop ook echt dat ze het hier gaan terugdraaien :pray: Zit nu met zo’n grote oranje container en krijg mijn restafval ook nooooit vol en heb 4 containers :joy: En dan schijnt het idd ook helemaal niet echt te helpen, waar doen we het dan voor :sob:

6 likes

Dat alle makeup oranje en glimmend is.

Koele tinten zijn verboden en gecombineerde en vette huidtypes bestaan blijkbaar niet meer.

8 likes

Amerikaanse toeristen. Ze zijn ZO LUID, hun stemgeluid en accent is heel ‘penetrant’ en ze lopen overal rond alsof ze de plek ownen.

9 likes

De reclames op youtube zijn ineens echt teringlang? Lijken wel halve films joh wtf.

4 likes

Dit!

Heel leuk dat er veel twintigers zijn met een niet vette, gladde huid zonder poriën en warme ondertoon.

Maar ik wil er als veertiger met een vette huid niet uit zien als een glimmende oranje oliebol waarbij alles wat niet mooi is extra geaccentueerd wordt.

En daarnaast heb ook geen zin en tijd om allerlei higlighters en shaping aan te brengen op m’n gezicht.

Ik zou al blij zijn met een neutraal koel oogschaduwpalet zonder teveel glitters en zonder roze want dan zie ik eruit alsof ik de hele nacht heb liggen janken.

3 likes

De IKEA, love de IKEA normaal. Maar had een bestelling voor een kast geplaatst en bij het afrekenen is een deel niet beschikbaar voor bezorgen, terwijl dat volgens de productpagina wel zo zou moeten. Toch de resterende onderdelen besteld en een losse afhaalbestelling geplaatst voor de missende onderdelen, beetje onhandig maar oké.
Krijg ik net mail dat de helft van die missende onderdelen ook bij het filiaal niet aanwezig zijn :sob: maar moet ik wel heen om een paar plankjes af te halen en mis ik nog steeds een groot deel

Benieuwd hoe zoiets dan werkt want ik ken meerdere mensen met een bedrijf die privé afval meenemen naar de zaak en het daar storten.

Het is in elk geval bij elke gemeente weer anders, waar ik nu woon betaal je voor elke opening van de ondergrondse en hebben we daarnaast nog drie containers die aan de straat moeten en hoewel de pmd een chip heeft gaat dat op gewicht en niet op inhoud. Dus de buren die hun piepschuim daar in steken hebben nog steeds een lege container 's avonds
Ik ben zelf echt voor gewoon alles in dezelfde bak en de gemeente scheidt het afval, niet omdat ik niks apart inlever maar iedereen doet maar wat

1 like

Nou ja je ondertoon en huidtype hebben niet echt iets met je leeftijd te maken natuurlijk. Klinkt direct zo boomer.

7 likes

Ik had dit gezeik ook :smiling_face_with_tear: Heb je de kast besteld met directe bezorging of pas over een tijdje? In geval van het laatste kan je een melding aan zetten voor de missende producten en zodra ze er zijn bellen om ze toe te laten voegen aan je bezorg bestelling. Wel 3x moeten bellen, maar was bij mij voor de PAX kast binnen 2 weken wel compleet!

2 likes

@SleepingBeauty @VickyViolence koreaanse en chinese makeup heeft meer koele tinten! op yesstyle hebben ze heel veel en sommige producten hebben zelfs een schaal waar ze op geplaatst worden obv de kleuranalyse seizoenen.
IMG_2487

echt van blush tot wenkbrauwpotlood zijn er veel meer cool toned opties en ook best wat producten die matte opdrogen.

maar ik deel de ergernis dat de westerse merken het niet hebben want in een winkel kopen is veel fijner en dan hoef je niet eerst 380 filmpjes en reviews te kijken maar kan je gewoon testen + k&cbeauty is vaak niet mega gepigmenteert

8 likes

Iemand heeft z’n kind (jaar of 6) meegenomen naar de sportschool… ze gedraagt zich prima (rent wel rond en zit wel aan touwen te hangen enzo, maar niks heftigs haha) maar ik ben verbaasd dat dit mag?? Al moet ik zeggen dat ik ook nog helemaal geen medewerker heb gezien. Dit lijkt me voor veiligheidsredenen toch ook helemaal niet okee??

2 likes

Welk kammetje gebruik jij hiervoor? Ik zie wat verschillende en ik lees vooral dat mensen zo’n elektrische ontpluizer gebruiken.

2 likes

Ja ik vind een elektrische zelf een beetje eng omdat het voelt alsof ik minder controle heb, ik gebruik gewoon zo’n klein normaal wolkammetje. Mijne is van de dille en kamille maar je hebt ze van allerlei merken, volgens mij maakt dat verder niet zoveel verschil

5 likes