IKEA
Ik heb een bestelling in zân geheel geretourneerd, maar krijg mân bezorgkosten niet terug âwant er is geleverdâ. Ja, het maakt niet uit dat er geleverd is, ik heb gewoon recht op dat ik mân bezorgkosten ook terugkrijg.
Ligt er toch aan of je daar van te voren over geĂŻnformeerd bent? Dacht dat als dat vermeld was ze die kosten gewoon in rekening mogen brengen.
Stuur ikea de link van hun eigen website. Daar staat inderdaad dat je bezorgkosten terug krijgt als je binnen 14 dagen retour stuurt.
Of verwar je bezorgkosten met retourkosten?
Wow heb dit nooit geweten.
Nee, heb het namelijk in de winkel geretourneerd.
Maar bedankt, want dan stuur ik inderdaad de link even!
Ging ook nog even aan mezelf twijfelen, maar heb het ook gewoon binnen 14 dagen teruggebracht
@JustinBieber volgens mij heb ik het ook ooit via het forum geleerd
Ik ook niet
Wat onlogisch, ben het er wel mee eens eigenlijk hahaha, er is toch geleverd
Snap de logica niet van dat je dat dan ook terug zou krijgen
Maar good for you en handig om te weten
Ja en dan verbaasd dat ze geconstipeerd geraken. Ja no shit (no pun intended) sherlock.
Ik vind het echt irritant dat je op insta niet een overzicht hebt met vriendschapsverzoeken die je hebt gestuurd, maar alleen degene die je ontvangt kan zien.
Ik doe vaak tering lomp dus stuur wel eens per ongeluk een verzoek, althans dat denk ik dus want ik kan ze nergens zien. Echt irritant dat je dan handmatig naar profielen moet gaan terwijl ik vaak juist per ongeluk klik bij voorgestelde profielen en die weet ik daarna niet meer.
Deze had ik ook, die smaakten echt naar niks.
Dat mijn werk AI gegenereerde afbeeldingen gebruikt voor bijvoorbeeld vacatures. Echt pleur op hoor
Mijn vorige werk laat allemaal professionele fotoâs maken van personeel om die vervolgens door Ai op te fokken. Zag een vacature voorbij komen met foto van oud collegaâs met allemaal misvormde gezichten
![]()
Hahahaha stel je voor zoân unit
Ja ik denk tbh dat zijn figuur wel echt is eigenlijk
want in zijn omschrijving staat wel dat hij overgewicht heeft waar aan gewerkt moet worden.
Same here! Er hangen ook allemaal posters op de toiletten met AI gegenereerde beelden, met van die teksten als: âjoin the [universiteit] excellence programmeâ en dan een of ander super shoddy ChatGPT beeld erbij. Not very excellent of you
Dat ik altijd de laatste ben in de rij als er iemand langskomt voor iets in huis. Zit dat vanaf 8uur âs ochtends klaar en zo komen altijd in het laatse half uur van het tijdslot.
Ik kan niet ontspannen daarvoor ook of echt iets nuttigs doen
Oh ja heb ik ook als er bijv een pakketje komt tussen 14 en 17, zit dan de hele dag zo van âkan niks doen want er komt zo een pakketje!!â đ«
Ik lees nu dat het groengekleurd vanilleijs bevat ![]()

