Waar erger je je aan? #20

Werkt ook goed bij wollen sokken!

2 likes

jaaaa chinese en thaise makeupmerken zijn zo underrated! koreaans is ook goed maar dat is wel normaal rated haja

3 likes

Ik zie dat altijd op Instagram in CrossFitachtige sportscholen of als ze zelf de eigenaar zijn, maar bij mijn SportCity mag het echt niet. Misschien was deze persoon ook geĆÆnspireerd door social media.

3 likes

Super, dank je :pray:

2 likes

Bizar. Wij hebben in onze gym kinderen van rond de 10-12 die gewoon aan de apparaten hangen etc, vind ik ook niet normaal. Maar ben al zo’n Karen die altijd zeikt over de mannen die op hun telefoon zitten in het zwembaddeel (met kans op foto’s maken).

2 likes

Ik ben ook gewoon oud en zuur, sorry.

Maar feit is wel dat je als twintiger sowieso al iets meer kunt hebben dan met een oudere huid en dat deze ā€˜mode’ met veel highlighters en glimmende producten en dergelijke niet echt fijn zijn met een oude huid. Misschien ook gewoon bij een wat slechtere huid met een grovere structuur in het algemeen. Nog naast de warme ondertonen, dat komt er dan nog bij.

Oh maar dit kan je toch gewoon aangeven bij de leiding van de sportschool? Je bent geen Karen hoor, het is geen speeltuin voor kinderen. Zit hier ook niet op te wachten en zou het zeker melden, ook de telefoons in het zwembad.

23 likes

Dat vind ik echt helemaal niet Karen maar 100% terecht. Bij mijn sportschool is het gelukkig een regel en houdt iedereen zich daar ook aan, zou ik ook echt niet tof vinden als ik daar in mijn badpak/bikini loop en er iemand foto’s kan maken

12 likes

Ja ik vind het ook terecht van mezelf en ik geef het ook aan, het is meer dat ze het niet oppakken en ik op een gegeven moment dan maar stop.

Ga naar Mac en stel zelf je pallet samen.

2 likes

Ja dat moet ik weer een keer doen. Heb ik in het verleden ook wel gedaan. Nu heb ik veel losse kleuren va verschillende merken, dat is niet handig. En ik be geen enorme make-up drager, ik wil gewoon een kleine basis. Dus ik ga binnenkort weer ff langs de Douglas.

1 like

@Grey

Teruggegaan en ze hadden m netjes bewaard achter de kassa, haha!

19 likes

Je kan ook een leeg magnetisch palet kopen en uit je huidige paletten alleen de pan halen die je gebruikt en daarin doen.

3 likes

omg dit doet me denken aan de keer dat ik op zaterdagmiddag in een druk zwembad baantjes ging trekken, en dat er toen een man een hele fotoshoot ging doen met een vrouw in een piepklein stringbikini’tje. Dus ze ging op het trappetje staan, half in het water, half op de rand opgetrokken etc in allemaal verschillende poses.

Dit was een gewoon sportzwembad waar alleen maar baantjes werden getrokken (dus geen tropisch zwemparadijs o.i.d.). De mensen die aan het zwemmen waren moesten echt om haar heen en stonden ongetwijfeld op de foto. Voelde echt zo ontzettend raar en de badmeesters deden helemaal niks. Ik wist niet of ik er er iets van moest zeggen of niet, en ik voelde me ook helemaal niet chill om in mijn bikini bij iemand verhaal te gaan halen. Ik ben uiteindelijk maar weggegaan en ook nooit meer naar dat zwembad teruggegaan.

2 likes

Dit kan tegenwoordig ook bij de hema, hebben ze ook allerlei kleuren

2 likes

Bijholteontsteking, ik haat die pijn in m’n gezicht en je kan gewoon haast niks doen zonder pijn te hebben😭 Ik vind pijnstillers ook altijd slecht werken hiertegen

5 likes

Volgens mij kun je beter een dewy foundation gebruiken dan zo’n matte klei laag bij een oudere huid.

14 likes

Maar waar zijn alle natuurlijke en satin finishes naartoe? :worried:
Ik heb dan wel geen rimpels, maar wel normale tot droge huid op mijn wangen en een vette t-zone :pensive:

Ik heb bij Notino wel een foundation van By Terry kunnen scoren voor 9 euro (was volgens mij per ongeluk zo afgeprijsd), de Hyaluronic Hydra-Foundation, die ondanks de naam een matte afwerking zou hebben. Ik ben benieuwd!

4 likes

Heb echt zo’n grote onderhuidse pukkel op mijn kin, ziet er echt niet uit. Kan niet wachten tot ik thuis ben en hem even goed kan bekijken :sob:

2 likes

Ik gebruik meestal een sheer foundation. En met een beetje dewy is niks mis, maar het aanbod is nu wel heel veel Charlotte Tilbury achtig en dat staat me echt niet.

2 likes