dropshippers op vinted!!!
Ik bestel dus gewoon niks meer om deze reden. Top oplossing.
Ja, dat is ook meteen de vieste smaak van de drie ![]()
Ik kan niet naar de wc nu of lunch maken (want troep).
Hij heeft nog 20 min, twijfel of ik om 13:00 direct de woningbouw al bel haha
Hoe wil hij shit maken in 15 min ook. Er is veel stuk in mijn huis
Mijn tijdslot is 10 minuten geleden begonnen en het kan tot 17.00. Ook zo geen zin in. Scheelt wel dat ik thuis werk ipv dat ik vrij ben.
Ik kan niet thuis werken helaas dus moet dit op mijn vrije dag plannen. Probeer op mn laptop productief te zijn, maar wil niet echt lukken.
Succes, hoop dat ie snel komt!
Ik ben 9 minuten voor het einde van het tijdslot afgebeld⦠storingen ofzo
Ben zo chagrijnig nu
Dat ik een boekenserie aan het lezen ben en alleen het een na laatste deel niet op kobo plus staat (en ik wil er niet voor betalen, want zo goed zijn de boeken niet)
Echt de foto die mijn ouders zouden gebruiken als ik ooit vermist ben.
Welke? Van acotar staat ook niet alles er op ![]()
Van nele neuhaus, niet zoān hele goede detective serie. Heb het idee dat het wel vaker is op Kobo, denk dat ze het expres doen haha
Herkenbaar inderdaad mer andere series. Heel irritant.
Ik ging net even een rondje lopen (in de regen
), word ik gebeld door mn moeder en zusje: Ben je aan het wandelen? Want we dachten dat we je zagen! Ja, we wisten niet zeker of jij het was, want dit tempo zijn we van jou niet gewend!! Normaal loop je veel sneller!
š«
Ik wilde ter ere van de start van mān vakantie eten bestellen maar nu regent het ineens tot half 8 ![]()
Maar als je eten besteld blijf je toch binnen? Wat is hier het probleem?
Ik bestel eigenlijk nooit als het regent, zodat iemand anders niet door de regen hoeft te fietsen voor mij. Of is dit een gekke gedachtegang? ![]()
Als er geen waterkoker op de hotelkamer is.
Ik vind dit wel lief maar ik bestel meestal via Ubereats en ik dacht altijd dat ze bezorgers betaald kregen per bestelling, maar dat weet ik niet zeker. Dat zou betekenen dat als er niet besteld wordt ze ook niet/minder verdienen? Dus ik weet eigenlijk niet of je ze daar een plezier mee doet.
Als het echt stromende regen is bestel ik ook niet snel wat (maar goed dus geen idee eigenlijk of ik daar dan āgoedā mee doe) maar bij een beetje miezer of lichte regen wel.
Geef je toch een goeie fooi, aflaten van de thuisbezorgd.