Waar erger je je aan? #20

dropshippers op vinted!!!

13 likes

Ik bestel dus gewoon niks meer om deze reden. Top oplossing.

4 likes

Ja, dat is ook meteen de vieste smaak van de drie :nauseated_face:

1 like

Ik kan niet naar de wc nu of lunch maken (want troep).

Hij heeft nog 20 min, twijfel of ik om 13:00 direct de woningbouw al bel haha

Hoe wil hij shit maken in 15 min ook. Er is veel stuk in mijn huis

Mijn tijdslot is 10 minuten geleden begonnen en het kan tot 17.00. Ook zo geen zin in. Scheelt wel dat ik thuis werk ipv dat ik vrij ben.

2 likes

Ik kan niet thuis werken helaas dus moet dit op mijn vrije dag plannen. Probeer op mn laptop productief te zijn, maar wil niet echt lukken.

Succes, hoop dat ie snel komt!

Ik ben 9 minuten voor het einde van het tijdslot afgebeld… storingen ofzo

Ben zo chagrijnig nu

1 like

Dat ik een boekenserie aan het lezen ben en alleen het een na laatste deel niet op kobo plus staat (en ik wil er niet voor betalen, want zo goed zijn de boeken niet)

6 likes

Echt de foto die mijn ouders zouden gebruiken als ik ooit vermist ben.

10 likes

Welke? Van acotar staat ook niet alles er op :sob:

1 like

Van nele neuhaus, niet zo’n hele goede detective serie. Heb het idee dat het wel vaker is op Kobo, denk dat ze het expres doen haha

Herkenbaar inderdaad mer andere series. Heel irritant.

2 likes

Ik ging net even een rondje lopen (in de regen :smiley:), word ik gebeld door mn moeder en zusje: Ben je aan het wandelen? Want we dachten dat we je zagen! Ja, we wisten niet zeker of jij het was, want dit tempo zijn we van jou niet gewend!! Normaal loop je veel sneller!

🫠

7 likes

Ik wilde ter ere van de start van m’n vakantie eten bestellen maar nu regent het ineens tot half 8 :unamused:

4 likes

Maar als je eten besteld blijf je toch binnen? Wat is hier het probleem?

4 likes

Ik bestel eigenlijk nooit als het regent, zodat iemand anders niet door de regen hoeft te fietsen voor mij. Of is dit een gekke gedachtegang? :sweat_smile:

19 likes

Als er geen waterkoker op de hotelkamer is.

2 likes

Ik vind dit wel lief maar ik bestel meestal via Ubereats en ik dacht altijd dat ze bezorgers betaald kregen per bestelling, maar dat weet ik niet zeker. Dat zou betekenen dat als er niet besteld wordt ze ook niet/minder verdienen? Dus ik weet eigenlijk niet of je ze daar een plezier mee doet.

Als het echt stromende regen is bestel ik ook niet snel wat (maar goed dus geen idee eigenlijk of ik daar dan ā€œgoedā€ mee doe) maar bij een beetje miezer of lichte regen wel.

1 like

Ok ik heb toch besteld @PiuPiu @Sundance , voelt helemaal verkeerd haha, maar wel zin in

1 like

Geef je toch een goeie fooi, aflaten van de thuisbezorgd.

8 likes