Waar erger je je aan? #20

Dit heb ik ook vaker gehad. En dan soms is dat deel later wel gratis te lezen?

Haha ik herken dit wel maar gelukkig laat je je er niet door weerhouden :grin: extra fooitje idd

4 likes

Ja als niemand besteld verdienen ze niks. En ze kiezen zelf wanneer ze willen werken dus als iemand je bestelling oppikt willen ze ook werken. Snap dat ook nooit als mensen zeggen dat het zielig is :sweat_smile:

3 likes

Mensen wassen daar toch hun ondergoed in dus kweenie of je daar thee mee wil zetten dan.

Of moet je je onderbroek wassen??

Wat @Applepie zegt, gewoon in je verlanglijstje zetten en dan via die lijst naar het boek. Vaak staat deze dan wel incl. :woman_shrugging:t3:

2 likes

Ja voor mijn ondergoed!

Nee ik wil graag een kopje thee in de avond voor het slapen gaan.

1 like

Dat vind ik echt dapper na al die verhalen.

5 likes

Jij beschouwt dat niet als broodje aap?
Ik snap de logica ervan niet, dat doe je toch 100x eerder onder de kraan of in bad in plaats van in de waterkoker.
In Spanje heb ik trouwens geen waterkokers gezien in verschillende hotels, gek want in Nederland is dat vaak wel standaard. Ik miste het dus ook toen @Nox
Ik ben helemaal niet zo’n theedrinker, maar in de avond op een hotelkamer na het douchen of in bad hoort dat er echt bij

12 likes

Ik heb standaard een thermosbeker en een dompelaar bij me, vaak overbodig maar ook vaak heel blij mee

1 like

Hmm ja ik weet het niet, mensen kunnen echt zo vies zijn. En ik ben zelf niet zo’n theedrinker dus ik laat de waterkoker lekker met rust. Maar heel eerlijk moet ik überhaupt niet teveel nadenken over hotels en ranzigheid.

1 like

Ik heb hier wel eens gepost over hoe smerig ik hotels vind en ik moet niet nadenken over lichtknopjes etc, die ga ik ook altijd zo goed als het kan schoonmaken, maar een waterkoker… ik wou dat over die lichtknopjes ook gekookt water ging, alle bacteriën weg
Oh in België was er ook geen waterkoker
Zou Nederland de uitzondering zijn dan? In zoveel landen ben ik niet in hotels geweest dus geen idee

2 likes

Ik denk eigenlijk dat het aan de hotels lag waar je bent geweest, want ik ben nog nooit in een hotel geweest zonder waterkoker. Vaak ook nog met koffieapparaat.

7 likes

Aan mezelf. Zit net een croissantje te vreten bijt ik keihard op mn onderlip doet goed zeer en zal morgen ook wel zichtbaar zijn
Echt hoelang zit je al op eten man man man

5 likes

Dat is zo kut, en daarna gebeurt het me altijd nog een paar keer omdat die lip dan zo raar dik is

9 likes

Degene die op zaterdag om 6:54 met zn kettingzaag buiten aan het werk is.

@Applepie laatste deel is wel gratis, echt irritant.

Goeie tip, helaas werkt dat bij dit boek niet! Maar wel ontdenkt dat een aantal van mn verlanglijstje nu wel gratis zijn :smile:

3 likes

Ik heb in mijn nieuwe woning een koel-vriescombinatie en dat ding heeft dus maar 1 temperatuurregelaar.
Als de vriezer voldoende vriest, zwellen ook mijn blikjes drank in de koelkast op.
En als de koelkast op een goeie temperatuur zit, smelt mijn roomijs.

1 like

Die beginnende verkoudheid van vorige week is echt enorm geworden en inclusief allerlei andere klachten en plannen die nu niet door kunnen gaan voel ik me een hoopje ellende en zielig. Ik kan niet wachten tot het lente is en de virussen in ieder geval uit de lucht zijn.

1 like

Dat verfbeugels en rollers niet gewoon universeel zijn qua maat. Ik heb 15 verschillende beugels liggen maar geen een die past bij de rollers die ik net bij de praxis heb gekocht. Nu moet ik wéér naar de bouwmarkt.

5 likes

Ja diiiiit. Heb laatst een tas met verfbeugels meegenomen naar de Gamma en de rollers gepast. :smile: Was zo zat van al die stomme maten en telkens nieuwe beugels kopen is ook zo stompzinnig.

3 likes