Waar erger je je aan? #20

Het werd nog erger, heb gewoon geen bericht gekregen dat mijn bestelling klaar lag en tijdslot is al geweest. Helpdesk in de chat was ook super vaag.

Maar bestelling zou komende week geleverd moeten worden, maar goede tip. Ga het nog even in de gaten houden!

1 like

Ik vind het echt zo kut dat ik dit nog steeds heb, alsof ik nog een zweterige puber ben oid. Echt elke dag ongedacht wat ik opsmeer heb ik aan het einde zo’n vettige neus en plek tussen mn wenkbrauwen.

13 likes

Ik heb wat verkocht via Vinted en volgens de track en trace was het vorige week al afgeleverd.
Nu heeft de koper het vandaag opgehaald maar heeft niet doorgegeven aan Vinted dat ze
het pakket binnen heeft. En ik kan dus nu wachten op mijn geld. Ik snap dat niet.
Ik verwacht niet dat iemand direct het pakket ophaalt maar zo snel mogelijk en dan daarna doorgeven dat je het binnen hebt gekregen lijkt mij toch niet te veel gevraagd.

Dat Ikea de Sortera bakken nu alleen in Beige heeft.
Ik wil gewoon.wit!

1 like

Je hebt daar toch 2 dagen voor? Ik pak dat dan eerst thuis uit (kan soms ook even duren voordat ik thuis ben en nog even voordat ik iets met dat pakket ga doen) om te kijken of alles oke is, als je eenmaal bevestigd hebt aan vinted kan je niet meer terug nl.

10 likes

Same! Maar als het goed is krijg je wel minder snel rimpels bij een vettere huid.

4 likes

Ja en soms even in daglicht bekijken is ook fijn.

Het zou inderdaad kunnen dat dit 2 dagen is. Dus het mag, klopt. Maar in dit geval gaat het om
een boek wat een week geleden al afgehaald kon worden, dat duurde al even en nu zie ik dat het pakket vanochtend is opgehaald. Volgens mij is het een kleine moeite om dan door te geven dat je het boek in goede orde hebt ontvangen. Ik vind het gewoon een beetje gek dat je wel vraagt of ik het snel kan versturen (heb het daarom dezelfde
dag verzonden) maar dat je zelf dan zo handelt.

6 likes

Sinds gebruik van xylo neusspray zijn mijn volle bijholtes lang niet meer zo pijnlijk dan wanneer ik het nog niet gebruikte.

Hm ja dat gebruik ik ook al maar eerlijk gezegd doet die neusspray echt pijn in mijn neus als ik het gebruik haha, het brandt heel erg :cry: Ik gebruik het nog maar een dag dus het kan niet komen door te langdurig gebruik

er is een speciaal topic voor vinted/marktplaats zaken. Maar take it easy, ik vind het zelf heel irritant als mensen er zo bovenop zitten (ga mensen andersom ook niet vragen of ze het snel kunnen versturen)

5 likes

Gebruik je de kinderversie al? Die is minder sterk en die doet bij mij geen pijn, terwijl het bijna net zo goed werkt.

Ja ik heb wel super droge wangen inmiddels, das dan weer jammer.

1 like

Oh wat een goed idee, thanks!

2 likes

@VickyViolence

Dit spul werkt echt heel goed tegen een vette huid.

4 likes

Ik heb zo’n droge porum deze winter echt niet normaal. Mn voorhoofd heeft gewoon schilfers echt god sta me bij

3 likes

Ik gebruik in de winter cetomacrogol creme met 50 % vaseline. Is voor de zeer droge huid. Voor mij het enige wat dan helpt. Heb het wel van de apotheek weetbiet of die van kruidvat evengoed werken maar vastwel.

3 likes

Ik heb gewoon op twee plekken op mijn lip een koortslip. Wat een overdreven gedoe.

1 like

Mensen die een krekelemoticon sturen als je niet snel genoeg op ze reageert. Zo kinderachtig.

4 likes

tering doen mensen dit? wat erg

14 likes