Waar erger je je aan? #20

ALLE statiegeldapparaten in de buurt deden het niet en we sjouwden met twee lege kratten en drie volle tassen bierflesjes nog van een feestje :sob: dus nu ligt t allemaal nog te meuren in de achterbak van m’n auto

3 likes

Precies om deze reden heb ik tijdens de verhuizing alle beugels weg gedaan en vervangen voor die van de gamma en koop ik alleen nog daar rollers. Was er zo klaar mee dat ik elke keer eerst een soort passessie moest houden voor ik kon gaan verven, haha.

Zou ik ook moeten doen. Vorige week was de verf die ik nodig had in de aanbieding bij praxis en toen heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering ook rollers meegenomen. :sob:

3 likes

Herkenbaar, deed ik eerst ook altijd.

Oh en waar ik ook achter ben gekomen dat de verbakjes ook niet over dezelfde maat hebben. En ik gebruik altijd van die plastic inzetbakjes en dan is het ook erg irritant als die net niet passen. Dus ook die heb ik allemaal vervangen voor gamma, zodat ik voor dat soort dingen maar naar 1 winkel hoef.

2 likes

Klopt. Dat van die verfinzetbakjes kwam ik ook achter. De reden dat ik deze rollers had gekocht is dat de rollers die ik nog had liggen te breed waren voor de bakken die ik nog had. Zoveel verspilling :sob:

2 likes

Shame on me maar ik koop eigenlijk altijd zo’n set met rollers en bak en als ik klaar ben pleur ik het weg. Ik heb een paar keer gehad dat er toch stukjes of kleur vanaf kwam met een nieuwe ronde en dan heb je al helemaal je best gedaan op het poetsen. Daar begin ik niet meer aan.

3 likes

Im plaats van plastic inzetbakjes kopen kun je er ook een plastic zak omheen doen.

4 likes

Dat je een IKEA pax kast van 75cm breed kan kopen maar daar is dan geen passende deur voor. Ja een van 50 en een van 25 cm, maar dat ziet er toch niet uit joh.

7 likes

Als je het de volgende dag nog gaat gebruiken maar niet een jaar later.

1 like

Ik denk dat ze bedoelt een plastic zak er om doen, daar je verf in en als je dan klaar bent met verven gooi je de plastic zak weg ipv het hele bakje. Kun je ook met aluminiumfolie doen ofzo.

8 likes

Dat klinkt heel goed maar in praktijk lijkt me dat echt totaal niet werken haha. Dat die zak helemaal loskomt van het bakje door de verf en het eroverheen rollen en dat je dan helemaal gaat knoeien

Dan moet je die super super super strak vastplakken met tape ofzo

Ik kwam hier posten omdat ik lak heb gekocht maar het echt totaaaaaal verkeerd heb ingeschat qua hoeveelheid. Heb veel te veel, had echt error ofzo en het is al open :upside_down_face:
Ben al aan het bedenken wat ik er in huis nog meer mee kan lakken. Super mooie Bordeaux paarse kleur (voor een kast in de hal) maar dus ook niet een kleur die je overal ff op zou doen
Zat al naar de plinten hier in huis te kijken (hahaha grapje)

4 likes

Heb je nog een houten trap die een leuk kleurtje kan gebruiken?

2 likes

Ik heb laatst random potten verf gekocht omdat ze goedkoop waren en ook de drang om alles maar te verven nu. En dat ben ik ook aan het doen :grimacing:

Op marktplaats staan ook echt veel dingen om gratis op te halen

3 likes

Ik heb een trui gekocht via vinted en het STINKT zo ongelooflijk naar mierzoet parfum :skull: je wast je kleding toch als je het verkoopt, wtf.

1 like

Is het geen wasparfum wat je ruikt? Edit: ook goor btw.

5 likes

Ik vond dat echt wel goed werken.

5 likes

Werkt prima!

2 likes

Ik ben slordig geweest met mijn pil, werd wakker en zag shit heb afgelopen twee dagen niet genomen. Nou snel die van vandaag, ben anderhalve week geleden nog ongesteld geweest, dan is er vast niks aan de hand.

Nou ja hoor ben al doorgebroken, zo geen zin in.

Nu gaat het nog langer duren, omdat ik net nog de pil van vandaag heb genomen.

2 likes

Ik vrees van niet want er zaten ook meerdere blonde haren op.

1 like

Beter doorbraak dan zwangerschap :grimacing:

3 likes