Waar erger je je aan? #20

Stuur ze vanaf nu alleen nog maar brieven, joe joe

3 likes

Haha ja ik heb een vriendin die dit altijd in groepsapps doet als ze niet binnen 24u een reactie krijgt.

4 likes

Haha nog nooit gezien, die kon nog wat langer wachten

:leaves:

3 likes

Stuur je dan niet gewoon de middelvinger emoji terug?

8 likes

Zou ik eigenlijk moeten doen maar ik ben zo’n persoon die de lieve vrede wil bewaren maar er wel over klaagt op een forum

9 likes

Dat ik door mijn fulltime onderwijsbaan alleen kan winkelen in het weekend en dan is het druk, of in schoolvakanties doordeweeks maar dan nemen veel mensen hun kinderen mee die dan ook vrij zijn :sob: ik wil ook lekker rustig kleding winkelen in uitgestorven winkels op een dinsdagochtend ofzo.

En ja dit is echt een luxeprobleem, I’m aware haha

6 likes

Zaterdag- of zondagochtend is ook rustig!

1 like

Hier helaas niet, ons centrum is op zaterdag extreem druk vanwege veel Duitsers die hier komen winkelen. En er is hier maar een keer per maand koopzondag en dan alleen in de middag, living the village life haha

Maar toch winkel ik het liefst in mijn dorp, zeker voor kleding en schoenen, dus ik doe het er maar mee haha.

Mijn auto zit te kutten met de accu dus nu sta ik soms ergens en DOET DIE HET INEENS NIET!! Heb al een nieuwe accu dus dat is het probleem niet.
Nu heb ik zo’n auto acculader standaard bij me dus het goede nieuws is wel dat ik me ineens een vet professionele automonteur voel en binnen 1 minuten dat kreng weer aan heb
Maaaaar uiteraard bloed irritant dus morgen met een bloedgang naar de garage succes ermee

3 likes

Ik wil misschien een paard en dan het liefst van een bepaald ras. Achter ons huis ligt een stalling en heb geĆÆnformeerd of er nog een plek is maar ook te horen gekregen dat ze paarden van dat ras liever niet hebben. Stom. Paarden discriminatie dus

9 likes

Welk ras :open_mouth:

1 like

Ik ben nieuwsgierig, waarom zouden ze tegen een bepaald type paardenras zijn? En welk ras is het dan? Een heethoofdige volbloedarabier? Een belgisch trekpaard? Een Fries?

Zoveel vragen :smile:

4 likes

Omg Duitsers zijn echt heftig :scream:

2 likes

Ja een (Belgisch) trekpaard! Omdat ze die wat te lomp/eigenwijs, groot en zwaar vinden. Snap ik ergens wel. Maar toch wel beetje jammer want ik hou daar juist wel van :joy:

5 likes

Hahahah nee is een Nederlandse eigenaar! Hele straat is Nederlands eigenlijk, zelfs de Duitsers spreken Nederlands šŸ«¶šŸ»

3 likes

Mag een tinker wel? Of gewoon zeggen ok geen belgisch trekpaard :slightly_smiling_face: en dan met een clydesdale komen

4 likes

Aahh, dat vind ik zielig. Zijn toch superleuke paarden!
Klinkt alsof hij/zij denkt ze niet goed aan te kunnen.

3 likes

Lijkt mij eerder dat het om het formaat gaat

1 like

Ja, maar als te lomp/eigenwijs ook als reden wordt genoemd, is dat toch gek.

Groot/zwaar snap ik nog enigszins met weidegang e.d.

Nouja, hoe dan ook is het stom, @Karl_Lagerfeld

2 likes

Ik moest om 7u aan de keuring zijn, echt inhoudelijk uur en nu zijn ze ook tering traag aan het werken

1 like