Waar erger je je aan? #20

Wat voor keuring?

1 like

Aan m’n huisarts assistent. Ik heb 1x gemaild, nou dat was niet de bedoeling daar hadden ze een portaal voor. (Wist ik niets van, staat ook nergens). Toen in het portaal gemaild, kreeg ik op m’n flikker dat het niet bedoeld was om een afspraak te maken.

Ik heb toch geen zesde zintuig voor medische portalen. Als jullie nergens communiceren dat jullie met een portaal werken en wat daar dan de regels van zijn, dan weet ik dat toch niet.

5 likes

autokeuring

Nu hebben ze hem ook nog afgekeurd omdat iets aan mijn achterbank los is terwijl ik nooit passagiers vervoer :smiling_face_with_tear:

Ik gebruik uitsluitend cmd+spatie om via spotlight apps etc op m’n macbook te openen (en ook vaak voor specifieke documenten oid) en ineens krijg ik daar allemaal nutteloze dingen en niet wat ik nodig heb? Ik weet amper hoe ik excel anders geopend krijg??

Ik heb met van die kraskaarten van AH zo een gratis PrOTeiNe halfvolle yoghurt gehaald. Ik zit dat echt tegen heug en meug te vreten. Snap dit product eigenlijk niet zo goed, vreet gewoon kwark. Nog meer veel meer eiwit nog ook, dus moet nu nog extra moeite doen om dat weer aan te vullen.

O, en nog iets wat ik in een bespaarbui heb gedaan. Ik heb rozenharissa bij AH gehaald omdat het in de bonus was ipv bij de Marokkaanse supermarkt en het smaakt werkelijk waar nergens naar.

7 likes

Ik heb die yoghurt ook en ik vind ‘m ook niet veel meerwaarde hebben. Ik eet normaal gewone halfvolle yoghurt. Deze is veel dikker, waardoor de verpakking heel onhandig is. Als je zuivel met veel eiwit wil, kan je inderdaad beter kwark eten.

2 likes

Ja ik vind de textuur/ bijsmaak ook niet echt prettig. Dan heb ik idd liever gewoon normale yoghurt en het verschil in eiwit is nu ook weer niet extreem.

2 likes

Ik had ook allemaal van die waardeloze producten haha, heel veel proteïne dingen idd en ook oven plaat mixen??? Wat een ontzettend nutteloos product, want het is gewoon een kruiden mix en je moet alle verse ingrediënten nog kopen dus waarom zou je dat in godsnaam kopen ipv gewoon zelf je eigen kruiden op de bakplaat te gooien.

5 likes

Ik erger me sowieso er aan dat alles over proteïne gaat. Ook allemaal vrienden die amper sporten die dan op hun proteïne letten en smerige kwark eten (en daarover klagen dat 't smerig is)

23 likes

Ik had die ook idd en ook een flesje (plat) water van 500ml :pray:

1 like

Bij de vorige kras-actie hadden we zo’n Honig mix voor een overschotel. Weet niet meer welke maar was niet te doen zo vies.

4 likes

Shit die heb ik gekrast en opgehaald :joy: nog niet gebruikt.

2 likes

Ja dat was deze denk ik, ik heb m niet gehaald haha

4 likes

Ik had een zak Doritos. Blessed :sparkles:

21 likes

Ik heb een chup a chup drankje, ben benieuwd of mn tanden uit mn mond vallen omdat het zo zoet is.

6 likes

Ik heb havermelk :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: en een waarschijnlijk goor proteinedrankje :joy: Snelll naar de appie!

2 likes

Kreeg een boete voor te hard rijden , 8km te hard maar prima te hard is te hard.
Maar dan zit er dus 9 euro administratiekosten bij maar betalen gaat eigenlijk via de qr-code.
Waarvoor zijn dan die fucking 9 euro administratiekosten ? Uberhaupt 9 euro vind ik absurd.

6 likes

Ja iemand moet het knopje aanzetten van de computer die controleert of jouw betaling wel binnen is hè.

3 likes

Ik krijg net een parkeerboete door :sob: echt mega kut, want ik heb nog steeds geen inkomen, dus ik leef van het geld wat terug gestort is na een gecancelde duik.

Ik voel me ook zo dom, omdat ik echt overtuigd was dat het gratis was en ondertussen doe ik dingen als minder vaak douchen om geld te besparen en dan moet ik nu €79 overmaken omdat ik 2 uurtjes ergens stond zonder te betalen :sob:

2 likes

Als je op de laatste dag dat het kan bezwaar indient hebben zij weer een x aantal weken om dat te beoordelen en dat duurt vaak echt lang. Heb eens een boete gehad op 20 juli, bezwaar ingediend want was echt niet mijn fout maar oké dat was afgewezen en hoefde pas uiterlijk 20 januari te betalen. Misschien niet helemaal the way to go als het een terechte boete was, maarja geeft jou wel ff wat ademruimte.

6 likes