Waar erger je je aan? #20

Zeker, maar voor zwangerschap moet je seks hebben. Dus daar ben ik momenteel niet bang voor helaas

5 likes

Mn tas die steeds van m’n schouders afglijdt

5 likes

Maar dit kan ook ā€˜nep’ zijn toch? Volgens mij is een bloeding tijdens het slikken van de pil geen daadwerkelijke menstruatie, dus geen garantie dat je niet zwanger bent :eyes:
Maar goed voor Paulie toch geen probleem zo te zien :stuck_out_tongue:

1 like

Geen probleem hier inderdaad haha

Wel he je zo ver ik weet gelijk. Het is een soort placebo bloeding, waarschijnlijk dat het daarom ook na 1,5 week alweer kan. Als je een regelmatig seksleven hebt en (hormonale) anticonceptie gebruikt ā€œmoetā€ je eigenlijk ook elke drie maanden testen. Je kan deze schijnmentruatie blijven houden als je zwanger bent geraakt

2 likes

Dat je bij de AH geen uien in bulk kan kopen. Ik heb geen heel netje nodig, maar ik wil ook geen EURO PER STUK VOOR EEN FUCKING UI betalen.

7 likes

Bij mijn AH koop je ze per 3 in een netje

2 likes

Ja voor €3.

3 likes

Huh? Ik heb gister 90 cent betaald voor zo’n netje met 3 uien

Ik was benieuwd dus ff opgezocht. Hetzelfde netje met drie gele uien kost in Nederland 0,89 en in Belgiƫ 2,99 :dizzy_face: terechte ergernis zeg jezus

18 likes

Albert is echt gestoord hier ja, ze hebben de eerste jaren iedereen gelokt met goede prijzen en promo’s. Een paar jaar geleden werfden ze plots tering duur like hallo??? Je bent een gierige hollander, geen Spar!!

5 likes

Vind ze in NL al achterlijk duur, maar 3 euro voor 3 uien is gewoon schandalig.

3 likes

Ik denk dat Belgische supermarkten sowieso wel problematisch duur zijn :pouting_cat:

4 likes

Ja geen idee waar die logica vandaan komt, misschien denken ze dat, als je dan toch vij AH staat, je die uien gewoon meepakt ookal zijn ze belachelijk duur?

Ik ga dan naar een tweede supermarkt hoor, gelukkig is er eentje op 50 meter van mijn deur.

1 like

Ik had dit ook onlangs in mijn lokale delhaize! Ik let normaal ook echt niet op de prijs van ajuinen eerlijk gezegd, ik ging er gewoon blind vanuit dat ze sowieso wel cheap zijn. Viel me pas op toen aan de kassa omdat ik erg weinig mee had, en de rekening veel hoger was dan verwacht.
Voelde me echt bedrogen, was gewoon meer dan 3 euro voor 2!!! ajuinen wtf

Manspreading… zat net in een stadion tussen 2 mannen opgepropt omdat ze beide dachten heel wijd te moeten zitten. Heb uiteraard terug geduwd, zodat ik ook wat comfortabeler kon zitten.

En een van de 2 mannen was mijn eigen man en die heb ik even uitgelegd hoe irritant het is en dat ie er echt op moet letten.

6 likes

Ik koop dingen als ajuin en verse kruiden bij de Turkse supermarkt. Het verschil is niet meer goed te praten.

5 likes

Enige kutte vind ik (maar dat ligt niet aan die winkels) dat ik dan een tering grote bos heb waar ik niet tegenop eet :smiling_face_with_tear:

Aan vrouwen die doen alsof je dood gaat als je taart of gebak eet bij verjaardagen. Dan heb ik juist zin om 2 gebakjes voor hun neus op te eten. Leef een beetje

39 likes

In stukjes snijden en invriezen

1 like

Kan dat ook met munt en bijvoorbeeld peterselie?

1 like