Slim! De auto staat alleen nog wel op de naam van mn moeder (want ik heb geen geld om hem te laten overzetten), dus hopelijk vind ze dat niet erg.
Oh nee dat werkt niet want je moet met je digi d inloggen en dat is dus die van mn moeder
Slim! De auto staat alleen nog wel op de naam van mn moeder (want ik heb geen geld om hem te laten overzetten), dus hopelijk vind ze dat niet erg.
Oh nee dat werkt niet want je moet met je digi d inloggen en dat is dus die van mn moeder
Oh bij mij was het toen ook mijn moeders auto, zij had dus bezwaar ingediend. Ik zou het gewoon aan je moeder vragenZ
Hoe duur sociale huurwoningen zijn. Vroeger dacht ik dat een huis van €1.000 in de maand echt luxe was, maar tegenwoordig zijn huizen uit de jaren 80 in deze wijk al €910.
Hoe moet ik een huis vinden dat niet mijn maandsalaris is?
Ik ging dus ook laatst dat huurpunten ding invullen voor m’n appartement want beetje bangmakerij door die plannen van het kutkabinet (verplichte inkomenstoets voor zittende huurders oid) en toen kwam ik er dus achter dat qua punten er 400 euro meer huur gevraagd mag worden dan ik betaal
dan is er niks sociaals meer aan, maar toch…
Ja tinker mocht wel maar trekt (lol) minder!
En @Fredje gaat inderdaad om de weidegang, afrastering etc. Maar ook het op de wei zetten dus het hanteren van het paard. Dan vonden ze dat geen fijn ras want als ze iets niet willen dan doen ze het niet. Maar dat vind ik tbh van alle paarden en pony’s
Habibi come to Germany
Ik haal gewoon alles op en dan zet ik wat ik niet wil in het voedselkastje hier in de wijk. Een optie voor als je iets hebt wat je niet zo lekker lijkt/vindt!
Thanks goede tip wij hebben hier ook zo’n kastje in de buurt idd
Ik ben voor het eerst sinds +2 jaar weer ongesteld. Blij dat ik er zo lang vanaf was (yay voor toch een lichamelijk voordeel aan een kind krijgen), maar ben toch een beetje sip nu.
IKEA
Ik heb een bestelling in z’n geheel geretourneerd, maar krijg m’n bezorgkosten niet terug “want er is geleverd”. Ja, het maakt niet uit dat er geleverd is, ik heb gewoon recht op dat ik m’n bezorgkosten ook terugkrijg.
Ligt er toch aan of je daar van te voren over geïnformeerd bent? Dacht dat als dat vermeld was ze die kosten gewoon in rekening mogen brengen.
Stuur ikea de link van hun eigen website. Daar staat inderdaad dat je bezorgkosten terug krijgt als je binnen 14 dagen retour stuurt.
Of verwar je bezorgkosten met retourkosten?
Wow heb dit nooit geweten.
Nee, heb het namelijk in de winkel geretourneerd.
Maar bedankt, want dan stuur ik inderdaad de link even!
Ging ook nog even aan mezelf twijfelen, maar heb het ook gewoon binnen 14 dagen teruggebracht
@JustinBieber volgens mij heb ik het ook ooit via het forum geleerd
Ik ook niet
Wat onlogisch, ben het er wel mee eens eigenlijk hahaha, er is toch geleverd
Snap de logica niet van dat je dat dan ook terug zou krijgen
Maar good for you en handig om te weten
Ja en dan verbaasd dat ze geconstipeerd geraken. Ja no shit (no pun intended) sherlock.
Ik vind het echt irritant dat je op insta niet een overzicht hebt met vriendschapsverzoeken die je hebt gestuurd, maar alleen degene die je ontvangt kan zien.
Ik doe vaak tering lomp dus stuur wel eens per ongeluk een verzoek, althans dat denk ik dus want ik kan ze nergens zien. Echt irritant dat je dan handmatig naar profielen moet gaan terwijl ik vaak juist per ongeluk klik bij voorgestelde profielen en die weet ik daarna niet meer.
Hahaha wat is dat nou weer
Wat een onaantrekkelijke kleuren ook voor ijs