Waar erger je je aan? #20

Deze had ik ook, die smaakten echt naar niks.

5 likes

Dat mijn werk AI gegenereerde afbeeldingen gebruikt voor bijvoorbeeld vacatures. Echt pleur op hoor

1 like

Mijn vorige werk laat allemaal professionele foto’s maken van personeel om die vervolgens door Ai op te fokken. Zag een vacature voorbij komen met foto van oud collega’s met allemaal misvormde gezichten :face_exhaling: :face_exhaling:

3 likes

Ik zag gisteren deze :sob::sob:

17 likes

Hahahaha stel je voor zo’n unit

1 like

Ja ik denk tbh dat zijn figuur wel echt is eigenlijk :joy: want in zijn omschrijving staat wel dat hij overgewicht heeft waar aan gewerkt moet worden.

4 likes

Same here! Er hangen ook allemaal posters op de toiletten met AI gegenereerde beelden, met van die teksten als: “join the [universiteit] excellence programme” en dan een of ander super shoddy ChatGPT beeld erbij. Not very excellent of you

Dat ik altijd de laatste ben in de rij als er iemand langskomt voor iets in huis. Zit dat vanaf 8uur ‘s ochtends klaar en zo komen altijd in het laatse half uur van het tijdslot.

Ik kan niet ontspannen daarvoor ook of echt iets nuttigs doen

3 likes

Oh ja heb ik ook als er bijv een pakketje komt tussen 14 en 17, zit dan de hele dag zo van “kan niks doen want er komt zo een pakketje!!” 🫠

3 likes

Ik lees nu dat het groengekleurd vanilleijs bevat :clown_face:

dropshippers op vinted!!!

13 likes

Ik bestel dus gewoon niks meer om deze reden. Top oplossing.

4 likes

Ja, dat is ook meteen de vieste smaak van de drie :nauseated_face:

1 like

Ik kan niet naar de wc nu of lunch maken (want troep).

Hij heeft nog 20 min, twijfel of ik om 13:00 direct de woningbouw al bel haha

Hoe wil hij shit maken in 15 min ook. Er is veel stuk in mijn huis

Mijn tijdslot is 10 minuten geleden begonnen en het kan tot 17.00. Ook zo geen zin in. Scheelt wel dat ik thuis werk ipv dat ik vrij ben.

2 likes

Ik kan niet thuis werken helaas dus moet dit op mijn vrije dag plannen. Probeer op mn laptop productief te zijn, maar wil niet echt lukken.

Succes, hoop dat ie snel komt!

Ik ben 9 minuten voor het einde van het tijdslot afgebeld… storingen ofzo

Ben zo chagrijnig nu

1 like

Dat ik een boekenserie aan het lezen ben en alleen het een na laatste deel niet op kobo plus staat (en ik wil er niet voor betalen, want zo goed zijn de boeken niet)

6 likes

Echt de foto die mijn ouders zouden gebruiken als ik ooit vermist ben.

10 likes

Welke? Van acotar staat ook niet alles er op :sob:

1 like