Waar erger je je aan? #20

Terug doen!

1 like

Ik zit te werken aan tafel, mijn vriend komt terug van sporten. Ik ben iets aan het doen waar ik me bij moet concentreren.

Mijn vriend is zwaarder dan ooit en heeft nu echt in rust een hele opvallende (irritante)ademhaling en dan komt hij bij mij aan tafel zitten met z’n gehijg en gaat ie zich als een of andere aap zitten krabben. Echt rottttt opp.

23 likes

HAHAHAHA hardop gelachen

3 likes

Mijn werk werd vandaag nog veel moeilijker gemaakt omdat software niet meewerkte en ik bijna een klus op locatie opnieuw moest doen pffft. Nu gaat het me wel meer tijd kosten maar heb het soort van kunnen fixen.

Nieuwe ergernis: heb al maanden last van constipatie en continue buikpijn. Neem ook al maanden creatine, gewoon een lichte dosis, drink wel veel water en eet ook veel vezels. Heb in de winter hier sowieso last van en ben 5 weken op vakantie geweest waar ik het OOK had (en geen creatine nam) maar
 ik ga er maar een tijdje mee stoppen en kijken of dat het is. Ik word er niet goed vannnnn.

1 like

Dit is voor het eerst dat ik in een groene omgeving woon geloof ik, want ik hoor nu om 23:45 nog steeds vogels fluiten, is dit normaal? :joy: Ik werd vannacht ook om 04:30 wakker van de vogels en dacht dat het al ochtend was. Helemaal zin in de lente hoor, maar die mogen nu wel ff hun snavel houden. En ik doe mn oordoppen in

1 like

Wacht maar tot je om 05:30 wakker wordt van “roekoeee koee roekoeee”

2 likes

Ik hoorde gisteravond laat ook nog vogels fluiten! Denk dan niet dat dat toeval was, hmmm

Wel vroeg op het jaar maar wel normaal tijdens de betere seizoenen. Ik denk ook gekoppeld aan de paartijd?

3 likes

Ik werd vannacht gewoon wakker om de sneeuwschuivers van half 4 :cry:

1 like

Dat vind ik echt het ultieme geluid van de zomer

14 likes

Geklaag van festival organisatoren dat mensen hun kaartjes niet kopen. Ik vind het ook echt de cultuursector niet ten goede komen en dat vind ik vreselijk maar ik moet, net als vele anderen, een keuze maken omdat het allemaal te duur is geworden. Meerdere grote festivals bezoeken kost inmiddels een klein fortuin, ik vind dat tevens ook klachtwaardig.

22 likes

En ook eendaagse festivals en concerten zijn zo ontzettend duur geworden. Het weerhoudt me er steeds vaker van om ergens heen te gaan.

5 likes

Ik werd wakker van een muggenbeet, ik heb de mug gelukkig meteen dood kunnen maken dat was nog fijn maar hallo nu al??
In december werd ik voor het laatst wakker gehouden door muggen dus dat betekent dat alleen de maand januari mugloos was?? Pffff

1 like

Hahah ja dit, die heet bij ons thuis ‘de vakantieduif’. Ik ga bij dat geluid meteen terug naar de jaren 90 in een tentje op de camping.

6 likes

Nou echt. Hier in de buurt is Hello festival, ik dacht niet heel grootschalig, maar echt €75 voor een ticket, laat maar dan. Ga je met z’n 2 en je moet daar natuurlijk eten en drinken kopen, duur dagje

1 like

Het hooikoorts seizoen is bij mij weer begonnen hoor. Hebben we eindelijk weer een beetje fatsoenlijk weer, krijg ik een dikke keel :sneezing_face:

2 likes

Whaa de ergernissn van vandaag
Wakkerhoudende vogels
Hooikoorts
Muggen
Hoera het is lente :laughing:

26 likes

Ik zit op kantoor in het noorden van het land en ik moet straks voor werk naar een hotel in het westen van het land. En toen zat er m’n oudere mannelijke collega naast me die óók naar het westen van het land moet en hij zei: ohh top dan kan ik met jou meerijden want ik moet anders met het ov.
Moet ik straks ook gvd nog sociaal gaan lopen doen in m’n eigen auto ipv gewoon lekker hard m’n muziek aan te kunnen zetten.

5 likes

Ik zou zeggen dat je eerst nog langs huis moet ofzo, doeiiiii

18 likes

Van dit rijtje lijkt hooikoorts me wel serieus kut, zeker als het eind februari al begint.

2 likes