Waar erger je je aan? #20

Van nele neuhaus, niet zo’n hele goede detective serie. Heb het idee dat het wel vaker is op Kobo, denk dat ze het expres doen haha

Herkenbaar inderdaad mer andere series. Heel irritant.

2 likes

Ik ging net even een rondje lopen (in de regen :smiley:), word ik gebeld door mn moeder en zusje: Ben je aan het wandelen? Want we dachten dat we je zagen! Ja, we wisten niet zeker of jij het was, want dit tempo zijn we van jou niet gewend!! Normaal loop je veel sneller!

🫠

7 likes

Ik wilde ter ere van de start van m’n vakantie eten bestellen maar nu regent het ineens tot half 8 :unamused:

4 likes

Maar als je eten besteld blijf je toch binnen? Wat is hier het probleem?

4 likes

Ik bestel eigenlijk nooit als het regent, zodat iemand anders niet door de regen hoeft te fietsen voor mij. Of is dit een gekke gedachtegang? :sweat_smile:

19 likes

Als er geen waterkoker op de hotelkamer is.

2 likes

Nou dat is lief maar een beetje regen zijn ze wel op bedacht hoor

3 likes

Ik vind dit wel lief maar ik bestel meestal via Ubereats en ik dacht altijd dat ze bezorgers betaald kregen per bestelling, maar dat weet ik niet zeker. Dat zou betekenen dat als er niet besteld wordt ze ook niet/minder verdienen? Dus ik weet eigenlijk niet of je ze daar een plezier mee doet.

Als het echt stromende regen is bestel ik ook niet snel wat (maar goed dus geen idee eigenlijk of ik daar dan “goed” mee doe) maar bij een beetje miezer of lichte regen wel.

1 like

Ok ik heb toch besteld @PiuPiu @Sundance , voelt helemaal verkeerd haha, maar wel zin in

1 like

Geef je toch een goeie fooi, aflaten van de thuisbezorgd.

7 likes

Dit heb ik ook vaker gehad. En dan soms is dat deel later wel gratis te lezen?

Haha ik herken dit wel maar gelukkig laat je je er niet door weerhouden :grin: extra fooitje idd

4 likes

Ja als niemand besteld verdienen ze niks. En ze kiezen zelf wanneer ze willen werken dus als iemand je bestelling oppikt willen ze ook werken. Snap dat ook nooit als mensen zeggen dat het zielig is :sweat_smile:

3 likes

Mensen wassen daar toch hun ondergoed in dus kweenie of je daar thee mee wil zetten dan.

Of moet je je onderbroek wassen??

Wat @Applepie zegt, gewoon in je verlanglijstje zetten en dan via die lijst naar het boek. Vaak staat deze dan wel incl. :woman_shrugging:t3:

2 likes

Ja voor mijn ondergoed!

Nee ik wil graag een kopje thee in de avond voor het slapen gaan.

1 like

Dat vind ik echt dapper na al die verhalen.

5 likes

Jij beschouwt dat niet als broodje aap?
Ik snap de logica ervan niet, dat doe je toch 100x eerder onder de kraan of in bad in plaats van in de waterkoker.
In Spanje heb ik trouwens geen waterkokers gezien in verschillende hotels, gek want in Nederland is dat vaak wel standaard. Ik miste het dus ook toen @Nox
Ik ben helemaal niet zo’n theedrinker, maar in de avond op een hotelkamer na het douchen of in bad hoort dat er echt bij

12 likes

Ik heb standaard een thermosbeker en een dompelaar bij me, vaak overbodig maar ook vaak heel blij mee

1 like