Waar erger je je aan? #20

Nou ja toch op z’n minst dat er überhaupt wol in geweven was. Er zit 0% in?? Helemaal eens dat dit echt belachelijk is

7 likes

Ik vind die taalfouten op die labels ook behoorlijk illegaal :face_with_spiral_eyes: ‘special knitted’? ‘hanged’?

5 likes

Ergernis met meerdere luiken vandaag:

• Events/locaties waar muziek centraal staat maar de geluidskwaliteit om van te huilen is.
  • Wanneer de muziek te luid staat om te praten, maar te stil om te dansen.
  • Wanneer mensen een praatje proberen te slaan terwijl je al meerdere keren hebt aangegeven dat je hen niet verstaat omdat de muziek te luid staat.
  • Dat ik voor dit avondje van 30 minuten zo’n 70 km (rond) heb gereden en € 6,50 heb betaald voor de parking. En haar en makeup heb gedaan.

Ok dat lucht op.

6 likes

Fruit dat zo snel slecht wordt. Gister appels gekocht, maar vind ze eigenlijk al best melig :face_with_spiral_eyes:

2 likes

Ja of perziken waarbij de helft na een keer knipperen beschimmeld is.

4 likes

Het allerergste vind ik als iemand dan zo van dichtbij in je oor gaat schreeuwen en dat je het trommelvlies helemaal voelt trillen. En je dan zo naar achter gaat van oei en diegene het dan blijft herhalen. Echt mijn persoonlijke hel.

1 like

Mijn brandalarm ging voor een halve minuut af en het zou wel iets zijn als batterij vervangen of stof, maar nu ben ik dus al een uur klaar wakker :smiling_face_with_tear:

Thanks voor het geruststellen!!!

Ik heb mijn tandarts ook geappt en die zei dat ik daar wel veel zwarte puntjes heb, maar het is dus echt midden op mijn tand aan de zeikant (dus alsof je midden op je voortant een gat zou hebben, maar dan dus kies) en het is wel echt een gat waar ik met mijn tandenstoker in kan!

1 like

Vréselijk!

Ik heb wel een tip: met je vinger niet in je oor maar dat stukje op je oor dichtduwen. Dan hoeven mensen niet te schreeuwen en kan je ze echt prima verstaan.

Dat Matt Rife in een nieuwe campagne van Elf cosmetics zit :upside_down_face::fu:

5 likes

End of an era

Heb mijn witte sokken bij zwart ondergoed gepleurd, want allebei 60-gradenwas. En geen tijd meer deze week, maar wel de witte sokken nodig.

Maar nu zijn ze dus grijs :confounded: had het kunnen weten.

Ik zit een beetje babynamen te loeren… hoezo heten alle kinderen tegenwoordig LOUEN of LOUAN of ROMEE of ROME of NOVI of LOVI of LEVI of NELA of NOLA. En dan vooral zoveel mogelijk accent aigus overal.
Echt vreeeeeselijk.

34 likes

Ik zat net kleding te passen bij de H&M en de meid naast me was op speaker aan het bellen met een vriendin die twijfelde of ze een 3e kind wilde, later zag ik haar ook de hele winkel doorlopen met die vriendin op speaker. 1. ZO ASO en 2. Weet die vriendin dat wel dat de hele H&M haar persoonlijke verhalen kan horen?? :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

17 likes

vayèn, fayèn, afschuwelijk en alsof die accenten nodig zijn. Niemand zegt toch Vayéén

4 likes

Hahaha ik heb zelf een accent d’aigu en zelfs dan nog spreken mensen het verkeerd uit (alsof 'ie er niet op staat) :smiling_face_with_tear: Is ook echt mijn pet peeve als mensen 'm niet schrijven (want is moeilijk blabla) want dan is het imo echt een andere naam hahahaha.

1 like

Oh heel herkenbaar ik heb een naam van 4 letters maar mensen kennen een andere versie dus dat zal het wel zijn
Ongeïnteresseerd gedoe vind ik het

2 likes

Haha oh ja ook herkenbaar, van mij wordt er ook regelmatig de bekendere versie van gemaakt :sweat_smile:

1 like

Raar toch
Mijn man heeft een onbekende naam die vrouwelijk klinkt maar het niet is dus die krijgt altijd ‘geachte mevrouw…’ :no_mouth:

3 likes

Of een naam zonder accent en dat mensen die er regelmatig zelf bij verzinnen.

2 likes