Waar erger je je aan? #20

Hmm ja ik weet het niet, mensen kunnen echt zo vies zijn. En ik ben zelf niet zo’n theedrinker dus ik laat de waterkoker lekker met rust. Maar heel eerlijk moet ik überhaupt niet teveel nadenken over hotels en ranzigheid.

1 like

Ik heb hier wel eens gepost over hoe smerig ik hotels vind en ik moet niet nadenken over lichtknopjes etc, die ga ik ook altijd zo goed als het kan schoonmaken, maar een waterkoker… ik wou dat over die lichtknopjes ook gekookt water ging, alle bacteriën weg
Oh in België was er ook geen waterkoker
Zou Nederland de uitzondering zijn dan? In zoveel landen ben ik niet in hotels geweest dus geen idee

2 likes

Ik denk eigenlijk dat het aan de hotels lag waar je bent geweest, want ik ben nog nooit in een hotel geweest zonder waterkoker. Vaak ook nog met koffieapparaat.

7 likes

Aan mezelf. Zit net een croissantje te vreten bijt ik keihard op mn onderlip doet goed zeer en zal morgen ook wel zichtbaar zijn
Echt hoelang zit je al op eten man man man

5 likes

Dat is zo kut, en daarna gebeurt het me altijd nog een paar keer omdat die lip dan zo raar dik is

9 likes

Degene die op zaterdag om 6:54 met zn kettingzaag buiten aan het werk is.

@Applepie laatste deel is wel gratis, echt irritant.

Goeie tip, helaas werkt dat bij dit boek niet! Maar wel ontdenkt dat een aantal van mn verlanglijstje nu wel gratis zijn :smile:

3 likes

Ik heb in mijn nieuwe woning een koel-vriescombinatie en dat ding heeft dus maar 1 temperatuurregelaar.
Als de vriezer voldoende vriest, zwellen ook mijn blikjes drank in de koelkast op.
En als de koelkast op een goeie temperatuur zit, smelt mijn roomijs.

1 like

Die beginnende verkoudheid van vorige week is echt enorm geworden en inclusief allerlei andere klachten en plannen die nu niet door kunnen gaan voel ik me een hoopje ellende en zielig. Ik kan niet wachten tot het lente is en de virussen in ieder geval uit de lucht zijn.

1 like

Dat verfbeugels en rollers niet gewoon universeel zijn qua maat. Ik heb 15 verschillende beugels liggen maar geen een die past bij de rollers die ik net bij de praxis heb gekocht. Nu moet ik wéér naar de bouwmarkt.

5 likes

Dat de pipo’s die een dom woordspelletje op de telefoon niet kunnen winnen opgeven ipv gewoon uit te spelen
Het is al zo lastig om normale tegenstanders te vinden

4 likes

Ja diiiiit. Heb laatst een tas met verfbeugels meegenomen naar de Gamma en de rollers gepast. :smile: Was zo zat van al die stomme maten en telkens nieuwe beugels kopen is ook zo stompzinnig.

3 likes

ALLE statiegeldapparaten in de buurt deden het niet en we sjouwden met twee lege kratten en drie volle tassen bierflesjes nog van een feestje :sob: dus nu ligt t allemaal nog te meuren in de achterbak van m’n auto

3 likes

Precies om deze reden heb ik tijdens de verhuizing alle beugels weg gedaan en vervangen voor die van de gamma en koop ik alleen nog daar rollers. Was er zo klaar mee dat ik elke keer eerst een soort passessie moest houden voor ik kon gaan verven, haha.

Zou ik ook moeten doen. Vorige week was de verf die ik nodig had in de aanbieding bij praxis en toen heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering ook rollers meegenomen. :sob:

3 likes

Herkenbaar, deed ik eerst ook altijd.

Oh en waar ik ook achter ben gekomen dat de verbakjes ook niet over dezelfde maat hebben. En ik gebruik altijd van die plastic inzetbakjes en dan is het ook erg irritant als die net niet passen. Dus ook die heb ik allemaal vervangen voor gamma, zodat ik voor dat soort dingen maar naar 1 winkel hoef.

2 likes

Klopt. Dat van die verfinzetbakjes kwam ik ook achter. De reden dat ik deze rollers had gekocht is dat de rollers die ik nog had liggen te breed waren voor de bakken die ik nog had. Zoveel verspilling :sob:

2 likes

Shame on me maar ik koop eigenlijk altijd zo’n set met rollers en bak en als ik klaar ben pleur ik het weg. Ik heb een paar keer gehad dat er toch stukjes of kleur vanaf kwam met een nieuwe ronde en dan heb je al helemaal je best gedaan op het poetsen. Daar begin ik niet meer aan.

3 likes

Im plaats van plastic inzetbakjes kopen kun je er ook een plastic zak omheen doen.

3 likes

Dat je een IKEA pax kast van 75cm breed kan kopen maar daar is dan geen passende deur voor. Ja een van 50 en een van 25 cm, maar dat ziet er toch niet uit joh.

7 likes