Nou zakelijke rit, gewoon buiten werktijd hij naar huis, ik naar hotel haha. En hij heeft ook een lease auto maar heeft er bewust voor gekozen om met ov naar werk te komen dus ja niet mijn probleem. En ik heb de hele dag al met hem in 1 kantoor gezeten, na de lunchpauze was ik al wel uitgepraat dus dat waren een heeele lange 2,5 uur geweest dus nee dan heb ik idd geen zin in sociaal doen met een collega waar ik niet besties mee ben sorry not sorry
Denk altijd dat mensen die zoiets zeggen het liefste ook zonder kinderen op vakantie willen.
Waarom zou je zoiets niet doen? Kind komt niets tekort
ik ben net 3,5 week zonder mijn kind op reis geweest, heer-lijk! En mn man heeft in die weken zoveel mensen gehad die hem iets aanboden “oh kom maar een keer hier eten hoor of bel maar als je hulp nodig hebt!”. Hebben ze mij nog nooit aangeboden toen hij weg was.
@Roguee nou dit! En ik kan met zekerheid zeggen dat ik een leukere moeder ben door dingen voor mezelf te doen
Ps @Roguee waar ven je geweest?
Goed dat je genoten hebt en janken dat dat verschil er nog steeds zo duidelijk is.
NOG EEN MANNEN ERGERNIS
ja ik zit dus nu in hotel voor werk, we gaan mooi door waar ik was gebleven. Ik zit nu bij het ontbijt, 95% van het restaurant is leeg, gaat er een man aan het tafeltje recht naast me zitten, letterlijk 30 cm tussen onze tafels. Ik heb echt de neiging om hem te vragen of hij in een lege trein ook op hetzelfde bankje gaat zitten
- mensen die “vvvrap” zeggen ipv gewoon wrap op z’n engels
- de term “digital nomad”
ik ben echt zo oud geworden. Van het idee dat ik 75 euro voor een ticket zou betalen om een dag lang in een mensenmassa tegen achterhoofden aan te kijken met slecht gemixte live muziek en tien € 5 bier moet halen om enigszins het gevoel te krijgen dat ik het leuk heb krijg ik zo’n zieke JOMO.
Terwijl dit vroeger mijn hele zomer was (alles was toen wel goedkoper, maar ik was ook armer dus het cancelt elkaar denk ik uit)
Ik ben de doos met mn design tassen en shawls eigenlijk een beetje kwijt
heb nog niet heel intensief gezocht maar wil geen slapende honden wakker maken
Nieuwe aflevering van de shitshow geluisterd toevallig haha?
Ik heb laatst impulsief een modieuze zonnebril gekocht bij &otherstories en hij staat ZO leuk terwijl ik nog NOOIT een zonnebril heb gehad die mij leuk stond maar hij doet echt helemaal niets tegen de zon
sowieso zijn de glazen vrij klein dus er komt aan alle kant zon langs maar ook als het recht door die glazen schijnt word ik verblind
Verdrietig
Volgens mij is 80% van de zonnebrillen van zulke merken een dupe van een bestaand model, je zou een foto kunnen maken en met google image search kunnen kijken of er een model wat erop lijkt van een beter merk te vinden is
De museumkaart app is geïnstalleerd op de telefoon van m’n moeder ![]()
Ik heb normaal nooit deurverkopers aan huis en nu ineens 3 verschillende binnen één week. Goed doel, energiebedrijf en een telecombedrijf, dus ook niet gerelateerd aan elkaar. Is er ineens een nieuwe spawnlocatie in mijn straat ofzo?
Hopelijk zijn ze voorlopig dan nu ook allemaal geweest! Je kan wel in de gemeentelijke besluiten inzien welke partijen er een vergunning hebben gekregen
Ik zit voor werk in het buitenland. We zouden officieel naar huis gaan gisteren, maar dat ging niet door vanwege omstandigheden. Hopelijk vandaag wel want ik ben er wel een beetje klaar mee.
Last van mijn keel en hoesten en mijn stem is al 1.5 week als een puber. Zo schor, piepend en soms slaat ie over.
Ik heb twee mannen die tegels komen zetten in de badkamer maar ze spreken 0 Nederlands of Engels. Ik kan dus niets uitleggen of vragen en ik ben al bang voor mannen in huis. Zeker als ik ze niet kan verstaan ![]()
Dat lijkt me wel extra ongemakkelijk ja. Hopelijk valt het mee!
Kan je achterhalen welke taal ze spreken en dan misschien met een vertaal app toch wat kunnen communiceren?