Waar erger je je aan? #20

Als je het de volgende dag nog gaat gebruiken maar niet een jaar later.

1 like

Ik denk dat ze bedoelt een plastic zak er om doen, daar je verf in en als je dan klaar bent met verven gooi je de plastic zak weg ipv het hele bakje. Kun je ook met aluminiumfolie doen ofzo.

8 likes

Dat klinkt heel goed maar in praktijk lijkt me dat echt totaal niet werken haha. Dat die zak helemaal loskomt van het bakje door de verf en het eroverheen rollen en dat je dan helemaal gaat knoeien

Dan moet je die super super super strak vastplakken met tape ofzo

Ik kwam hier posten omdat ik lak heb gekocht maar het echt totaaaaaal verkeerd heb ingeschat qua hoeveelheid. Heb veel te veel, had echt error ofzo en het is al open :upside_down_face:
Ben al aan het bedenken wat ik er in huis nog meer mee kan lakken. Super mooie Bordeaux paarse kleur (voor een kast in de hal) maar dus ook niet een kleur die je overal ff op zou doen
Zat al naar de plinten hier in huis te kijken (hahaha grapje)

4 likes

Heb je nog een houten trap die een leuk kleurtje kan gebruiken?

2 likes

Ik heb laatst random potten verf gekocht omdat ze goedkoop waren en ook de drang om alles maar te verven nu. En dat ben ik ook aan het doen :grimacing:

Op marktplaats staan ook echt veel dingen om gratis op te halen

3 likes

Ik heb een trui gekocht via vinted en het STINKT zo ongelooflijk naar mierzoet parfum :skull: je wast je kleding toch als je het verkoopt, wtf.

1 like

Is het geen wasparfum wat je ruikt? Edit: ook goor btw.

5 likes

Ik vond dat echt wel goed werken.

5 likes

Werkt prima!

2 likes

Ik ben slordig geweest met mijn pil, werd wakker en zag shit heb afgelopen twee dagen niet genomen. Nou snel die van vandaag, ben anderhalve week geleden nog ongesteld geweest, dan is er vast niks aan de hand.

Nou ja hoor ben al doorgebroken, zo geen zin in.

Nu gaat het nog langer duren, omdat ik net nog de pil van vandaag heb genomen.

2 likes

Ik vrees van niet want er zaten ook meerdere blonde haren op.

1 like

Beter doorbraak dan zwangerschap :grimacing:

3 likes

Zeker, maar voor zwangerschap moet je seks hebben. Dus daar ben ik momenteel niet bang voor helaas

5 likes

Mn tas die steeds van m’n schouders afglijdt

5 likes

Maar dit kan ook ‘nep’ zijn toch? Volgens mij is een bloeding tijdens het slikken van de pil geen daadwerkelijke menstruatie, dus geen garantie dat je niet zwanger bent :eyes:
Maar goed voor Paulie toch geen probleem zo te zien :stuck_out_tongue:

1 like

Geen probleem hier inderdaad haha

Wel he je zo ver ik weet gelijk. Het is een soort placebo bloeding, waarschijnlijk dat het daarom ook na 1,5 week alweer kan. Als je een regelmatig seksleven hebt en (hormonale) anticonceptie gebruikt “moet” je eigenlijk ook elke drie maanden testen. Je kan deze schijnmentruatie blijven houden als je zwanger bent geraakt

2 likes

Dat je bij de AH geen uien in bulk kan kopen. Ik heb geen heel netje nodig, maar ik wil ook geen EURO PER STUK VOOR EEN FUCKING UI betalen.

7 likes

Bij mijn AH koop je ze per 3 in een netje

2 likes

Ja voor €3.

3 likes

Huh? Ik heb gister 90 cent betaald voor zo’n netje met 3 uien