Waar erger je je aan? #20

Ik was benieuwd dus ff opgezocht. Hetzelfde netje met drie gele uien kost in Nederland 0,89 en in België 2,99 :dizzy_face: terechte ergernis zeg jezus

18 likes

Albert is echt gestoord hier ja, ze hebben de eerste jaren iedereen gelokt met goede prijzen en promo’s. Een paar jaar geleden werfden ze plots tering duur like hallo??? Je bent een gierige hollander, geen Spar!!

5 likes

Vind ze in NL al achterlijk duur, maar 3 euro voor 3 uien is gewoon schandalig.

3 likes

Ik denk dat Belgische supermarkten sowieso wel problematisch duur zijn :pouting_cat:

4 likes

Ja geen idee waar die logica vandaan komt, misschien denken ze dat, als je dan toch vij AH staat, je die uien gewoon meepakt ookal zijn ze belachelijk duur?

Ik ga dan naar een tweede supermarkt hoor, gelukkig is er eentje op 50 meter van mijn deur.

1 like

Ik had dit ook onlangs in mijn lokale delhaize! Ik let normaal ook echt niet op de prijs van ajuinen eerlijk gezegd, ik ging er gewoon blind vanuit dat ze sowieso wel cheap zijn. Viel me pas op toen aan de kassa omdat ik erg weinig mee had, en de rekening veel hoger was dan verwacht.
Voelde me echt bedrogen, was gewoon meer dan 3 euro voor 2!!! ajuinen wtf

Manspreading… zat net in een stadion tussen 2 mannen opgepropt omdat ze beide dachten heel wijd te moeten zitten. Heb uiteraard terug geduwd, zodat ik ook wat comfortabeler kon zitten.

En een van de 2 mannen was mijn eigen man en die heb ik even uitgelegd hoe irritant het is en dat ie er echt op moet letten.

6 likes

Ik koop dingen als ajuin en verse kruiden bij de Turkse supermarkt. Het verschil is niet meer goed te praten.

5 likes

Enige kutte vind ik (maar dat ligt niet aan die winkels) dat ik dan een tering grote bos heb waar ik niet tegenop eet :smiling_face_with_tear:

Aan vrouwen die doen alsof je dood gaat als je taart of gebak eet bij verjaardagen. Dan heb ik juist zin om 2 gebakjes voor hun neus op te eten. Leef een beetje

39 likes

In stukjes snijden en invriezen

1 like

Kan dat ook met munt en bijvoorbeeld peterselie?

1 like

Ik kook vaak met peterselie en koriander en kan zo’n bos een week in de koelkast bewaren door ze in vochtig keukenpapier te bewaren in de groentelade. Invriezen heb je toch een verlies aan smaak.

1 like

en het dan een ‘caloriebom’ noemen gadver

2 likes

Die cherrytomaatjes van de jumbo. Bah! Las het hier laatst al, ik heb het doosje zelfs weggegooid. Hoe kan daar zoveel verschil in zitten. Niet te vreten hoor.

5 likes

‘Als ik zo’n stuk op zou eten zou ik de rest van de dag geen trek meer hebben!’ Groetjes van mijn moeder.

2 likes

Maar andersom als je geen stuk taart wilt krijg je ook weer geklaag. Ohh god je doet toch niet aan de lijn he! Stel ouwe taarten bemoei je met je zelf ja. Omg moet nu direct aan een paar vrouwen denken die dan bleven aandringen van, “neem toch een klein stukje! Ach toe nou!” Terwijl ik het weiger want ik hou gewoon echtniet van zoet.

13 likes

Gaat dit over wordfeud? Als dat zo is, schrijf je in voor de league! Heb je altijd tegenstanders die gewoon een leuke pot willen spelen

1 like

Nee Wordfeud kan ik niet aan door de kleuren, dit gaat om Word On

1 like

Ben jij mijn zus? :sweat_smile: Heel herkenbaar

2 likes