Spraakberichten. Ik wil het gewoon lezen ![]()
![]()
![]()
Of bel gewoon, ook prima.
Ja precies dat overdreven gedoe altijd! Laat mensen lekker genieten die wel willen en laat mensen ook met rust die niet willen zonder commentaar. Maar ik denk dan vaak dat dit gewoon gebeurd als er verder niet meer iets heel boeiends te vertellen is tijdens zo een kring verjaardag en dan komen dit soort commentaren naar boven ![]()
Ik heb net een museumkaart voor oa m’n dochter gekocht want ze gaat vrijdag met oma naar het museum. Maar ik koos de digitale kaart en die werkt maar op 2 telefoons. Dus nu moet ik bij m’n moeder een app installeren en die vindt dat zo eng dat ze liever entree gaat willen betalen.
Ik overweeg nu 'm op een tablet te installeren of m’n telefoon een dag mee te even?
Edit : ik snap het best hoor dat die digitaal mee moet maar met m’n andere digitale passen voldoet een screenshot ook.
Ja heel onhandig he! Bij ons kwamen we er net voor het omzetten van fysieke naar digitale kaaet achter. Voor mn kinderen heb ik dus nog een echte kaart, anders kunnen ze nooit gebruik van die kaart maken zonder een van ons erbij. Snap die logica niet zo goed
Als je op transcriberen drukt schrijft whatsapp t voor je uit. Ik luister nooit wat ![]()
Dat je echt fucking OVERAL een account aan voor moet maken ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar je al je gegevens moet achterlaten en die dan vervolgens over heel het internet rondgaan
10minutemail gebruiken voor nikszeggende dingen en je inloggegevens opslaan op je telefoon, dat ie automatisch inlogt zeg maar.
De Jumbo heeft sowieso slechte groente en fruit vind ik. De komkommer smaakte heel zuur en de appels heel snel rot.
Slaat ook nergens op dat je niet gewoon digitaal en fysiek kan gebruiken. Kan met je cineville en Rotterdampas ook gewoon.
Nou ja ik snap het wel, want fraude is er best wel makkelijk mee. Maar argh. Ik twijfel nu ook over die fysieke pas voor haar, maar ik vind dat ook onhandig want ik vergeet d’r biebpas ook altijd.
Hij wil dit bericht niet transcriberen, gok vanwege als wind in het bericht om het extra ellendig te maken.
Moet je eens de verse sinaasappelsap uit die tap automaat met sinaasappels erin proberen bij de Jumbo. Of ja niet doen dus eigenlijk want die is zo zuur en bitter tegelijk. Bij de Appie is die heel lekker zoet noujuist.
Sowieso zou ik oppassen met die verse persmachines haha
. De binnenkant ziet er niet altijd florissant uit moet ik zeggen.
Volgens mij worden die ook niet genoeg schoon gemaakt, de geur komt je altijd van ver al tegemoet
Dat kan ik bevestigen uit de tijd toen ik daar werkte (ongeveer 11/13 jaar geleden).
Misschien een domme tip hoor, maar kan je de pas niet gewoon in de Wallet van je telefoon zetten?
Net geprobeerd maar hij staat er niet tussen.
Ik heb zelf om mijn ov kaarten zo’n hoesje zitten die je ook om werkpassen vaak ziet. Misschien is zoiets een idee, dan is een pas makkelijker terug te vinden.
Oh nee d’r biebpas zit in de portemonnee van m’n man, want die gaat meestal naar de bieb. Ik vergeet gewoon het bestaan van pasjes tot ik op de bestemming ben en blijkt dat ik die ook nodig heb. Dus ik wil 'm wel digitaal houden zodat ik niet in Utrecht sta zonder die pas.