Waar erger je je aan? #20

Dat onze voordeur ZOOOOO ERG KLEMT AAAAAAH je kan m gewoon niet sluiten zonder eerst drie keer opnieuw te proberen én de hele buurt wakker te maken door t geluid

2 likes

Nee maar moet nog zoeken in de garage, daar staan nog dozen. Maar wil er even niet over nadenken :sob::weary::joy:

4 likes

doe nou ff. wij hadden leren dingen ook in een soort garageachtige ruimte en er waren dingen waar schimmel op was gekomen. een riem onder andere en suede laarzen.
maar misschien is jullie garage wel helemaal droog hoor dan niks gezegd

3 likes

Body weight updates van fitfluencers die zwanger zijn? WHO cares? Ja je komt aan je bent zwanger

3 likes

Dit is ook echt mijn dag vandaag. Ik heb dat eigenlijk nooit, ik kan normaal gesproken mezelf echt uren vermaken met lezen/kleuren/schilderen/whatever. Maar nu ben ik overal te onrustig voor en ik heb nergens zin in.

En bij alles wat ik zou kunnen doen, heeft mijn hoofd weer een reden bedacht waarom het niet handig is om nu te doen. Dus ik blijf een beetje hangen in domme spelletjes doen op een tablet en scrollen op mijn telefoon terwijl ik me heel onrustig voel en iets wil doen (maar wat???).

3 likes

Zo irritant he!! Vooral die besluiteloosheid, gek word ik er van. Heb gelukkig nog wel iets uit handen gekregen… jij?

1 like

Ja precies! Ik kan me genoeg bedenken, maar ik vind niks een goed idee. Mij is het helaas nog niet echt gelukt, maar ik ben zo iemand die om 22.00 uur de motivatie krijgt om mijn hele leven te fixen :sweat_smile:.

3 likes

Ook herkenbaar :joy::joy:

3 likes

Moet hij dan niet verhangen worden of geschuurd of gesmeerd?
Super irritant, vooral voor je buren :weary:

1 like

Wij hebben dit ook maar in de winter klemt die en in de zomer zit die te wijd :sweat_smile:. Dus ik durf het ook niet te wijzigen. Gelukkig gebruiken we zelf altijd de achterdeur, dus tis alleen voor de appie en bezoek.

Ja klopt, dat schijnt hier ook te zijn maar we wonen er nog niet zo lang dus ik heb het nog niet meegemaakt in de zomer. Alleen op te lossen met hele nieuwe deuren denk ik maar daar moet ik nog even voor sparen. De buren hebben het :sparkles: gelukkig :sparkles: ook bijna allemaal gezellig

De foto op de homepage van de Belastingdienst. Wie zijn deze mensen van elkaar, wat is de setting, wat zijn ze aan het doen? En vooral: hoe moet dit een natuurlijke situatie voorstellen?

Kan niet inloggen want druk, begrijpelijk en prima, maar deze foto …

1 like

Via de app is het supergemakkelijk. Heb het vanochtend gefikst in 1 minuut haha

5 likes

Ja de app kun je niet altijd gebruiken, wij moeten het ook via de site zelf doen.

3 likes

Ugh ik moet reels maken op instagram voor mn werk, maar de laatsts tijd loopt die app zo vaak vast. Nu ook weer, heb al 3x dezelfde reel opnieuw gemaakt. Irritant.

App kan niet voor mij, moet via website. En dat is verder prima, net zoals dat het nu niet lukt om in te loggen, maar daardoor zag ik dus wel de hele tijd die foto. Echt … wat doen ze, wie zijn ze van elkaar, wat gebeurt hier? :joy:

26 likes

Ik bestel elke week bij de appie en heb vorige week al m’n kraskaart producten erbij besteld a bijna 30€. Nu was er een technische fout waardoor je die alsnog moest betalen ipv dat de gratis waren en kreeg je tegoed voor je volgende bestelling. Naja dat vond ik al kut want ineens 30€ meer aan boodschappen maarja.

Nu wil ik bestellen, maar door dat tegoed wordt mijn bestelling nu telkens geannuleerd omdat ik volgens appie niet over die drempel van 50€ kom :skull:
Nee vrienden, door jullie tegoed / fout vorige week?
De chat zegt: de oplossing is dan om voor minimaal 80€ te bestellen, maar dat wil ik niet en heb ik niet nodig komende week🙉

1 like

Ik vond het ook een domme oplossing, je krijgt je statiegeld van kratten etc wel gewoon overgemaakt dus hoezo kan dit dan niet daarbij. Geef gewoon m’n geld terug.

3 likes

Ja en ik kan nu dus niet bestellen / gebruik maken van m’n BETAALDE Bundel tenzij ik minimaal 80€ bestel…
want je kan niet kiezen om je tegoed niet te gebruiken…

1 like

Ja echt slechte service.

3 likes