Haha oh bestaat dat ook ja? Mijn ervaring is juist dat mensen veel te lui zijn om die te typen dus ik kan me het bijna niet voorstellen Mensen zijn bijzonder haha!
@PiuPiu oh ja dat is ook irritant, mensen denken ook vaak niet 2x na heā¦
Haha oh bestaat dat ook ja? Mijn ervaring is juist dat mensen veel te lui zijn om die te typen dus ik kan me het bijna niet voorstellen Mensen zijn bijzonder haha!
@PiuPiu oh ja dat is ook irritant, mensen denken ook vaak niet 2x na heā¦
Mijn Trumpfan collega zei vandaag dat ze heel veel mensenkennis heeftā¦
Het is een accent aigu, geen dāaigu !
Haha ja dat heeft mijne ook vaak
Ook zo mooi als die dan de mensen moet bellen, zijn ze vaak even van hun stuk als het een man is met zware stem
De geur van wiet. Een van onze buurjongens rookt ineens standaard elke avond een joint in de tuin en ik vind het zo fucking ranzing. Kan niet eens de was buiten laten hangen tot ās avonds omdat die ranzige geur er dan in zit.
Ik ben gisteren voor het eerst sinds 100 jaar weer naar de sportschool gegaan en ik heb niet heel veel armoefeningen gedaan, maar het is gĆŖnant hoeveel spierpijn ik nu in mān bovenarmen heb
Als je het wilt delen: hoe ging het vandaag?
Caravans met airco. Wat een kutgeloei de hele dag door.Terwijl ze zelf op het strand liggen.
Verkeerd soort mens
Volgens mij moeten die accenten de functie hebben dat ze de klemtoon aangeven, want anders zouden mensen het als VAjen uitspreken (met een uh klank voor de letter e). Slaat alsnog nergens op natuurlijk.
Mensen die midden in de nacht hele gesprekken voeren op straat stilstaand??? Ziek hinderlijk als je met je raam open slaapt.
Eens. En vannacht hadden we er ook weer een die nog even pizza dozen oid ging verscheuren en daarna zān papierbak naar de hoek van de straat ging brengen om half 2 ās nachts. Zo vervelend als het zo warm is en iedereen sowieso zān raam open heeft.
Huh echt? Bij āvuilnisbakā staat toch ook geen accent waar de klemtoon ligt? Dat zijn dingen die je gewoon leert toch?
Jaa elke taal heeft zn eigen āritmeā qua waar je de klemtoon legt, daarom is juist bij namen zoān accent soms nodig omdat je het anders volgens het ritme van je eigen taal zou uitspreken
O dat klinkt heel logisch ja! Bij Hendrik-Jan was dat nog niet nodig
Ook dat kun je verschillend uitspreken
Jaa maar dat doe je dus niet omdat die uitgesproken wordt volgens het Nederlandse ritme
Nou mijn ouders zijn toch echt Nederlands maar door hun dialect zeggen ze dat heel anders dan jij
Oke prima
Ik heb het echt geprobeerd maar ik zie echt niet hoe de fuck je hendrik-jan anders kan uitspreken