Waar erger je je aan? #20

Kun je niet een voorraadje shampoo/wc papier/wasmiddel inslaan? Dat is zoiets dat je altijd wel nodig hebt en lang houdbaar is.

Ja ik bestel dat soort dingen echt nooit zonder bonus korting :sweat_smile:, dus dat vind ik alsnog zonde van m’n geld

6 likes

Heeft AH geen klantenservice (met like, mensen die je kunnen helpen)? Dit moet toch wel te fixen zijn

1 like

Loop ff langs de balie, dan pin je het retour

1 like

Whaha, wat in me opkomt is dat het 2 koppels zijn en beide hebben 1 kind en de oma’s zitten naast de kleinkinderen op het bankje. Maar het ziet er heel random uit ja.

2 likes

Dat het zó vaak over poep gaat? Hier op dit forum lijkt het ook wel het favoriete onderwerp maar ik hoef daar echt NIKS over te weten of lezen. In podcasts gaat het óók al vaak over poepen, why? Ik skip dat stuk dan altijd.

16 likes

Luister je Vlaamse podcasts toevallig?

2 likes

ik vind dit ook zo walgelijk, op het forum en ook wanneer ik het in het echt hoor. ook van die mensen die voor de grap vragen ‘was je poepen?’ als iemand even weg is ofzo omg hou oppppppppppppppp

9 likes

Aan de monteur die mijn slimme meter kwam vervangen. Hij was nors, kortaf, zei constant ‘mevrouwtje’ en mijn gang ruikt een uur na zijn vertrek nog steeds naar zijn bedwelmende aftershave.

2 likes

Paar weken roep ik al dat ik de zilveren Samba’s wil, in NL nog niet in mijn maat gevonden. Ben ik in Belfast en zijn ze er in mijn maat; interne paniek of ik ze wel echt wil en of ik er niet mee voor joker loop. Ik ben vreselijk.

5 likes

Koop ze, je hebt ze nodig voor in mei! :mirror_ball:

3 likes

Jaaa 🪩 100% de aanleiding ook waarom ik ze dacht nodig te hebben.

1 like

Ik was op vakantie (binnen Nederland) en ik had mijn gezichtszonnebrandcreme niet meegenomen maar toen was er ineens veel zon en toen heb ik even bij een drogist een andere zonnebrand gekocht en een paar dagen gebruikt. En toen kreeg ik meteen een grote puist op mn wang die nog steeds niet weg wil :angry:

En een tweede, gerelateerde ergernis: mn favo gezichtszonnebrandcreme (de eerste en enige waar ik geen puisten van krijg) is sowieso al duuuur, maar sinds vorig jaar ook niet meer bij fysieke winkels te koop dus nu moet ik hem steeds bestellen bij vage webshops :angry:

2 likes

Ik update mijn telefoon nooit, want ik hou er niet van als het er anders uitziet maar nu moest ik wel en ik ben ineens 8 versies vooruit gegaan en heel mn telefoon ziet er anders uit en ik vind het stom.

Waarom is het camera icoontje nu zo lelijk bijvoorbeeld?

12 likes

Haha ik ben nu al we een beetje gewend maar ik was zoo boos. Alsof een kleuter een iOS ontworpen heeft

8 likes

Ja het lijkt op een of andere manier op het Dashboard van the Sims 2 of 3 dat ik speelde toen ik 15 was ofzo haha? Zo’n gedateerde maar tegelijkertijd kinderachtige look idd, de kleuren zijn ook Heel Erg Lelijk vind ik.

5 likes

Ja en alles werkt ook kutter vind ik. Erover praten is alweer slecht voor mijn hart

4 likes

Met het risico dat ik als een ondankbaar wicht ga overkomen: de karigheid van het eten als ik bij mijn vader en zijn vrouw ga eten.
Ik at daar afgelopen weekend een avond met mijn 2 kinderen en we aten dus met 3 volwassenen en 1 peuter 2 zakken diepvriesmaaltijd (zo’n zak van Iglo met bevroren shit die je 10 minuten moet roerbakken met 2 eetlepels water erbij en dan heb je een maaltijd) en een halve courgette in blokjes in wat olie gebakken ‘voor de extra groente erbij’. Mijn vader wist het trouwens ook nog te presteren om die maaltijden te laten mislukken, hij had er veel teveel water bij gegooid en ze waren beide aangebrand.
Vorige keer dat ik er at aten we een ‘ovenschotel’ wat uiteindelijk een niet heel groot gebakken ei met een klein zakje van die Chinese wokgroente van de supermarkt er doorheen bleek te zijn.
Mijn vader beweegt bijna niet dus verbrandt ook niks, en zijn vrouw is echt heel mager. Ik voel me altijd een veelvraat als ik daar ben maar ja ik heb 2 kleine kinderen (waar ik de hele dag mee in de weer bent) en ik geef borstvoeding dus ik red dat gewoon niet op zo’n muizenhapje.

13 likes

Oh wat afschuwelijk. En 1 zo’n maaltijd is toch maar voor 1 persoon? Ik zou hierna ook echt nog veel trek hebben.

5 likes

Ja klopt, 1 zak is een maaltijd voor 1 persoon indd.

2 likes