In Tilburg heeft Huize Geers ook heerlijk ijs met aparte smaken: chocolade olijfolie, framboos-rozemarijn, tonkaboon, abrikoos-lavendel, citroen-tijm, yuzu-pandan bijvoorbeeld. En van de “simpele” smaken is de smaak zo heerlijk en puur. Assortiment wisselt geregeld, alleen in de zomer verkrijgbaar.
Van der Poel in Twente! Of San Marco in Amersfoort.
Omggg neee joh
Salute in Zwolle en inderdaad ook Van der Poel
Intelligentia in Eindhoven heeft iets van 20 vaste smaken en 10/15 wisseldende en apartere smaken.
Ja, Davids Gelato in Gouda, mn lieveling is witte chocolade rozemarijn ijs! Is wel randstad, maar moest m toch ff noemen haha
Ijsie prima in Callantsoog is echt awardwinnig heerlijk
Ik vind dat zo jammer van chocolaterie ijs, dat het een seizoensproduct is. Ik reed laatst nog langs Van Soest in Amsterdam op een mooie dag, toch even gespiekt of ze er niet al klaar voor waren maar helaas. Ik sla al jullie tips op in mijn google maps IJSlijst!
@Hihalarisch IJsie Prima forever
mijn lievelings zijn spiced coffee en seaside delight
Ja zo heerlijk!! Ander schepijs is het mij niet meer waard
Ik ga even over naar een ergernis want deze griep is echt heel irritant. Ik heb al een week koorts die wegzakt en terugkomt.
Luciano in Zandvoort!
Ik vond het al zo raar dat ik me na 1,5 dag spierpijn en koorts alweer beter voelde, maar als ik dit lees is dat een beetje voorbarig dus misschien
.
Ja dit heb ik ook 2x gehad, dan deed ik teveel en de volgende dag weer hartstikke ziek, en de dag erna weer kiplekker, en dan weer ziek.
Het hoofd van Lidewij de Vos.
Sowieso vind ik het irritant dat er verkiezingsposters hangen met de landelijke politici erop.
Ja heb echt zin om tegen die borden aan te rijden met die rot kop van haar
Beugels van bh’s die stukgaan aan het begin van je werkdag en dat je dan jezelf urenlang aan het prikken bent. En dan ook nog eens cupmaat watermeloen hebben waardoor een nieuwe al gauw zo’n 80 euro kost ![]()
Ik zag haar langs de snelweg met een hitlersnorretje, paste perfect bij haar hoofd eigenlijk.
Hier ook allemaal beklad
Hier ook. Liep er echt gniffelend langs vanochtend.
Er is een nieuwe collega in mijn team en hij zit zó in mijn allergie. Hij lijkt constant bevestiging/aandacht te willen, maar dat is super afleidend. Nu merk ik dat ik hem negeer en een soort non verbaal duidelijk wil maken dat hij stoort af en toe in de hoop dat hij wat minder wordt, maar eigenlijk vind ik dit weer heel kut van mezelf want het is gewoon onaardig. Weet alleen echt niet hoe je zoiets aankaart. Wat is leuke small talk en wat is te veel? Hoe zeg je dat het afleidt als iemand stretchoefeningen gaat doen op de grond als je in een meeting zit?!