Ik erger me aan de NOS die de laatste dagen meerdere artikelen heeft gemaakt over de invloed van de oorlog in het midden-oosten op het WK voetbal. Ligt daar nu echt de prioriteit in verslaglegging?

Ik erger me aan de NOS die de laatste dagen meerdere artikelen heeft gemaakt over de invloed van de oorlog in het midden-oosten op het WK voetbal. Ligt daar nu echt de prioriteit in verslaglegging?

Dat ik altijd de tenaamstellingscode van mijn auto kwijtraak.
Ik ga weer met de komende verkiezingen op een stembureau werken, daarvoor krijgen we een online training, instructies en indeling via een portaal. Maar wat is het nut dat mijn mede-stembureauleden mijn volledige naam, telefoonnummer en emailadres krijgen?
Dit is toch gewoon een datalek als er geen doel is.
Wordt echt tijd dat nos sport af wordt geschaft
Weer een systeem waar geen vrouw over meebeslist heeft. Dit is toch een recept voor ongewenst contact of misschien zelfs stalking.
Echt een ziek luxe probleem maar dat mn iphone en airpods andere opladers hebben. Zooooo irritant vind ik dat.
Ja ugh, zo onhandig.
RIP me met nog een iPad met een andere lader, moet serieus 3 laders hebben ![]()
Das helemaal kut ja! De ipad van mn kind gelukkig zelfde (oude) lader als mn airpods dat scheelt dan weer maar wat een gekloot
Ook als je iemand om een lader vraagt, ja oude of nieuwe lader? Wat een toestand ![]()
Nee maar je mag toch sowieso niet zomaar persoonsgegevens verspreiden als daar niet expliciet toestemming voor is gegeven. Heb net cursus privacy gehad, en in dat geval is dit gewoon een datalek. Tenzij je hier toestemming voor hebt gegeven en je elkaar moet bellen oid (dat doel moet dan ook wel duidelijk zijn), maar dat haal ik hier niet uit.
@Drosera misschien even melden bij autoriteit persoonsgegevens?
Omg was dat bij de Kia in Breda, want ik had vanochtend precies hetzelfde ![]()
![]()
Nee haha ik woon in België
Dat er nu alweer teken zijn
Ik heb dat ook, ja! Mijn iPad is usb-c, mijn telefoon is lightning en m’n AirPods lijken op lightning, maar dan net een stukje smaller ![]()
Mijn kind was toe aan een nieuwe refurbished iPhone en we hebben expres eentje uitgezocht die op usb c kan ipv dat gekke kabeltje wat de voorgaande had
Kun je tenminste overal opladen
odido, eerst gegevenslek en nu storing met mijn wifi omg hou op
Aan mijn tyfus hooikoorts. Ik heb gelukkig geen jeukende ogen, maar mijn keel voelt zo dik aan. Ik heb het gevoel dat ik langzaam in een pad verander
Wij roepen hier de hele tijd tegen elkaar ‘Niet poetsen!’
Ook overal een zonnebril op ![]()
Wat heeft schoonmaken met hooikoorts te maken? Of dwarrelt er dan stof op waardoor het erger wordt?