Ja ik vroeg het me ook af haha. Wij (aka mijn vriend) stofzuigt/ poetst juist vaker in deze periode anders sterf ik helemaal.
Met afstoffen kan je wel de pollen in je muil poetsen. Maar met andere schoonmaak activiteiten heb ik niks gemerkt
Oh sorry in de ogen wrijven noemen we hier in de ogen poetsen
Dan krijg je daarna nog meer last hoewel je tijdens het wrijven denkt aaaah lekker
Dat had wel wat duidelijker gekund ![]()
Ik ben een gekwetste hond.
Ik heb me ziek gemeld vandaag want ik heb zoveel last van mn buik. Ik kan amper rechtop staan. Maar het zijn geen menstruatiekrampen. We zijn zaterdagavond uit eten geweest en nu hoor ik van meerdere mensen dat ze zich beroerd voelen. Je zou denken dat je dan al eerder klachten krijgt toch? Was vergeten wat een rotgevoel het is om je kotsmisselijk te voelen.
Er heerst nu ook een soort griep met misselijkheid, beterschap!!
Ja ik ben tijdens mn griep van een week of 3 geleden echt heel misselijk geweest. Beterschap!
Dankje, het is nu gelukkig iets afgezwakt.
Waarom gooi ik altijd de verpakking direct weg waar de instructies op staan wanneer ik iets in de oven heb gegooid
(ja die kan ik er gewoon weer even uithalen maar gewoon irritant haha en elke keer weer)
Ja echt godzijdank voor de AH app waar ze de instructies ook zetten bij het product.
Een poosje geleden heb ik hier op het forum neergezet dat ik niet door een zelfscan kwam. Maar nu krijg ik steeds een steekproef ook als ik de scanner al weg kon zetten. Daarna scan ik mijn pas en die is waarschijnlijk gekoppeld want krijg dan wel steekproeven. Ben in staat om mijn klantenkaart te verwijderen en een nieuwe kaart aan te vragen.
Nu het over de AH gaat: dat je premiumbonus niet werkt icm een bonusaanbieding (hoewel dat wel zou moeten) ![]()
De bruiloft in Kaapstad gaat niet door, nu zit ik ff te kijken om mn ticket om te boeken is godverdomme 420 euro!!! Kolere zeg
Gelukkig heb ik geen dure jurk aangeschaft
Geintjeeee
Waarom is het afgelast?
Haha godzijdank zouden zij hier gewoon in een weiland trouwen ![]()
Ja wat is de juice
Ik zit in een babyshower app en nu stuurt de host een voice memo van 11 (!!!) minuten. Doe normaal.
Dat is mogelijk nog kutter dan de hele babyshower zelf
Door het gedoe in het midden oosten. Mn familie woont daar nml