Waar erger je je aan? #20

Ik hoor echt ZO slecht waar mensen incl. Ikzelf de klemtoon opleggen bij verschillende woorden. Echt ik hoor dat gewoon niet?

5 likes

Ik heb nu sinds lange tijd weer super kort haar en was vergeten hoeveel duidelijker ik zweet op m’n hoofd voel met deze lengteđŸ„Č

De uitspraak van Hendrik is al met de klemtoon op Hen. Dus als je het verkeerd wilt zeggen wordt het henDRIK, en dan klinkt het een beetje Frans indd.

2 likes

Het ging om Hendrik-Jan, daar ligt ie op JAN en niet op HEN.

1 like

Dat mn blow-out na 10 minuten alweer uitzakt, zelfs met haarlak

4 likes

Ging volgens mij heel goed!! Waren ook echt leuke vrouwen. Voelde me snel op mijn gemak. En vind het ook heel leuk van mijn werkgever dat ze dit doen. Voelde me iig wel serieus genomen

30 likes

Ja het is soms bijna knap inderdaad
De klemtoon lijkt soms op geen enkele lettergreep zelfs, heel apart

2 likes

Maar wat had je aan?

2 likes

Mijn oven is ermee gestopt terwijl ik tartelettes aan het bakken was. Echt goeie timing

2 likes

Ja idd hoe kan ik dat vergeten :joy:

Dit. En toen heb ik nog 10 minuten lang alle schoenen die ik heb aangehad. Begon met roze platform sandalen maar die vond ik een beetje ordinair en overdreven misschien. Uiteindelijk voor een zwarte leren ballerina gegaan waar ik nu nog blaren van heb terwijl ik alleen maar heb gezeten.

35 likes

Sexy, ik zou je aannemen

5 likes

Mijn moeder vroeg dus ook wat ik aan had. Dus ik stuurde haar die foto van die kimono. En ik vond het wel logisch dat ik daar iets onder aan zou doen. Maar mijn moeder zei ‘wel heel gewaagd’

34 likes

Haha zou wat zijn, je zorgen maken over hoe je je sleeve kan bedekken en dan wel die kimono aandoen zoals op die foto :laughing:

13 likes

Sinds een paar maanden hebben we een extra bed in een andere kamer (moet je wel de luxe van extra ruimte hebben) waar mijn man meestal slaapt. Hij snurkt door een neuspoliep maar ik sliep op een gegeven moment nauwelijks meer. Mensen hebben er vast een mening over en het was even wennen want zogenaamd ongezelig. Maar we slapen allebei zo veel beter nu.

23 likes

Wat een gezeik is dat. Lijkt me heerlijk om ieder je eigen slaapkamer/bed te hebben.

21 likes

Sowieso al die mensen met een mening hierover
Dan gaat de buurvrouw toch wel fijn naar haar snurkende partner luisteren

3 likes

Is ook heerlijk! En uiteindelijk is goede nachtrust echt het beste voor je relatie.

6 likes

Ik heb zoveel haaruitval, m’n jaarlijkse ruiperiode is vroeg dit jaar. Vooral na het douchen irritant als die haren dan zo op je plakken

6 likes

Same :broken_heart:

2 likes

Collega: hij stelt een vraag, ik geef het antwoord (iets dat al was afgesproken). Hij: oh weet ik niet, ga ik checken (:woman_shrugging:). Hij: oh nee dat kan ik. Ik: hebben we afgesproken zo. Hij: nou ik kijk volgende week, heb hier vandaag geen tijd voor :woman_facepalming::woman_facepalming:

4 likes