Waar erger je je aan? #20

Ik ook! Toch altijd fijn dat het blijkbaar de periode ervoor is en ik niet kaal word

1 like

Die haat naar mensen op een racefiets echt what the helly. Gewoon doorrijden en als ik dan :point_up_2:t4: doe bij het volgende kruispunt gewoon een milkshake uit het raam naar me gooien :sob:

Ga morgen iig twee milkshakes halen en kijken of die auto er staat en dan krijgt hij ze over zijn voorruit.

17 likes

echt fucking gestooord, vind je wraakactie nog heel verstandig. mensen zijn echt leip soms mbt wielrenners, never forget die minister die zwaargewond in het ziekenhuis terecht kwam en zelfs in coma lag omdat een wandelaar (die zelf op het fietspad liep & een route waar sowieso superveel gewielrend word) hem bij zn arm greep.
en mn lieve moedertje en haar vriendin zijn (toevallig in limburg) ook wel eens door n auto de weg afgereden voor echt 0 reden. groepen (mannelijke) wielrenners kunnen echt kut zijn maar mensen gaan echt te ver met hun haat projecteren op alles en iedereen op een racefiets

17 likes

Ik heb een vlucht met overstap en in het pakket wat ik heb geboekt zitten 2 maaltijden, alleen nu zijn er gewoon geen vega opties bij de eerste vlucht!?!? En bij de tweede vlucht zijn er 2 vega opties, maar ik moest een maaltijd aanvinken bij de eerste vlucht dus ik kan dan niet beide vega opties alleen bij de tweede vlucht doen, zo dom.

Even kijken of ik het na het boeken nog kan aanpassen, maar wat onzinnig en raar.

Ik had dit ook een paar maanden terug! Ik ben niet zo’n ervaren vlieger dus had er helemaal niet aan gedacht dat ik dat door had moeten geven, maar er waren gewoon 0 vega maaltijden aan boord haha.

2 likes

Ik ben op een Huttopia camping, helemaal fantastisch alles, maar WAAROM moeten ze overal van die kleine kut metalen bistro stoeltjes hebben.
Wie zit daar nou lekker op?

5 likes

Haha, ik ben net terug van een verblijf bij Huttopia en I feel you! Wij hadden in het huisje ā€˜betere’ stoelen die we naar het terras van ons huisje hebben versleept.

2 likes

Ik ben iemand die insmeren heel serieus neemt, goed smeren en elk uur herhalen enzo. Heb ik vandaag niet goed opgelet en 2 plekken op mijn rug vergeten en die zijn nu dus mega verbrand :cry: Zo fucking dom dit.

2 likes

Ik heb een Oodie gekocht omdat er een goede korting was. Je kan niet vroeg genoeg voorbereid zijn op de winter haha, ik ben echt een koukleum.
Dus ik dacht, toch maar even passen ook al is het zomer. En het is hier 24,8 graden binnen en ik heb dat ding al 5 minuten aan en heb het niet eens bloedheet. Ik had hem gekocht omdat iedereen zegt dat het zó warm is, maar hoe warm kan het in de winter nou zijn als ik nu nog niet zweet! Hij is ook heel lelijk maar goed dat wist ik al.

1 like

Ik heb m in de winter, met 17/18 graden ofzo, heel vaak aan gehad met blote benen er onder en dan had ik het alsnog warm, dus denk dat dat wel goed gaat komen haha. Maar sorry not sorry ik ben nu niet heel erg geneigd om m nu aan te trekken voor je om te kijken of ik het nu niet te warm krijg

Hahaha nee dat snap ik. Maar ik heb hem uiteindelijk een halfuur aan gehad ofzo en had het nog steeds niet te warm.
Nu is er ook wel iets mis met mij geloof ik, qua doorbloeding ofzo. Ik word in de winter vaak zó koud als ik stilzit, vraag me weleens af of dit normaal is. Ik woon gelukkig in een goed geïsoleerd appartement want als de temperatuur onder de 19 graden komt krijg ik het echt niet meer warm zonder minstens 6 lagen kleding.

Ik gebruik Clue op mn menstruatie/cyclus te tracken en je kan ook allerlei dingen aangeven zoals je stemming/ā€œgeestā€/slaap/pijn etc en ƩƩn van de dingen en die je kan aangeven is ā€œpmsā€

??? Dat is toch dom, dat is toch niet ƩƩn ding dat onderscheidend is, maar juist de som/het samenspel van verschillende klachten? :face_with_symbols_over_mouth:

(ik ben gisteren ongesteld geworden en al een paar dagen HEEL BOOS en dit ergert mij nu ook).

5 likes

Ik heb mijn wenkbrauwen per ongeluk te dun geƫpileerd en ik vind het zo kut

3 likes

En je kan zo veel dingen aangeven, maar niet gewoon chagrijnig, die andere dingen dekken de lading niet.

3 likes

Ja ik voel mij vaak niet gezien door de clue app :cry:

1 like

@Acculader hebben jullie stardust al geprobeerd?
Daar kan je heel veel kiezen, o.a. irritable, rage, self critical en bv ook wat je cravings zijn. De app ziet er ook heel mooi uit!

printscreen

2 likes

Ja, ze zouden ook dramatisch moeten toevoegen :laughing:

@Cam ziet er wel tof en beter uit, alleen heb ik nu al een paar jaar data opgebouwd, dus weet niet of ik zin heb om over te stappen. Anderzijds, mijn cyclus is vrij regelmatig dus zo veel maakt het niet uit.

4 likes

Had iets op Vinted verkocht. Ik breng het altijd naar een telefoonwinkel, gaat altijd goed. Nu heb ik afgelopen vrijdag een pakketje gebracht en op de toonbank gelegd, de man achter de toonbank gaf een gebaar dat het zo goed is en ik kan gaan. Nu is het zondag en nog altijd geen melding dat het gescand is… volgende keer blijf ik er bij staan :woman_shrugging:

3 likes

Dat mijn cyclussen ineens vet lang zijn geworden (vermoed door het, tijdelijk, gebruik van betablokkers) maar dat ik uiteraard de dag voordat ik ga kamperen ongesteld word. Echt, ik haat het soms zo intens om een vrouw te zijn.

8 likes

De krentenbaard was weg dus we konden gelukkig vliegen. Maar hij is nu weer terug! Mogen dus nu niet meer in het zwembad. Dokter is langs geweest en ze heeft weer medicatie. Maar wat is krentenbaard kut zeg!

5 likes