Waar erger je je aan? #20

Ik weet niet wat er hier in het Franse water zit, maar ik krijg m’n haren gewoon niet schoon gewassen. Met geen enkele mogelijkheid :weary::weary:

Edit: shit heb ik misschien mijn shampoo en conditioner omgewisseld in de mini reis verpakking…

31 likes

Sorry, maar ik moet lachen om je edit. Zou mij ook kunnen gebeuren, haha.

7 likes

Hahaha ja ik kan me haast niet voorstellen dat het door het water komt… i’ll report back tonight.

3 likes

Haha een vriendin van mij heeft ook een kind met zo’n naam. Ik kan die naam maar niet onthouden maar ik heb een soort ezelsbruggetje want ik weet dat het rijmt op toffee. Als ik dan denk oh god hoe heet dat kind ook alweer dan denk ik toffee toffee…lol

1 like

Hahaha zo stond ik laatst op de camping mijn haar te wassen, werd een méga stroeve bedoeling. Dus ik aan het flesje ruiken (zo’n anoniem zelfgevuld flesje, zat nog in m’n toilettas van vorig jaar) maar dat rook gewoon lekker en bekend. Half uur later bedenk ik me opeens waar die geur van is, had ik m’n haar met wolwasmiddel staan wassen :sweat_smile:

47 likes

ik ben nu wel heel benieuwd hoe dat kind heet want welke naam rijmt er op toffee??
loffee?
andré?

1 like

Kan goed hoor, zit chloor in het Franse leidingwater. Mijn haar was ook niet schoon te krijgen zoals thuis. I just gave up hahaha

Hé kut haha! Ik heb nog even naar mn flesjes gekeken maar volgens mij zit het wel goed in de flesjes… shampoo is veel vloeibaarder dan de conditioner. Wil gvd één mooie vakantie foto zonder vet haar :joy::joy:

Herkenbaar haha en het zwemmen gaat ook niet bijdragen. Misschien keertje je haren wassen met flessenwater dan? :stuck_out_tongue:

Haha ik ben ook wel benieuwd. Noé?
Ook echt zo’n trendnaam nu

2 likes

Best veel toch. Romee ook bijvoorbeeld maar denk niet dat het oke is als ik die naam hier neerzet.

1 like

Water in Frankrijk kan ook nog wel eens heel kalkrijk zijn. Helpt ook echt niet mee.

1 like

Dat hoeft ook helemaal niet maar de naam die je nu noemt rijmt toch niet op toffee?

(André ook niet trouwens haha)

1 like

Hoe rijmt Romee (en André) níet op toffee?

Toffee = toffie uitgesproken toch

1 like

Niet in het Nederlands

7 likes

Ja het eindigt allemaal op ee maar wil iets rijmen moeten er toch wel meer klanken gelijk zijn dan alleen de laatste
Want dan hoeft @Jumpsuit niet zoiets specifieks te onthouden waar het op rijmt dan kan ze ook gewoon aan de zee denken

3 likes

Ja idd, omdat het dan rijmt op zee :joy:

1 like

Ik vind romee en en toffee wel rijmen? Of spreek ik toffee verkeerd uit. Romey, tofey

2 likes

Ik snap wat je bedoelt. In het Nederlands wat ik dacht in elk geval niet 🫣

1 like