@SuperCoolePinda vindt dat kinderen rijmt op eieren
ik had het van de van dale site met wat rijmt er op toffee
De beste rijmwoorden voor toffee ; acne · André · Andrée ; ante · axé · chartae ; Dédé · deejay · dengue · display · dj ; djahé · djembé ·
ik vind het wel tellen als rijmen, schijnbaar rijmt iets als de klemtoon van het woord gelijk is.
Dan neem ik het te strikt haha want in mijn hoofd rijmt er op dat soort woorden niks
Bedankt voor het delen ![]()
Maar kinderen en eieren hahaha dat vind ik niet vergelijkbaar met toffee en romee bijvoorbeeld
@Gelatelli ja haar naamt eindigt op zoân aigu e. Al wordt die naam ook geschreven met dubbel e.
Hou op ik was 9 en ik wist dat je dit ging zeggen maar daardoor weet ik 100% dat toffee en RomĂ©e niet rijmen want feeâ mee. Gaat om de lettergrepen. Nuance qua sinterklaasgedichten eindrijm dan. Volgens andere rijmregels rijmt het wel weer
Zeg je het op zân Engels als toffie dan komt daar idd de verwarring vandaan
Jongens als het voor @Jumpsuit rijmt en werkt als ezelsbruggetje is het toch helemaal top, waar hebben we het over.
hahha wel ontopic want ik erger me dood aan dingen die net niet rijmen en dat mensen dan zeggen van wel. bijv bomen - lopen of romee - toffee. ik vind NIET dat het dan rijmt dus zulke abominaties in sinterklaasgedichten irriteren me bijvoorbeeld ook elk jaar
Maar die zijn ook wel echt af als er slechte lachwekkende rijm in zit vind ik ![]()
Ik spreek toffee uit als toffey uit niet als toffie.
Misschien spreken die mensen Romee ook uit als Romie en rijmt het dan op toffee toffie
Het is 2025, kan gewoon
Dit is gewoon valsspelen
DRIE fruitvliegjes in mân wijn ![]()
Nothing beats a Jet2 Holiday!
Iemand in de bus die zonder ontbijt op of tanden te poetsen de hele tijd zit te gapen
![]()
Gatver het ruikt hier naar ongewassen pubergaapsel ![]()
Aannemers die hun werkbus vol op trottoir parkeren waardoor je als voetganger er niet langs past, echt asociaal, je zou maar in de rolstoel zijn/slecht ter been/met kinderwagen dan is dat helemaal rot. ![]()
Ik woon naast een bank met pinautomaat en ook al is er in de straat genoeg parking, mensen zetten hun auto graag pontificaal voor de inrit van de parking achter mijn huis want âiS tOcH mAaR tWeE MiNuTeNâ.
Zo dus ook vandaag, dus ik toeter, en nog eens. En nog eens. Ik zie niemand bij de pinautomaat, dus ik loop effe de bank binnen, maar ook daar geen chauffeur van de witte Dacia.
Komt de chauffeur ruim twee minuten later uit de andere richting aanwaggelen met de woorden âoverdrijf niet zo ik was twee seconden weg en ik dacht dat je hier wel door zou kunnenâ. KKWIJF JE STAAT HALVERWEGE VOOR DE INRIT HOE DAN
Normaal zou ik mijn shit niet zo verliezen maar ik was op de terugweg van de dierenarts met mijn zieke kat en ik had echt geen zin in plas in de draagmand (ze heeft plasproblemen) dus ik heb de chauffeur verrot gescholden ![]()
Al die standaard Lowlands fotoâs en filmpjes van groepjes vrouwen in crop tops en mini zonnebrilletjes hippe dansjes doen in een mensen massa. En dan een soort pakkende tekst eronder. Continu. Precies. Dezelfde. Soort. Fotoâs.
Heb je iemand in België wel eens een kankerwijf genoemd? Is dat minder acceptabel bij jullie? Lijkt me echt vet om dat in België te horen haha
Ja dit is vergelijkbaar met van die groepen meisjes die vroeger naar Primark gingen en met 20 tassen thuiskwamen maar eerst nog in een groepje met die 100 tassen moesten poseren voor een kutfoto.
Oh en The day(s) after LL-posts zijn ook cringe.