Denk ongeveer zoooo
Onze meid is wel viraal gegaan met haar after TikTok filmpje! Ik weet ff niet meer hoe ze heette hier en wellicht is dat ook niet de bedoeling meer die ene forummer van vroeger die bij de Supertrash werkte en in Utrecht woont.
Trenchcoat!
Dj pepita queen?
Ojaaaaa
Deze komt ook steeds op mijn fyp voorbij echt kapot cringe
Die opmerking kreeg gewoon meer dan duizend likes
Hahahahah oei
Er zijn super veel reacties weg volgens mij. ![]()
Heette zij niet Amy of was dat een andere forummer?
Welke tiktok/tiktokker is dit, ben nieuwsgierig haha
Nee, maar lijkt me sowieso niet de bedoeling dat we haar echte naam hier neer gaan plempen
Ooohja ik herinner me haar weer! Maar weet niet hoe ze op Tiktok heet ![]()
Waarschijnlijk moet dit in het ik voel me oud-topic maar ik snap deze opmerking nooit. Wat is de backstory en wat bedoelen mensen dan met zo een comment?
Ik zie de eerste adventkalender unboxings alweer voorbij komen
![]()
Yaaaayyyy!
Omg hoop op weer zo’n belachelijke P Louise kalender met 5 nude oogschaduw paletten!
Dj pepita queen is iemand op insta en mensen vinden haar op haar lijken haha
Jij zit toch niet te wachten op AliExpress-sieraden voor My Jewellery-prijzen? Of op nagellakjes in kotskleurtjes.
.
In mijn woonkamer is het altijd fulltime herfst met een tikkeltje Halloween, maar ik erger me kapot aan die heel goedkoop aandoende accessoires die in steeds meer Nederlandse winkels opduiken. De kwaliteit is zo slecht en de afwerking van veel dingen is vergelijkbaar met de kleurplaatinkleurkwaliteiten van een peuter. Nu koop ik sowieso maar weinig decoratie erbij, vorig jaar een kussentje en twee jaar geleden een pompoenmok. Maar ik vind die So Low-aandoende meuk echt niet sfeervol in huis, eerder Temufying van je woonkamer.
Wat is luxe duur uitziende herfstdecoratie dan? Dat ziet er toch altijd cheap uit