Herkenbaar wij wonen tegenover de apotheek. Genoeg parkeerplaatsen maar tegenover de gezamenlijk inrit heb je een muur waar mensen hun apotheek medicijnen kunnen ophalen. Elke dag staan er precies auto voor. Ik wordt er zo tyfus gek van elke keer dat ik dagelijks niet in of uit de inrit kan rijden. Want dat kost ook maar 2 minuten! Rot op
Ik heb haar kankerwijf genoemd ja. Geen idee of het minder acceptabel is, misschien eerder gewoon een verrassend scheldwoord?
Het ergste wat ik ooit tegen iemand geschreeuwd heb is “ik hoop dat jij en je hele familie kanker krijgen” toen iemand mijn parkeerplaats bij de Ikea jatte maar TO BE FAIR dat was heel kort na de zelfmoord van mijn vader dus ik dan mag je wel effe los gaan vind ik.
Ben heel benieuwd hoe dit klinkt in het Vlaams
De influencers die ik volg hebben ook allemaal dezelfde filmpjes. Eerst knuffelend dansen met gratis drank en allemaal luxe van de glamping en daarna drama-foto’s van de verschrikkelijke kater. En het was DE WEEK VAN HUN LEVEN.
Onze meid is wel viraal gegaan met haar after TikTok filmpje! Ik weet ff niet meer hoe ze heette hier en wellicht is dat ook niet de bedoeling meer die ene forummer van vroeger die bij de Supertrash werkte en in Utrecht woont.
Trenchcoat!
Dj pepita queen?
Ojaaaaa
Deze komt ook steeds op mijn fyp voorbij echt kapot cringe
Die opmerking kreeg gewoon meer dan duizend likes
Hahahahah oei
Er zijn super veel reacties weg volgens mij. ![]()
Heette zij niet Amy of was dat een andere forummer?
Welke tiktok/tiktokker is dit, ben nieuwsgierig haha
Nee, maar lijkt me sowieso niet de bedoeling dat we haar echte naam hier neer gaan plempen
Ooohja ik herinner me haar weer! Maar weet niet hoe ze op Tiktok heet ![]()
Waarschijnlijk moet dit in het ik voel me oud-topic maar ik snap deze opmerking nooit. Wat is de backstory en wat bedoelen mensen dan met zo een comment?
Ik zie de eerste adventkalender unboxings alweer voorbij komen
![]()