Waar erger je je aan? #20

Nee

4 likes

Mijn vriendinnen en hun fucking thema feestjes :japanese_ogre: ik wil gewoon eens zelf bepalen wat ik aan wil. Zonder thema of kleur!!!

Sexy party geen thema aub

11 likes

Het zit wel diep die vriendinnen van je hè :skull:

1 like

Love it :heart:

2 likes

De prijs van birkenstocks (150 euro voor kurken sandalen, doe normaal)

Maar ik ga ze waarschijnlijk toch kopen

7 likes

Huh is die prijs zo gestegen in de laatste jaren? Ik dacht dat ze 40 euro waren ofzo

2 likes

I wish :sob:

5 likes

Mijn laatste Birkenstocks waren €50 geloof ik, maar diezelfde zijn nu €130 :flushed:
En je kan het prima verantwoorden want die vorige heb ik zeker 10 jaar gedragen, maar toch voel ik weerstand.

11 likes

Wauw! Ik vind €20,- al duur voor slippers.

Waren ze ook, ik schrok laatst ook echt enorm van de prijs, maar toch een paar gekocht omdat ze wel lang mee gaan en heerlijk lopen. En met mijn nogal moeilijke voeten is het ook heel fijn, een open schoenen zonder dat ik er meteen uitzie als platvloet, haha.

3 likes

Die van mij maar €12,50 (zo’n goede deal :cry:) in de uitverkoop bij het einde van V&D, denk ook zo’n 10 jaar geleden? Ik heb nu ook echt nieuwe nodig maar ik blijf het uitstellen omdat het prijsverschil zo groot is, terwijl de cost per wear ook met de huidige prijzen echt niks is.

5 likes

Bij mij gaan ze altijd maar twee seizoenen mee, dus dan is het echt belachelijk veel. Maar ik heb nu nepperds gekocht van de Primark voor 9 euro

Al die semi influencers die bij hun nieuwe huis zeggen ‘dit is mijn eerste koopwoning’.
Gast, allemaal informatie die niet nodig is maar vooral eerste zorgt voor ergernis.
Hoezo ga je ervan uit dat je meer woningen krijgt? En waren alle eerste woningen niet belangrijk?

1 like

Hoe ervaar jij de kwaliteit van de huidige Birkenstocks t.o.v. vroeger, is die hetzelfde? Ik lees veel verhalen van mensen die zeggen dat de kwaliteit slechter geworden is en dat ze steeds vaker vervangen moeten worden.

3 likes

Echt veel slechter, ik koop ze daarom niet meer

Ik ben nog niet de drempel over om er echt zoveel aan uit te geven :joy:

2 likes

Bij mij gaan Birkenstock zo snel stinken dat ik er ook niet langer dan 2 jaar op loop. Daarom vind ik ze de prijs ook niet meer waard.

Ik vind ze echt geweldig! Wel de suède versies. Ze lopen wel uit, maar zijn echt pantoffels die naar buiten kunnen.

2 likes

Slechte klantenservice. Ze zijn bijna 40 euro aan boodschappen vergeten bij mijn bestelling (tering irritant al, maar goed, je kan een keer een tas over het hoofd zien) en nu zit ik in zo’n klantenservice chat. Zegt die meid ineens “moment hoor”, zegt niet wat ze gaat proberen of uitzoeken en reageert nu al dik een halfuur niet meer. En nu erger ik me aan mezelf dat ik hier zo pissig om kan worden lol.

1 like

Iemand is tegen onze auto aangereden en heeft lichte schade gemaakt maar is vervolgens weggereden. Echt zo tering asociaal. We willen er ook niet echt zaak van maken want het is een oude auto en gaan het niet repareren, maar echt bizar dat je wegrijdt als je duidelijk tegen iemand aan hebt gezeten.