Yaaaayyyy!
Omg hoop op weer zo’n belachelijke P Louise kalender met 5 nude oogschaduw paletten!
Dj pepita queen is iemand op insta en mensen vinden haar op haar lijken haha
Jij zit toch niet te wachten op AliExpress-sieraden voor My Jewellery-prijzen? Of op nagellakjes in kotskleurtjes.
.
In mijn woonkamer is het altijd fulltime herfst met een tikkeltje Halloween, maar ik erger me kapot aan die heel goedkoop aandoende accessoires die in steeds meer Nederlandse winkels opduiken. De kwaliteit is zo slecht en de afwerking van veel dingen is vergelijkbaar met de kleurplaatinkleurkwaliteiten van een peuter. Nu koop ik sowieso maar weinig decoratie erbij, vorig jaar een kussentje en twee jaar geleden een pompoenmok. Maar ik vind die So Low-aandoende meuk echt niet sfeervol in huis, eerder Temufying van je woonkamer.
Wat is luxe duur uitziende herfstdecoratie dan? Dat ziet er toch altijd cheap uit
Echt enorm lullig.
Oh volgens mij was haar forumnaam toen ook iets met Amy dacht ik! Maar misschien zet ik verkeerd, dan is het zeker niet de bedoeling om met namen te gooien, excuse me!
![]()
![]()
Vanavond een werver voor een goed doel ook al hebben we zo’n aso nee nee sticker. En m’n vriend liet zich weer bijna ergens in praten dus ik heb ze onderbroken en gezegd (en gewezen): ‘we hebben een sticker en geen interesse, fijne avond’. Laat mij gewoon genieten voor een avond haha.
Wat is die tiktok dan die viraal ging kan iemand die delen?
Omg ik heb eerst dit LL filmpje gezien en nu opeens klikt het dat zij dat is! ![]()
Het kan zijn dat ik deze al eerder heb gepost maar ik vind het zo ergerlijk als webshops je een korting aanbieden als je inschrijft voor de nieuwbrief/eerste bestelling, maar vervolgens die kortingscode niet mailen
(nee, zit ook noet in de spam).
Maar voor hun onophoudelijke stroom aan nieuwsbrieven weten ze je mailbox wel te vinden.
Of je krijgt wel een code maar die is dan geldig voor de volgende bestelling
Ook stom lokkertje dan
Mijn nieuwe koelkast maakt echt een subtiel maar KUT geluid. En laat ik daar nu net super gevoelig voor zijn ![]()
en een open keuken/woonkamer hebben….
Geen idee of dit af te spelen valt ![]()
Ik vind dit niet subtiel hoor. Staat hij wel helemaal waterpas, of zit er ergens wat los?
Zo maar dit is inderdaad niet subtiel hoor haha. Klinkt alsof er iets wappert voor een ventilatortje oid (geen idee of dat kan).
Hij kan niet waterpasser dan dit, de pootjes gaan niet verder in. Zitten wel wat deuken onderin iets, zag ik dus pas een dag later toen ik ‘m aan mocht zetten. Maar dat lijkt voor zover ik kan zien niet het issue.
Heb al contact met bol maar dat gaat vooralsnog traag. Ik mis gewoon m’n 11 jaar oude die dit niet deed ![]()
. Is ook nog via een of andere regeling van m’n werk gekocht dus sowieso gekut als dit retour zou moeten en je kunt zoiets dan dus niet ruilen?! Hoe moet ik leven zonder koelkast?
Ja zo vind ik het dus ook klinken. Hij doet het niet 24/7 maar wel uren op een dag en sowieso nadat de deur open is geweest ![]()
OMG die pok ook steeds ![]()
Hmmm dan is het toch het koelsysteem, zit er iets tegen de leidingen aan de achterkant? Of idd wat los bij het ventilatortje.
Edit: ik weet ook niet wat het merk/model is, anders zou je daar nog even op kunnen zoeken of dit normaal is.