Waar erger je je aan? #20

Samsung en ik zie dit in de handleiding niet terug als ‘normaal’ geluid. Het ouderwetse aanslaan van een koelkast ken ik wel (hoewel de oude dat ook vrijwel nooit deed) maar dit duurt echt uren achter elkaar.

Heb trouwens in de berging (2 etages naar beneden) ook een nieuwe koelkast van hetzelfde merk maar ander type/energielabel en die hoor je dus precies niet :smiling_face_with_tear:.

Maar kan zelf sowieso niks verplaatsen over 2 trappen heen en die beneden is kleiner…

3 likes

Dat ben ik zelf denk ik in een poging m’n telefoon in de juiste houding te krijgen om het geluid op te nemen :rofl:

4 likes

Oooh haha gelukkig zou ik dan bijna zeggen

Verder klinkt het wel erg of ie opstijgt, is ie al goed op temperatuur? Misschien dat het morgen beter is

3 likes

Staat sinds donderdag aan dus is al op temperatuur. En het is ook niet meer bizar warm binnen…

2 likes

Mijn paar maanden oude koelkast doet dit ook ineens! Inderdaad met name nadat hij open is geweest, aan het einde van de dag. In de ochtend hoor ik het bijna nooit en ineens komt dat. Ander merk dan die van jou, dus dat is het niet. Soms lijkt het te helpen om hem te slaan, maarja dat is ook geen structurele oplossing. Heel irritant wel, zeker als je er op gaat letten.

Hahahaha sorry zie helemaal voor me hoe je die koelkast een paar keer per dag een dreun geeft

5 likes

De pepernoten lagen ook alweer in de AH :+1: Ik probeer nog te genieten van de zomer mensen :sob:

Dit is elk jaar in de derde week van augustus zo!

10 likes

Ik zit in m’n tweede week nieuwe baan. En ik wil graag werken en m’n best doen. Maar ik merk ook dat alles in m’n lichaam niet wil. Dit is niet geen zijn, veel verder dan dat. Het is zo slopend elke dag hierdoor vechten.

3 likes

Niemand houdt jou tegen om te genieten van de zomer hoor.

5 likes

Zit daar bij jou niet iets anders achter? Misschien ben ik in de war maar dacht dat ik je vaker heb zien posten over vrij snel na het beginnen dit gevoel hebben, onlangs ook dat je weer ging werken en hoopte het dit keer vol te houden.

Ja klopt. En daar doe ik samen met de psychiater ook m’n best. Maar het is niet weg of over. En leven is daardoor wel zwaar. Ondanks dat ik het graag wil.

1 like

Mijn ergernis is juist dat mijn (grote) AH gisteren nog geen kruidnoten in de winkel had liggen. Dat is wat mij betreft het enige lichtpuntje aan het einde van de zomer.

5 likes

Fijn dat je in ieder geval hulp hebt! Hopelijk helpt het en wordt het snel beter!

2 likes

Echt wel
Fucking pepernoten zien liggen (terwijl ik lekkere drankjes en snacks haal op m’n slippers om een heerlijke zomeravond te hebben in het park) verpest helemaal mijn humeur omdat ik dan direct naar Sinterklaas kapoentje sferen ga :unamused:

6 likes

Net precies hetzelfde bij de Kruidvat, mandje vol laatste vakantiespullen langs een berg aan dozen waar focking pepernoten inzitten gelopen.

Ik wil nu vanaf eind december de zomerartikelen in de schappen zien liggen. Alle ligbedden, zwembaden, opblaasbare meuk, kleding, strandtassen, handdoeken etc.

7 likes

Alleen de gedachte al aan sinterklaas en de herfst laat me in een winterdepressie storten. Kan daar nog echt niet aan denken

14 likes

Misschien ben je vet handig maar alle pootjes in betekent niet hetzelfde als waterpas! Heb je het op alle manieren gemeten of hij waterpas staat?

1 like

Geknoeid op mezelf, iets belangrijks verloren, gestrand met ov. Wat is dit?

1 like

Ja, uiteraard wel gemeten :grimacing: en het luchtbelletje komt tussen de twee middelste streepjes maar een fractie meer naar de ene kant maar de pootjes kunnen niet verder in dus oplossen gaat niet.

Maar dat is zo’n minimaal verschil dat het wel erg debiel zou zijn als het geluid daardoor zou komen.

1 like