Ja de eerste keer dat een man met zijn lul uit zijn broek achter me aan rende was ik 12 en overdag in een park waar we met school tekenles hadden đ« de leraar stond letterlijk 20 meter verderop.
Ja bah op de middelbare school in de 2e moesten we naar een ander gebouw lopen (3 min ofzo). Zat er onderweg een vent rustig op een bankje aan zijn lul te trekken terwijl hij ons uitgebreid bekeek. Wij in paniek naar de leraar, maar volgens mij is er niks mee gedaan.
Ik ken echt geen enkele vrouw die niet een ervaring in deze categorie heeft meegemaakt wat een treurnis
Maar een maatschappelijk probleem is het niet!!! Aldus alle mannen in de comments bij Walibi, alle ouders die vinden dat hun dochter dit nooit overkomt⊠wedden dat heel extreemrechts nu op het feit duikt dat deze man uit de COA komt?
Mannen.
Ik was afgelopen week op de plaatselijke kermis. Ik had een leuk jurkje aan met diepe decolletĂ©. Loop ik van de wc terug naar mn vrienden, kijkt een man me aan (vooral mn borsten) en roept âhoeveel?â
Eerst liep ik daar maar ben daarna teruggelopen en hem de wind van voren gegeven.
Dat ik een jurkje aan heb waar mn borsten goed zichtbaar zijn maakt me geen prostituee, eikel
Dit idd. Ik heb dit een keer gehad toen ik overdag met vriendinnen in een druk centrum op een terras zat. Gekken heb je overal, daar zit geen tijdstip aan verbonden
Same, ik toen ik met een vriendin vanaf het station naar school liep langs rijtjeswoningen waar een gast in zn badjas bezig was met een dikke glimlach op zn kop ![]()
Ach joh, dat duurt nog maar tot volgende week woensdag. Dan wordt er alweer een andere vrouw gedood.
Ja en hoeveel vrouwen worden wel niet aangevallen/verkracht/vermoord/misbruikt door een bekende?
Ja wat een misselijke mannetjes in die Walibi comments, het lijkt Facebook wel zal ik maar zeggen. En ze denken ook nog origineel te zijn of zoiets.
Dat de ijssalon in de buurt gaat/moet sluiten omdat ze vegan ijs verkoopt en de buurt dit niet aankan. Toen de buurt er achter kwam zijn haar inkomsten enorm gedaald en was volgens de buurtbewoners het ijs ook niet lekker. Kan daar echt zo slecht tegen. Vooral ook omdat het ijs wel lekker (vind ik) is. Mensen zijn hier zo bekrompen.
Was zelfs iemand met een worst naar de winkel gegaan en had gevraagd of die worst wel mee naar binnen mocht.
Duitsers.
En in de trein ook niet. Een keer een lelijke corpsbal die naast mij in een tweezits kwam zitten, fotos van me begon te maken, en nog lollig antwoordde: âgrapje toch. Alleen naar vrienden gestuurd.â
Ik kon geen kant op, ik durfde niet op te staan om over hem heen te klimmen.
Sindsdien ga ik als het even kan s avonds altijd in een 4zits, of aan het gangpad.
Haat ook aan tisjeboyjayjay: HeUs NiEt AlLe MaNnEn zIjN Zo, dE dAdErs zIjN PsYcHoPAtEn.
Jezus wat kinderachtig
Mezelf omdat ik de comments op nu.nl op een bericht over âwij eisen de nacht opâ zit te lezen en er gewoon zo boos en verdrietig van word.
Waarom doe ik mezelf deze zelfkastijding aan?
Ik ben er ook even helemaal sad van, gister, vandaag.
Wat triest zeg! In welke regio is dit? Misschien kan ik nog langs gaan als het in de buurt is en het nog niet dicht is.
Den Haag - Loosduinen. Ze is 31 augustus voor het laatst open en dan gaat de omzet van die dag naar een goed doel
Is het de salon op het Loosduinse Hoofdplein?
Welke is het? Echt een verouderde dorp in bepaalde opzichten hier ![]()