Waar erger je je aan? #20

Damn, ik had nooit zoveel moeite met de nieuwe trams maar nu ik dit lees wel. Ik vond de 1 zits stoeltjes in de oude trams ook altijd zooo chill en nu mis ik ze :sob::sob:

6 likes

Jaaaaa precies dit :heart_eyes: het is dan echt genieten lekker uit het raam kijken

Er is nu in mijn stad een expositie van een man die ook heel erg van trams houdt en ze heeft geschilderd (ook de oude!) en ik heb 1 schilderij gekocht omdat ik zo’n fan ben :stuck_out_tongue:

8 likes

haha i love!! heb je een foto?

1 like

Haha ja ik dm je even :grin:

2 likes

Thanks, ben vandaag geweest.

3 likes

Ik heb weer een pareltje waarom mensen hun hond wegdoen

“We hebben haar nog niet zo heel erg lang maar we lijken toch niet te matchen waar we wel op hoopten.
Daarnaast vinden wij het echt heel erg vervelend dat ze altijd op de bank gaat zodra je van huis gaat“

Beestje ligt op de bank :joy::joy::joy:

5 likes

Ik haat mensen

9 likes

Hee don’t disrespect lijn 1!

2 likes

Iedereen die op maandag vraagt wat je gedaan hebt in het weekend :roll_eyes: het boeit me echt totaal niet en vind het altijd zoooo saai als ik dan mijn hele weekend moet gaan vertellen wat ik gedaan heb.
En nu gaat het ook al weer over plannen voor komend weekend. Nog saaier

32 likes

Ik haat dat echt! Dan kom ik binnen, haal koffie, start m’n laptop op en dan meteen mijn collega “hoe was je weekend?” Echt laat me met rust. Als er was leuks of boeiends was vertel ik dat heus wel (later op de dag bij voorkeur niet direct bij binnenkomst). Aardig bedoeld maar lijkt wel een overhoring joh. Ik wil eest gewoon even rustig mijn mailtjes lezen.

9 likes

Na de vakantie is dit nog veel erger :cry:

4 likes

Bij mij op werk was er een stagiaire die dit al vroeg voor je je jas uit had :rofl:

5 likes

Ja dit heb ik ook met m’n collega. En idd d’r jas is nog niet uit of je krijgt al een kruisverhoor. Lijkt ook wel of die alles noteert en dan voordat ze naar het werk gaat nog even d’r aantekeningen nakijkt en dan naar de meest persoonlijke dingen gaat vragen die ik dan in een vlaag van onoplettendheid heb verteld. Laat me met rust. En ik hou er echt wel van om te kletsen maar ben zo op m’n hoede bij haar want alles komt weer terug. Blegh.

5 likes

Haha omg ik ben jouw irritante collega. Niet dat ik een notitie bijhoud maar ik onthoud gewoon van alles

12 likes

Ik ben de collega die nooit bij anderen vraagt hoe het weekend of de vakantie was, boeit me 0 maar zullen sommigen ook wel heel asociaal vinden.

13 likes

Het zijn ook altijd van die standaard gesprekken. Oh wat leuk, klinkt echt gezellig blablabla.
Het gaat nu ook al over het weer later deze week, hoeveel het gaat regenen etc. Pfffffff boeit me nul

2 likes

Niet te doen inderdaad. Veel mensen zijn ook geen boeiende verhalenvertellers. Ging het laatst nog over in de podcast De Shitshow. Zo blij dat ik op maandag en vrijdag thuiswerk. Dan voorkom je een groot deel van die gesprekken.

Ik haal trouwens ook nooit drinken voor collega’s.

3 likes

Ik doe dat ook nooit inderdaad. Niet eens bewust niet, maar het komt gewoon niet in me op. Ik wil het niet weten, dus ik ga het ook niet vragen. Dat soort sociale ‘moetjes’ zitten er bij mij niet in. Net als koffie halen inderdaad @Hans_Kazan. Ik ga niet moeilijk doen met 6 bestellingen op een dienblad en niemand hoeft ook voor mij te halen.

Ik vind de meeste van mijn collega’s super gezellig om mee te kletsen, maar niet over je weekplanning. Ik stel wel vaak andere vragen. Soms ook echt hele random dingen waar ik dan toevallig aan denk. Komen echt leuke onverwachte gesprekken uit soms.

4 likes

Haha ik heb adhd en een collega heeft autisme en dat is altijd zijn standaard vraag op maandag, ik vind het juist gezellig, maar ik weet serieus al niet meer wat ik gedaan heb hahaha dus hij krijg nooit een antwoord van mij

5 likes

Ik vind dit juist zo gezellig :sweat_smile: ik vind het echt oprecht leuk om te weten wat mijn collega’s doen en wat voor nieuwe hobby’s ze hebben.

Ik hoef echt niet gelijk aan het werk, doe mij maar eerst een halfuurtje over niks kletsen!

53 likes