Waar erger je je aan? #20

:smiling_face_with_three_hearts: love hoe Frans Vlaams eigenlijk is. Verder helemaal met je eens haha

5 likes

Ik zat in de bus en toen ging de persoon achter mij zichzelf inspuiten met zwitsal parfum :worried: ik kwam echt om in de meur. Ik begrijp echt niet dat je als volwassen persoon een zwitsal lucht om je heen wil hebben. Yuk

5 likes

Ja maar überhaupt al die Zwitsal meuk. Geurstokjes, wasmiddel? Why.

10 likes

Het is de hele tijd mooi weer geweest en precies als we op vakantie gaan is het alleen droog op de dag van aankomst en vertrek

Überhaupt parfum spuiten in het OV :nauseated_face:

9 likes

:triumph::triumph::triumph::triumph:

5 likes

ik vind dit zo karig, waar is de golden age van het streamen gebleven

8 likes

Ho ho ho, it’s a pirates life for me. Of in ieder geval geen prime meer

8 likes

Ja ik ben er zo ook wel beetje klaar mee… Netflix hebben al eraf gehaald, denk dat dit de volgende wordt. Wel eerst The Better Sister afkijken :triumph:

2 likes

Bezos wil weer een nieuw speeltje zeker :face_vomiting:

3 likes

Huh maar je betaald dus al voor het streamen en nu gooien ze daar boven op reclame?

Maar het hele punt van betalen voor een dienst is dat het ā€˜gefinancierd’ wordt waardoor de aanbieder geen extra inkomsten nodig heeft met bijv reclame

Zeg dan gewoon da de kosten omhoog gaan, dit is echt achterbaks

3 likes

fucking lekker zwitsal, sowieso imo 100 keer beter dan ā€˜volwassen’ penetrante zware en scherpe parfums zoals die extreem gore molecule 01

10 likes

je kunt niet 5,5 kilo aankomen van 1,5 week iets meer kaas eten en cava drinken :rage::rage::rage: heb sowieso 0 hoge pet op van de linda maar vind het toch jammer dat ze een heel artikel wijden aan alleen gewicht en het ook nog eens niet klopt. echt toxic dieetcultuur shit

30 likes

nee want zo bieden ze je een ~ keuze ~

Ja, je betaald nu om de content te kunnen zien. Wil je zonder advertentie’s, dan betaal je meer.

De bruiloft en heel Venetië afhuren moeten ze op een manier terug verdienen hè

Ik ga het ook maar afzeggen, elke keer dat ik daar op iets zoek dan lijkt het beschikbaar maar dan blijkt dan je er apart voor moet betalen

1 like

We hadden net tijdens de lunch met collega’s een gesprek over ongewenst gedrag op de werkvloer en seksuele misdrijven, gooit mijn (mannelijke!!!) leidinggevende (!!!) er ineens in dat er ook ā€˜veel valse meldingen’ worden gedaan. Ik ging er natuurlijk fel tegenin, maar gast, zo creĆ«er je wel een veilige werkomgeving ja :+1::+1::+1:

Lekker de aandacht verschuiven van het probleem naar het verdacht maken van slachtoffers

19 likes

Ja dit haat ik echt zo erg

4 likes

Ik vind mezelf altijd een grote mensenhater, maar dan lees ik weer eens wat op dit forum en dan denk ik ā€œhet valt eigenlijk best mee met mijā€ :grin:

Snap ook al dat gehaat op sociale interacties met collega’s niet, je brengt vaak meer tijd met die mensen door dan met je vrienden, is toch juist leuk als dat meer is dan alleen droog over werkgerelateerde dingen praten?

23 likes