Eergisteren een uitwisbaar notitieboek gekocht, nu al de pen kwijt ![]()
ik
m’n Nivea zonnebrand geur parfum
Dat gare Meta AI op WhatsApp en dat je er niet voor kan kiezen het uit te schakelen.
ik had dit ook opeens met hbo, en het is zo fucking irritant elke keer die reclames tussendoor. dan kan je net zo goed tv kijken
Volgens mij is er inmiddels geen streamingdienst meer zonder deze opties, en sommige zijn al zo duur met reclame (bijvoorbeeld viaplay) dat ik echt geen zin heb om nog meer geld weg te brengen naar die apps
Dank voor het delen want ik wilde het wel weten maar niet aanklikken ![]()
Ennn m’n prime ook maar opgezegd
.
Het is reclame voor hun eigen aanbod. Dus inderdaad: weer een manier gevonden om mensen meer geld af te troggelen, want wie wil die domme intro’s voor series verplicht moeten zien.
Ik zat ook echt hardop “meen je???” Ik word er niet goed van. Straks zijn we gewoon terug bij tv kijken inclusief veel reclames.
Het aanbod slaat vaak ook nergens op: regelmatig moet je nog per film of extra abonnement betalen om het te kunnen zien.
Omg ik las geplast, ik dacht wat voor gek verhaal lees ik nu ![]()
![]()
![]()
Haha ik ook!
Lol, ik heb de post even opnieuw gelezen met bewust geplast i.p.v. gepast en het maakt met name die eerste zin zoveel beter ![]()
Dan zou ik opzich best begrijpen dat ze de tikkie niet betalen ![]()
Ik niet. Dat is zo’n niche ![]()
Als je daar iemand voor vindt zou ik maar snel betalen ![]()
Sorry bericht verwijderd want het is opgelost met een beetje druk. Maar ik heb niet op een hond geplast ![]()
Afremmen bij groen licht want het zou wel eens rood kunnen worden
![]()
Geen richting aanwijzen bij het verlaten van een rondpunt
Niet aan de correcte snelheid rijden => bord dat je de bebouwde kom verlaat betekent dat je aan 70 rijdt tenzij anders aangegeven. Hoeveel mensen rijden hier 45. Zou dan willen dat ik bij de politie zou kunnen snitchen
Love wonen in de natuur, maar ik word al twee nachten op rij wakker door (wat blijkt) de bedelroep van een jonge bosuil.
Echt een giga hard en schel geluid.
Gekmakend, haha. Heb je geen krijsende kinderen, krijg je dit.
Ik woonde redelijk vlakbij een bos en heb me vorig jaar dagenlang afgevraagd wat dat schelle gepiep was dat ik de hele avond en nacht hoorde. Dacht echt dat iemand een of ander dieren-wegjaag-apparaat had ofzo. Bleek inderdaad ook een jonge uil te zijn die zijn moeder riep. En ik woonde echt niet in of naast het bos maar in een woonwijk op 15 min lopen maar dat geluid kon volgens mij tot kilometers verderop te horen zijn.
Haha dit zeg ik ook vaak, er wordt nergens zoveel geremd op straat als bij groen licht
Ik ben zo ontzettend moe. 2 dagen wat minder geslapen. Ben net na een kantoormeeting naar huis gegaan voor mijn eigen bestwil en ook voor die van andere. Ik kan nu gewoon met gemak slapen. Vanavond heb ik nog sport tot half 11 in de avond. Ik wil alleen maar gewoon mn bed in.