Kan je dan niet beter om half 9 oid je bed in en een keer niet sporten? Edit en nu een powernap doen en een rondje lopen buiten erna.
Ik moet nog werken tot 16 uur.
Van sporten is het mijn eerst teamtraining, dus die wil ik niet overslaan.
Voor dit soort late trainingen doe ik altijd al een dutje, anders trek ik het sowieso niet.
Zulke schijn positieve mensen. Alles moet leuk en gezellig zijn. En er zijn geen problemen, maar slechts uitdagingen.
Man, laat mij met rust ermee. Ga ergens anders de happinez goeroe uithangen
Verschrikkelijk ja! Kan ik me ook zo aan ergeren, laat mij lekker klagen.
Ooit bij mijn studie iemand gehad die beide benen brak en toen ging orakelen over wat een mooie uitdaging dit voor haar was. Dan spoor je gewoon niet hoor.
Die is gewoon door de pijn gaan hallucineren.
Overigens prima als iemand een en al positiviteit is. Maar dring die levensovertuiging niet bij mij op. Laat mij zwartgallig wezen
Haha dit is eigenlijk als fietser ook echt mjjn nummer 1 ergernis, ik vind het zo vreselijk kut als autobestuurders mij voorang geven op plekken waar ik dat niet hoor te krijgen. Want dan ben je vaak al zo half afgeremd en heb je je mentaal even ingesteld op een pauze, en dan zitten ze zo heel triomfantelijk naar je te glimlachen of wenken en dan moet je ineens vanuit halve stilstand proberen om zo snel mogelijk door te fietsen zodat ze niet al te obgeduldig worden. Of als je dat niet doet wordt het een heel ongemakkelijke situatie waarin je non verbaal probeert uit te vechten wie nou voor gaat. Deze irritatie van mij is ook wel de reden dat ik als automobilist eigenlijk ook echt nooit fietsers voor laat gaan op plekken waar ze geen voorrang hebben.
Ter ere van Lula heb ik dit bericht zelf verplaatst van Wat je even kwijt wil naar dit topic maar nu lijkt het bericht te veel dus mag ik het niet posten dus ik typ deze inleiding er even bij dan mag het hopelijk wel anyway:
âââ->
Ik heb een sterk staaltje irritainment gevonden in dit account: Sophie Tang | Honest Raw Travel Content (@sophietangtravels) âą Instagram photos and videos
Ze loopt met haar vriend van Turkije naar Vietnam en de route zal ook door Afghanistan, Pakistan en India lopen. Dit is op zich al een vrij naĂŻef idee en ze is continu gewezen op hoe onveilig dat is in de comments, maar dat wuiven ze weg. Alleen deze mensen doen ook nog eens extra dom? In haar laatste video gaan ze in iemands maisveld kamperen (want waarom niet, ook lekker door dat veld heen banjeren is alleen maar iemands inkomen/eten) en als die boer hen dan begroet âs ochtends en ontbijt aanbiedt zegt die vriend âmaybe laterâ echt hoe ongevoelig voor je omgeving kan je zijn ik erger met DOOD aan deze mensen
Oke dit even bekeken, wtf? Ook echt een vorm van ramptoerisme dit. Mensen die je gaan volgen om te kijken wanneer het âmisgaatâ.
ik het gun het ze wel
Doet me denken aan die mensen die op een rubberbootje naar een inheems volk varen en dan verbaasd zijn dat het misgaat.
Op social media dat er dan gevraagd wordt van
âWhat did you so to stay sober, tell me your most UNHINGED stories!!!1!!!â
Dan denk ik nice, unhinged ![]()
En dat er dan alleen maar saaie antwoorden zijn zoals âik doe een slaapje ipv dat ik naar de fles grijpâ
Of mensen die ipv gekocht het woord geshopt gebruiken ugh
Opgefokte idioten die met 70 door krappe woonwijken racen met drugs op vanwege voetbal. Echt leuke sport, als je er de behoefte van krijgt om bijna mensen dood te rijden ![]()
Het saldo van mijn spaarrekening ![]()
Dat ik om 21.30 zou vliegen en mijn vlucht nu pas tegen HALF 2 vertrekt. Huilen. Ik zit hier al uren.
Edit: uiteindelijk om 4 uur geland en om 7 uur thuis. Claim is meteen afgewezen door de airline door een âbuitengewone omstandigheidâ. đ«
Net een flesjes sterilisatie ding gekocht en gebruikt. Had mijn man hem in de combi laten staan wamt ruimte hebben we niet en wie zet zonder na te denken de oven aan⊠Ik vond het al zo gek ruiken naar plastic. Gelukkig net optijd eruit gehaald.
Ja ik vond het zo zonde om steeds een pan te moeten vullen met water. Dit kost maar een klein beetje en is binnen 5 minuten klaar.
Hoe vaak steriliseer je alles eigenlijk?
Wekelijks. Want dat moest van de kraamzorg.
Maar sowieso dit soort filmpjes van mensen. I am bored, please tell me the most unhinged story about your family.
En dat ze dan met zoân doodse gen Z blik de camera inkijken. Extra punten als het veel grijs wordt.
Dit doe je alleen bij de eerste braaf volgens de âregelsâ ![]()