Waar erger je je aan? #20

Heb je ze tegenwoordig niet meer goedkoper bij Kruidvat en dat soort winkels?

1 like

Het is schijnbaar druk bij het restaurant waar ik sushi heb besteld. Zit daardoor nu al 1.5 uur te wachten en het is nog steeds niet onderweg :sob:
Het was de bedoeling dat het late lunch/borrelplank/diner sushi zou zijn dus ben nu hangry

Echt zo kut. Wij hebben dit in de afgelopen 12 jaar ook twee keer meegemaakt. Uiteindelijk via het waarborgfonds wel een flink gedeelte teruggekregen.

1 like

Ugh wat kut, maar fijn dat je toch een deel terug kon krijgen. Alleen al omdat het zo asociaal is wil ik eigenlijk camerabeelden opvragen bij de parkeergarage maar we gaan niks met de schade doen dus dat voelt ook stom.

1 like

Tja, of je het nu wel of niet laat maken
 iemand anders heeft je schade toegebracht. Dan zou je dat bedrag kunnen gebruiken voor een nieuwe auto. Zo hebben wij dat de laatste keer ook gedaan. Mocht ik mee kunnen denken kun je altijd PBen!

1 like

Heb een groot feest georganiseerd voor iemand dichtbij mij. Het is over een paar dagen. In de hectiek ben ik vergeten een outfit voor mezelf te regelen. Nu moet ik slaap inleveren om gauw een outfit te vinden.

3 likes

Als ik iets deel over de genocide in Gaza er meteen een paar mensen (vaak christenen, hate to admit it want ik ben/was/itscomplicated er zelf ook een) bovenop duiken met ‘dit is hamas propaganda!!!’ Waaaarom is het zo moeilijk om gewoon te zeggen ‘Ja het is walgelijk wat Israel doet, dit moet inderdaad stoppen’ maar worden er van die kutsmoezen gebruikt en krijg ik weer een of ander kutscreenshot van Geert van Kerken voor Israel of wat dan ook iets anders beweert dan alle wereldmediq, organisaties en deskundigen en dat is dan hun hele bewijsvoering. Hou toch oppppp

30 likes

Wat is dit voor mislukt Sinterklaasgedicht?

6 likes

Zo irritant dat Youtube titels van Engelstalige videos en namen van kanalen naar het Nederlands vertaalt.

Een kanaal dat ik volg ‘Garden Answers’ wordt vertaalt naar ‘Tuin Antwoord’ :upside_down_face:

53 likes

Omg jaaaa en het wordt zelfs gedubd in het NL! Moest dat handmatig uitzetten per filmpje wtf

5 likes

Ja dit is heel irritant, vooral als een deel wel vertaald is en een deel niet. Bij mij lijkt youtube soms ook niet te onthouden dat ik een video gezien heb want ze staan vervolgens weer in mijn aanbevolen zonder dat volle rode progressiebalkje eronder.

6 likes

Ik heb dit ook constant met Reddit als dat gelinkt wordt vanuit een Google zoekopdracht, dan is het vaag vertaald naar het Nederlands.

30 likes

Hahaha ja na een paar seconden/regels lezen denk ik altijd ???
Het voelt gewoon niet goed

6 likes

Jaaaaa zo irritant en soms kan je die vertaling ook niet meer uitzetten heb ik het idee (of ik kan het gewoon niet vinden)

1 like

bij Reddit wel dacht ik, maar op YouTube niet, heb daar laatst een hele deepdive naar gedaan

2 likes

Aan Ilse Warringa die eigenlijk altijd hetzelfde niet-grappige typetje speelt

11 likes

Die tip onder punt 7 irriteert me echt. Vlees erbij
 dan ben jij er ook weer bij. Waar slaat het op

2 likes

Bij Reddit kan je gelukkig een aanhangsel uit de url halen maar jeetje wat kut. Zeker als ik hoor dat Youtube dit ook doet :sob:

1 like

Ik vind het zooo irritant dat alles in abonnementvorm is

50 likes

Gelukkig in mijn kerk andersom! Gaat vaak over hoe verschrikkelijk het is wat Netanyahu allemaal uitspookt en dat we daar niet voor moeten wegkijken, juist als Christenen.

11 likes