Waar erger je je aan? #20

Heb je ze tegenwoordig niet meer goedkoper bij Kruidvat en dat soort winkels?

1 like

Het is schijnbaar druk bij het restaurant waar ik sushi heb besteld. Zit daardoor nu al 1.5 uur te wachten en het is nog steeds niet onderweg :sob:
Het was de bedoeling dat het late lunch/borrelplank/diner sushi zou zijn dus ben nu hangry

Echt zo kut. Wij hebben dit in de afgelopen 12 jaar ook twee keer meegemaakt. Uiteindelijk via het waarborgfonds wel een flink gedeelte teruggekregen.

Ugh wat kut, maar fijn dat je toch een deel terug kon krijgen. Alleen al omdat het zo asociaal is wil ik eigenlijk camerabeelden opvragen bij de parkeergarage maar we gaan niks met de schade doen dus dat voelt ook stom.

1 like

Tja, of je het nu wel of niet laat maken… iemand anders heeft je schade toegebracht. Dan zou je dat bedrag kunnen gebruiken voor een nieuwe auto. Zo hebben wij dat de laatste keer ook gedaan. Mocht ik mee kunnen denken kun je altijd PBen!

Heb een groot feest georganiseerd voor iemand dichtbij mij. Het is over een paar dagen. In de hectiek ben ik vergeten een outfit voor mezelf te regelen. Nu moet ik slaap inleveren om gauw een outfit te vinden.